logo
WIADOMOŚCI

Imagine w szeregach IAB Polska

Mateusz Zawiślak  PR 13.07.2018, przeczytano 349 razy

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza IMAGINE – agencja kreatywna działająca w obszarach: digital, product design, content i wideo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imagine-w-szeregach-iab-polska,37234,artykul.html

Agencja IMAGINE powstała w 2009 roku w Łodzi, obsługiwała wówczas kampanie digitalowe głównie w sektorze bankowym, a ich wyróżnikiem od samego początku był wysoki poziom kreacji.

Od tamtej pory zespół znacznie się rozrósł, w nowych strukturach IMAGINE funkcjonują działy client service, product design (UX), frontend i kreacja. Agencja ma na swoim koncie projekty (długo i krótkofalowe) dla takich marek, jak: Orange, PZPN, Mitsubishi Motors, Bank Pocztowy, Getin Bank, BIK, startup BookMee, EnveloBank, mBank, Asus, Nest Bank, Idemia, ESA (Europejska Stacja Kosmiczna), startup Shumee, Allianz, Fundacja JiM.

- Dołączenie do IAB to dla nas ciekawe poszerzenie horyzontów i okazja do zawarcia nowych znajomości. Rynek digital rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie, z drugiej strony jest jeszcze wiele do zrobienia w obszarze edukacji czy pracy nad dobrymi praktykami. IAB od lat pracuje z sukcesem nad standardami w tej branży. Myślę, że tu jest pole do popisu dla naszego zespołu. Fajnie, że będziemy mogli się uzupełniać z tym zakresie – mówi Filip Iwański, CEO w IMAGINE.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kolejny startup inwestuje w ploter Mutoh Valuejet 1624 X
Druk Komplex to firma z Kościana w fazie startupu. Po analizie dostępnych na rynku technologii druku wielkoformatowego, wybór padł na technologię żywiczną i ploter Mutoh ValueJet 1624 X.
Zintegrowana kampania suszarki Infinity marki Vileda
Marka Vileda, oferująca produkty w kategorii suszarek na pranie inwestuje w jej rozwój – właśnie rozpoczęła dużą, zintegrowaną kampanię 360. To pierwsza w Polsce kampania marketingowa asortymentu suszarek. Vileda promuje kategorię jednym ze swoich topowych produktów – suszarką Infinity.
Złota Loteria Frosty ze wsparciem reklamowym
Ile waży sztabka złota? Okazję do tego, aby sprawdzić to osobiście daje FRoSTA. Nie tylko złoto, ale wiele innych nagród pieniężnych czeka na uczestników jesiennej loterii firmy.
Agencja Clue PR członkiem IAB Polska
We wrześniu br. agencja Clue PR, działająca w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i specjalizująca się w komunikacji nowych technologii została przyjęta do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Prime Time PR z nowym Social Media Specialist
Wraz z początkiem września do zespołu agencji Prime Time PR dołączyła Paulina Kołodziej.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone