logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Imagine udoskonaliła system zakupowy w sklepie online Orange

  PR 03.09.2015, przeczytano 714 razy
ilustracjastrzałka

Agencja IMAGINE wdrożyła projekt dla Orange, polegający na usprawnieniu procesu zakupowego dzięki nowemu interfejsowi. Celem jest polepszenie jego ergonomii, a co za tym idzie - User Experience, oraz w efekcie końcowym – wzrost sprzedaży w sklepie online operatora. Agencja była odpowiedzialna m.in. za zaproponowanie zmian w serwisie na podstawie dogłębnej analizy poprzedniej wersji procesu sprzedażowego dostarczonej przez Klienta, a następnie stworzenie makiet funkcjonalnych procesu zakupowego w Orange.pl oraz finalny projekt graficzny. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imagine-udoskonalila-system-zakupowy-w-sklepie-online-orange,25869,artykul.html

– Prace nad opracowaniem schematu nowego procesu zakupowego rozpoczęliśmy od przygotowania solidnego audytu zmian pod kątem User Experience. Na ich podstawie zaproponowaliśmy zmiany i przygotowaliśmy nowe makiety funkcjonalne procesu zakupowego w sklepie Orange. Kolejnym etapem było opracowanie finalnego projektu graficznego, który został wdrożony przez AMG.net – mówi Filip Iwański, CEO agencji IMAGINE.

Dokonane przez IMAGINE zmiany polegają m.in. na nowym, bardziej intuicyjnym interfejsie kolejnych kroków w procesie zakupowym. Zmieniła się również prezentacja podsumowania zakupów - tak by każdy klient korzystający z serwisu, na każdym etapie zakupów i składania zamówienia, wiedział za co płaci i na jakim etapie procesu zakupowego się znajduje.

Agencja zmieniła także osnowę graficzną procesu zakupowego. Po wprowadzeniu zmian, wszystkie elementy są większe, co znacznie poprawiło ich czytelność na poszczególnych etapach zakupów.  Nowy projekt graficzny został zaprojektowany na bazie nowego, odświeżonego Corporate Identity operatora Orange – wprowadzonych zostało 5 nowych kolorów, znacznie powiększono czcionki, jak i inne elementy nawigacyjne. 

– Interfejs jest czytelny i przyjazny dla oka. Wszystko to zaowocuje lepszym User Experience klientów sklepu online, co na pewno przełoży się na zwiększone zakupy – dodaje Filip Iwański.

Agencja interaktywna IMAGINE współpracuje z Orange od 2009 roku, przygotowując dla tej marki wiele projektów z obszaru digital (np. w ub.r. stworzyła dla niej platformę informacyjną Orange Finanse). IMAGINE jest też jednym z pomysłodawców i współtwórcą platformy „Testuj z Orange”; agencja pracuje przy obsłudze tej akcji od pierwszej jej edycji, która miała miejsce w 2011 roku.

Źródło: Imagine PR

www.imagine.am

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764