logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Imagine Nation zrealizowało Dell Technologies Forum 2018

  PR 03.10.2018, przeczytano 1312 razy
ilustracjastrzałka

11 września br. w Expo XXI Warszawa odbyło się Dell Technologies Forum 2018 z udziałem założyciela oraz dyrektora generalnego Dell Technologies – Michaela Della. Było to największe tegoroczne wydarzenie firmy w regionie CEE. Wśród ponad 2000 uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację eventu odpowiadała agencja Imagine Nation.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imagine-nation-zrealizowalo-dell-technologies-forum-2018,379608,artykul.html

Dell Technologies jest jednym z globalnych liderów branży IT. Firmy należące do Dell Technologies (Dell, Dell EMC, Pivotal, RSA, Secureworks, Virtustream, Vmware) funkcjonują w 180-ciu krajach na całym świecie, obsługując m.in. 98% firm z listy Fortune 500.

Każdego roku podczas Dell Technologies Forum specjaliści oraz partnerzy Dell Technologies dzielą się swoim know-how, dyskutują o postępującej transformacji cyfrowej oraz roli nowoczesnych technologii w rozwoju biznesu. Polska edycja Dell Technologies Forum 2018 należała do wyjątkowych, ponieważ część konferencyjna została poprzedzona sesją plenarną z wystąpieniem jednej z najbardziej uznanych postaci światowego biznesu IT - Michaela Della.

ilustracjastrzałka

Każdy uczestnik wydarzenia mógł stworzyć własną, spersonalizowaną agendę, wybierając interesujące go tematy spośród 30 sesji, podzielonych na cztery bloki tematyczne, prowadzonych łącznie przez 48 prelegentów. Ponadto podczas wystąpień działająca w czasie rzeczywistym aplikacja mobilna do zadawania pytań i udzielania odpowiedzi, pozwalała zarówno prelegentom, jak i uczestnikom prelekcji wymieniać się swoimi spostrzeżeniami, a wyniki były od razu wyświetlane na ekranie.

ilustracjastrzałka

Uzupełnienie części wykładowej wydarzenia stanowiła część wystawiennicza, gdzie goście mogli zapoznać się z najnowszymi produktami i usługami marki Dell oraz skonsultować z ekspertami kwestie związane z ich zastosowaniem i wdrażaniem. Do dyspozycji odwiedzających były również unikalne atrakcje, ściśle powiązane z działalnością biznesową Dell Technologies, jak np. strefy z symulatorami jazdy bolidem McLaren F1 i gry w golfa, a także strefy Virtual Reality. Podczas forum odbyły się też konkursy, w których można było wygrać notebooki Dell.

Podczas tegorocznej konferencji Dell Technologies Forum z inicjatywy Fundacji IT Leader Club Polska, odbyła się również pierwsza edycja Forum Cyfrowej Administracji Publicznej, poruszająca tematy związane z procesami cyfryzacji polskiej administracji.

ilustracjastrzałka

Imagine Nation (Focus Media Group) przygotowało koncepcję wydarzenia i jego scenariusz, odpowiadało za jego kompleksową produkcję, obsługę i scenotechnikę, przygotowanie stref eksperckich i specjalnych, a także za współpracę z 19 partnerami wydarzenia, w tym 2 partnerami globalnymi - Intel i Microsoft. Agencja prowadzi stałą obsługę Dell EMC Polska oraz drugi rok z rzędu koordynuje realizację Dell Technologies Forum w regionie CEE. W 2018 roku wydarzenia odbywają się w 9 krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

Źródło: Imagine Nation

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764