logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Imagine tworzy nowy dział - UX

  PR 19.04.2017, przeczytano 642 razy

Agencja IMAGINE stworzyła w swoich strukturach nowy dział – UX (User Experience). Nowo utworzonym działem pokieruje Igor Pietrzak, Art Director i współudziałowiec agencji. Wcześniej zespół UX funkcjonował w ramach Działu Graficznego, który został obecnie wzmocniony i dołączył do niego Daniel Kmieć.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imagine-tworzy-nowy-dzial---ux,32204,artykul.html

Agencja IMAGINE wydzieliła w swoich strukturach nowy dział - UX (User Experience). Dotychczas obszar UX był w agencji integralną częścią Działu Graficznego. Szefem nowo utworzonego działu został Igor Pietrzak, Art Director, a także współudziałowiec agencji.

- Branża digital bardzo szybko się zmienia, rozwarstwia. Jej poszczególne składniki w szybkim tempie ewoluują w samodzielne, profesjonalne dziedziny. Wyodrębnienie działu UX wynika właśnie z ciągle zmieniającej się specyfiki i wymagań rynku - mówi Igor Pietrzak. - Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w projektowaniu serwisów komercyjnych takich jak np. Orange, Orange Finanse, Ruch.pl, mBank, Multibank oraz opracowywaniu rozmaitych procesów wewnętrznych, mogę łączyć umiejętności graficzne i analityczne, a co za tym idzie - wnieść do dziedziny UX wiele nowych rozwiązań. Mimo wyodrębnienia działu UX, nadal będę zaangażowany w zadania czysto graficzne, gdyż praca UX, opracowywanie UI oraz zadania kreatywne to dziedziny mocno ze sobą powiązane. - dodaje.

Jednocześnie Dział Graficzny agencji został wzmocniony. Dołączył do niego na stanowisko Graphic Designer Daniel Kmieć, który bezpośrednio przed przejściem do IMAGINE pracował przez 2 lata jako Graphic Designer w agencji Deloitte Digital, a wcześniej m.in. przez 4 lata jako Senior Graphic Designer w agencji Sfera.

Źródło: IMAGINE

www.imagine.am

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764