logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Imagine w szeregach IAB Polska

  PR 13.07.2018, przeczytano 838 razy

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza IMAGINE – agencja kreatywna działająca w obszarach: digital, product design, content i wideo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imagine-w-szeregach-iab-polska,37234,artykul.html

Agencja IMAGINE powstała w 2009 roku w Łodzi, obsługiwała wówczas kampanie digitalowe głównie w sektorze bankowym, a ich wyróżnikiem od samego początku był wysoki poziom kreacji.

Od tamtej pory zespół znacznie się rozrósł, w nowych strukturach IMAGINE funkcjonują działy client service, product design (UX), frontend i kreacja. Agencja ma na swoim koncie projekty (długo i krótkofalowe) dla takich marek, jak: Orange, PZPN, Mitsubishi Motors, Bank Pocztowy, Getin Bank, BIK, startup BookMee, EnveloBank, mBank, Asus, Nest Bank, Idemia, ESA (Europejska Stacja Kosmiczna), startup Shumee, Allianz, Fundacja JiM.

- Dołączenie do IAB to dla nas ciekawe poszerzenie horyzontów i okazja do zawarcia nowych znajomości. Rynek digital rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie, z drugiej strony jest jeszcze wiele do zrobienia w obszarze edukacji czy pracy nad dobrymi praktykami. IAB od lat pracuje z sukcesem nad standardami w tej branży. Myślę, że tu jest pole do popisu dla naszego zespołu. Fajnie, że będziemy mogli się uzupełniać z tym zakresie – mówi Filip Iwański, CEO w IMAGINE.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764