logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Imagine przygotowało kampanię świąteczną dla marki Hefra

  PR 03.12.2020, przeczytano 388 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Imagine, po rozpoczęciu w październiku obsługi marki Hefra, przygotowała dla niej świąteczną kampanię reklamową, oraz specjalną stronę internetową Prezenty.hefra.pl, umożliwiającą użytkownikom wysłanie wybranej osobie prezentu z dedykacją. Kampania rozpoczyna się 3 grudnia i potrwa do 20 grudnia, a prowadzona będzie pod hasłem "Prezenty od serca dla bliskich sercu". Akcja ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy, jej celem jest także poszerzenie zasięgu marki Hefra o młodszych odbiorców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-imagine-przygotowalo-kampanie-swiateczna-dla-marki-hefra,389418,artykul.html

Warszawska Fabryka Platerów HEFRA, firma z 200-letnią tradycją, uruchamia na zbliżające się Święta Bożego Narodzenia specjalną stronę internetową: prezenty.hefra.pl. Jej odbiorcy będą mieli możliwość skomponowania prezentu dla bliskiej osoby, dzięki  doborowi produktu z gamy propozycji Hefra, życzeń, opakowania oraz dodaniu dedykacji. Zakupione prezenty trafią prosto w ręce adresatów - tak, by mogły stać się wyrazem pamięci, a zarazem doskonałym podarunkiem pod choinkę.

Agencja Imagine jest odpowiedzialna za przygotowanie strony internetowej, zakup oraz planowanie mediów do towarzyszącej kampanii.

- W portfolio marki Hefra można znaleźć produkty na każdą kieszeń. Co więcej wszystkie charakteryzują się najwyższą jakością i wysokimi walorami estetycznymi, dlatego świetnie sprawdzają się jako prezenty - mówi Karol Świetlicki vel Węgorek, CEO Hefra SA - Tegoroczne Święta mogą być zupełnie inne niż to, do czego jesteśmy przyzwyczajeni. Niezmienna pozostanie jednak potrzeba bliskości i pamięci. Stąd nasz pomysł, aby ułatwić ich okazywanie. Dzięki naszej akcji każdy może kupić spersonalizowany prezent wraz z osobistą dedykacją, my zaś zadbamy o jego dostarczenie, by mógł cieszyć osoby bliskie sercom naszych klientów - dodaje.

- Grupą docelową akcji „Prezenty od serca dla bliskich sercu” są nie tylko dotychczasowi odbiorcy i sympatycy marki, ale także młodsi odbiorcy, którym bliskie jest myślenie o prezentach od strony funkcjonalnej, ale mieszczących się w racjonalnym budżecie - dodaje Aleksandra Kołaczek, Senior Project Manager w agencji Imagine.

Kampania reklamowa towarzysząca debiutowi strony www.prezenty.hefra.pl będzie prowadzona od 3 do 20 grudnia.

Agencja Imagine rozpoczęła długoterminową obsługę marki Hefra w obszarze digital w październiku. Współpraca dotyczy prac nad UX i UI e-commerce marki Hefra oraz kampanii digital.

Długoterminowo działania agencji skupiają się na poprawie doświadczeń klientów Hefry online i wzroście efektywności kanału e-commerce firmy. Wcześniej marka Hefra nie współpracowała w takim zakresie z żadną agencją.

Warszawska Fabryka Platerów HEFRA to firma z niemal już 200-letnią tradycją (jej początki sięgają roku 1824) - jako jedyna w Polsce produkuje ekskluzywne sztućce i galanterię stołową - wytwarzane ręcznie, w całości ze srebra najwyższej próby 925, platerowane srebrem próby 999 i wykonane ze stali nierdzewnej 18/10.

Źródło: Imagine

www.imagine.am

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764