logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Imagine wdrożyło Ekatalog dla marki Sephora w ramach projektu Good For

  PR 26.10.2020, przeczytano 289 razy
ilustracjastrzałka

Sephora od października rozpoczęła swój długofalowy, proekologiczny projekt GOOD FOR, za którym stoi zobowiązanie firmy do działań w zakresie zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska. Na stronie internetowej i w perfumeriach tej sieci, pojawiły się specjalne oznaczenia „ekozaangażowanych” produktów. Klienci mogą też zwracać do recyklingu puste opakowania po kosmetykach zakupionych w Sephora, w puntach stacjonarnych sieci. Startowi programu towarzyszy pojawienie się digitalowego katalogu GOOD FOR, zaprojektowanego i wdrożonego przez agencję Imagine. Jest to kolejne wdrożenie nowej usługi z portfolio tej agencji, jaką jest eKatalog – produkt pomyślany z założenia jako proekologiczny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imagine-wdrozylo-ekatalog-dla-marki-sephora-w-ramach-projektu-good-for,388955,artykul.html

Wraz z nowym projektem GOOD FOR, Sephora wprowadziła na stronie internetowej i w swoich perfumeriach specjalne zielone etykiety, którymi opatrzone są produkty spełniające różne, ekologiczne kryteria. Dzięki tym symbolom, Sephora chce informować i „nawigować” swoich klientów poszukujących produktów „dobrych dla ciebie”, „dobrych dla planety” i „dobrych dla wegan”. Dodatkowo od października klienci w Polsce mogą zwracać puste opakowania po produktach do pielęgnacji skóry, zapachach i makijażu zakupionych w perfumeriach Sephora. Firma, dzięki międzynarodowej współpracy z centrum recyklingu CEDRE, podda je odzyskowi surowców lub przetworzy na energię.

O tym, jak poprzez swoje działania oraz produkty Sephora stara się zmieniać wpływ na środowisko naturalne, klienci dowiedzieć się mogą, dzięki digitalowemu katalogowi Good For.

Katalog online GOOD FOR przygotowała łódzka agencja Imagine, która wprowadziła produkt eKatalog do swojego portfolio w tym roku. Imagine odpowiada za rozwiązanie technologiczne, układ eKatalogu oraz jego wdrożenie. Katalog GOOD FOR jest już drugim wdrożeniem eKatalogu Imagine dla Sephory – wcześniej, wiosną bieżącego roku, agencja przygotowała dla tej marki eKatalog wpisujący się w kampanię instytucjonalną firmy – “The Unlimited Power of Beauty”.

– Za koncepcją naszej usługi eKatalog strategicznie i od samego początku stoi trend odpowiedzialności ekologicznej. Jeśli chcemy ratować planetę, musimy podejmować działania ograniczające nasz negatywny wpływ na nią. Tradycyjne katalogi i gazetki promocyjne zużywają duże ilości papieru i mają wpływ na zwiększanie śladu węglowego. Tym samym przejście od nieekologicznych gazetek papierowych do gazetek online wydaje się naturalnym krokiem dla świadomych marek i konsumentów – mówi Justyna Izydorczyk, Strateg w agencji Imagine – Co więcej, rozwiązanie to daje też konsumentom szereg doświadczeń, których katalogi papierowe, ale nawet i konwencjonalne katalogi online, nie dawały –  storytelling, multimedia, możliwości stosowania mechanizmów polecających itp. Mówimy tu o dużo lepszym kontakcie na linii marka-klienci, bliższym, bardziej elastycznym, dostosowanym do urządzeń, na których klienci treści przeglądają.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że rozwiązanie, które przygotowaliśmy jest ekologiczne, a jednocześnie dostarcza marce i konsumentom korzyści na wielu poziomach. eKatalog jest w pełni mobile friendly, a dzięki zastosowaniu technologii PWA dysponuje opcją szybkiej instalacji skrótu na ekranie telefonu, by być pod ręką w każdej chwili i miejscu – dodaje Filip Iwański, CEO agencji IMAGINE.

Przygotowany przez Imagine eKatalog dla Sephory dostępny jest pod adresem www.katalogsephora.pl

Imagine współpracuje z marką Sephora od 2019 roku w zakresie wsparcia działań sprzedażowych online oraz działań w obszarze komunikacji digital.

Źródło: Imagine

www.imagine.am

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Vileda prowadzi kampanię reklamową mopa obrotowego Turbo
Czy przedświąteczne porządki muszą być męczące i zabierać tak dużo czasu? Nie, kiedy Twoim pomocnikiem jest mop obrotowy Vileda TURBO, który sprawia, że mycie podłóg odbywa się bez użycia siły. Produkt od lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród użytkowników, a jego działanie można zobaczyć w najnowszym spocie marki Vileda. Reklama...
Marka Jennifer Lopez w grudniu z influencerkami
​W listopadzie rozpoczęła się kampania promująca bestsellerowy zapach marki Jennifer Lopez Promise z portfolio produktów firmy Sirowa Poland. Media w kampanii zakupiła agencja mediowa Havas Media.
Do grona klientów AHAVA PR dołączyła firma Polemika. To polska marka kosmetyczna.
Beata Kozidrak mierzy decybele dziecięcej radości w świątecznym klipie firmy Mattel
W mediach społecznościowych ma swoją premierę świąteczny klip firmy Mattel. Występuje w nim gwiazda sceny muzycznej  – Beata Kozidrak, która obserwuje reakcje dzieci na wyczekiwane prezenty. Okazuje się, że dziecięca radość z wymarzonej zabawki to prawdziwy rekord decybeli, niewiele odbiegający mocą od występu samej Beaty.
Goodyear razem z Kubą Przygońskim stworzył serię wideo o motorsporcie
Sezon wyścigowy powoli dobiega końca. Jednak dla zespołów nie oznacza to wcale przerwy. W motorsporcie zaczyna się obecnie najważniejszy etap – czas przygotowań do kolejnych miesięcy zmagań. Przebudowa, a nawet składanie auta od początku, badania nad nowymi mieszankami ogumienia, treningi kierowców, to tylko niektóre elementy tej niezwykle skomplikowanej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764