logo
WIADOMOŚCI

Imagine w szeregach IAB Polska

  PR 13.07.2018, przeczytano 367 razy

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza IMAGINE – agencja kreatywna działająca w obszarach: digital, product design, content i wideo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imagine-w-szeregach-iab-polska,37234,artykul.html

Agencja IMAGINE powstała w 2009 roku w Łodzi, obsługiwała wówczas kampanie digitalowe głównie w sektorze bankowym, a ich wyróżnikiem od samego początku był wysoki poziom kreacji.

Od tamtej pory zespół znacznie się rozrósł, w nowych strukturach IMAGINE funkcjonują działy client service, product design (UX), frontend i kreacja. Agencja ma na swoim koncie projekty (długo i krótkofalowe) dla takich marek, jak: Orange, PZPN, Mitsubishi Motors, Bank Pocztowy, Getin Bank, BIK, startup BookMee, EnveloBank, mBank, Asus, Nest Bank, Idemia, ESA (Europejska Stacja Kosmiczna), startup Shumee, Allianz, Fundacja JiM.

- Dołączenie do IAB to dla nas ciekawe poszerzenie horyzontów i okazja do zawarcia nowych znajomości. Rynek digital rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie, z drugiej strony jest jeszcze wiele do zrobienia w obszarze edukacji czy pracy nad dobrymi praktykami. IAB od lat pracuje z sukcesem nad standardami w tej branży. Myślę, że tu jest pole do popisu dla naszego zespołu. Fajnie, że będziemy mogli się uzupełniać z tym zakresie – mówi Filip Iwański, CEO w IMAGINE.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Po otrzymaniu oświadczenia Centralnego Portu Komunikacyjnego w sprawie wizualnizacji logo portu „Solidarność” otrzymaliśmy dodatkowe wyjaśnienia ze strony agencji Partner of Promotion, które publikujemy w oryginale poniżej.
W związku z publikacją jednej z wizualizacji nowego logotypu Centralnego Portu Komunikacyjnego zawierającej grafikę przedstawiającą projekt lotniska Amsterdam Schiphol, pragniemy oświadczyć, że zostaliśmy wprowadzeni w błąd przez wykonawcę identyfikacji wizualnej. Studio Graficzne Podpunkt, które przygotowywało dla nas materiały graficzne nie posiadało praw do w/w...
Ricoh ze złotym wyróżnieniem w rankingu Ecovadis
Ricoh po raz czwarty z rzędu zostało wyróżnione za działania w obszarze zrównoważonego rozwoju w rankingu EcoVadis i uzyskało najwyższy, złoty stopień. Firma została doceniona za konsekwentnie realizowane założenia przyjętych przez ONZ Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Komputronik startuje ze świąteczną kampanią
Rusza świąteczna kampania Komputronik, która będzie trwała aż do Wigilii Bożego Narodzenia. Szereg działań promocyjnych otwiera trwająca 30 dni loteria, w której pula nagród wynosi ponad 100 tys. złotych. Nagrody rzeczowe będzie można zdobywać codziennie, aż do 15 grudnia. W wielkim finale zwycięzca otrzyma bon na 20 tys. złotych do wykorzystania w salonach...
29 listopada: PR & Marketing Days – najlepsi z najlepszych
W dniach 29-30 listopada w siedzibie dziennika „Rzeczpospolitej”  przy ul. Prostej 51 w Warszawie odbędzie się wydarzenie z cyklu PR & MARKETING DAYS. Partnerem merytorycznym jest agencja MSL GROUP. Celem warsztatów jest zaprezentowanie praktycznych rozwiązań w dziedzinie marketingu i public relations.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone