logo
WIADOMOŚCI

Imagine tworzy nowy dział - UX

Mateusz Zawiślak  PR 19.04.2017, przeczytano 220 razy

Agencja IMAGINE stworzyła w swoich strukturach nowy dział – UX (User Experience). Nowo utworzonym działem pokieruje Igor Pietrzak, Art Director i współudziałowiec agencji. Wcześniej zespół UX funkcjonował w ramach Działu Graficznego, który został obecnie wzmocniony i dołączył do niego Daniel Kmieć.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imagine-tworzy-nowy-dzial---ux,32204,artykul.html

Agencja IMAGINE wydzieliła w swoich strukturach nowy dział - UX (User Experience). Dotychczas obszar UX był w agencji integralną częścią Działu Graficznego. Szefem nowo utworzonego działu został Igor Pietrzak, Art Director, a także współudziałowiec agencji.

- Branża digital bardzo szybko się zmienia, rozwarstwia. Jej poszczególne składniki w szybkim tempie ewoluują w samodzielne, profesjonalne dziedziny. Wyodrębnienie działu UX wynika właśnie z ciągle zmieniającej się specyfiki i wymagań rynku - mówi Igor Pietrzak. - Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w projektowaniu serwisów komercyjnych takich jak np. Orange, Orange Finanse, Ruch.pl, mBank, Multibank oraz opracowywaniu rozmaitych procesów wewnętrznych, mogę łączyć umiejętności graficzne i analityczne, a co za tym idzie - wnieść do dziedziny UX wiele nowych rozwiązań. Mimo wyodrębnienia działu UX, nadal będę zaangażowany w zadania czysto graficzne, gdyż praca UX, opracowywanie UI oraz zadania kreatywne to dziedziny mocno ze sobą powiązane. - dodaje.

Jednocześnie Dział Graficzny agencji został wzmocniony. Dołączył do niego na stanowisko Graphic Designer Daniel Kmieć, który bezpośrednio przed przejściem do IMAGINE pracował przez 2 lata jako Graphic Designer w agencji Deloitte Digital, a wcześniej m.in. przez 4 lata jako Senior Graphic Designer w agencji Sfera.

Źródło: IMAGINE

www.imagine.am

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Flaga „sektorówka” wraca do gry
Kibice Biało-Czerwonych, którzy wybrali się do Strefy Kibica na PGE Narodowym, na pierwszy mecz Polaków z Senegalem podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018 w Rosji, mogli kibicować polskim piłkarzom na tle najsłynniejszej, ogromnej flagi sektorówki, która została stworzona dla polskiej reprezentacji podczas Euro 2012.
Noś się z Leszkiem po letnich festiwalach: Akcja konsumencka Lecha Premium
Leszek po raz kolejny zachęca swoich fanów do wejścia w wakacyjny, festiwalowy klimat. W tym roku przygotował konkurs, w którym do zdobycia są wyjątkowe koszulki zaprojektowane przez młodych polskich designerów, inspirowane muzyką i festiwalami. Akcja potrwa przez całe wakacje, a każdy kolejny tydzień to szansa na zdobycie koszulki z innym unikatowym wzorem.
Spółka Procter & Gamble zwiększyła swoje zaangażowanie we wspieranie idei równości płci poprzez podjęcie szeregu nowych działań, zobowiązań i partnerstw mających na celu podniesienie różnorodności w całym łańcuchu dostaw branży kreatywnej. Celem jest osiągnięcie wierniejszego i bardziej pozytywnego przedstawiania kobiet w reklamie i mediach oraz...
Lody Koral komentują Mistrzostwa 2018 #tu i teraz
Zgodnie z tegoroczną strategią marketingową oraz hasłem „Pora na Koral #tu i teraz” ruszyła mundialowa akcja producenta lodów z Nowego Sącza. Specjalnie zaaranżowane studio komentatorskie Korala, relacje na żywo i piłkarski konkurs to tylko niektóre z atrakcji, jakie przygotowała marka kibicom i miłośnikom lodów.
Influencerzy w telewizyjnej kampanii marki Cheetos
Naruciak, Dominik Rupiński, Adrianna Skon, SMAV i Zuzanna Borucka to piątka influencerów, którzy zostali twarzami telewizyjnej kampanii marki chrupek Cheetos. Głównym celem współpracy jest promocja konkursu, w którym do wygrania są modowe gadżety od Cheetos: słuchawki, bluzy, koszulki, ręczniki plażowe i lazy bag, czyli dmuchane sofy. Kampania...
 
środa 20.06.2018, 67 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone