logo
WIADOMOŚCI

Imagine wspiera debiut Envelobanku w obszarze digital

Mateusz Zawiślak  PR 11.10.2017, przeczytano 187 razy

IMAGINE wspiera digitalowo debiut EnveloBanku - cyfrowej marki Banku Pocztowego. Agencja przygotowała dla marki koncepcję i design serwisu informacyjnego, a także wsparcie digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imagine-wspiera-debiut-envelobanku-w-obszarze-digital,34056,artykul.html

Oficjalna premiera marki EnveloBank miała miejsce 4 października. Agencja IMAGINE zajęła się UX, designem i kreacją graficzną strony internetowej www.envelobank.pl oraz produkcją filmów marketingowych i instruktażowych, które możemy znaleźć na stronie.

EnveloBank to nowa marka Banku Pocztowego skierowana do ludzi, którzy najczęściej bankują na telefonie czy tablecie. Celem projektu jest dostarczenie rozwiązania, które ułatwia życie, zgodnie z hasłem przewodnim banku “Finanse w porządku”. Bank oferuje szereg rozwiązań z zakresu planowania i automatyzacji płatności za rachunki i faktury, wygodne formy rozliczeń bezgotówkowych, jak i atrakcyjne programy lojalnościowe.

Agencja IMAGINE w porozumieniu z klientem zaprojektowała serwis, zaczynając od propozycji architektury informacji. Następnym wyzwaniem była koncepcja całościowa strony. Nowa marka skierowana jest przede wszystkim do ludzi młodych, lecz różnych: od wchodzących na rynek pracy, niezależnych singli po młodych rodziców. IMAGINE zaproponowało stworzenie głównej strony serwisu jako kilku historii, każda dopasowana do innej grupy odbiorców. Strony produktowe zostały zaprojektowane z użyciem środków wizualnych, które bardziej oddziałują na wyobraźnię współczesnych młodych.

- Chcieliśmy stworzyć serwis inny niż wszystkie, ale nie jedynie po to, by odróżnić się od reszty. Chcieliśmy, aby ludzie przeglądający envelobank.pl mieli poczucie, że bank rozumie ich styl życia i potrzeby, a oferta produktowa jest zaprezentowana tak, aby wychodzić tym potrzebom naprzeciw. - mówi Filip Iwański, CEO IMAGINE.

Agencja IMAGINE w 2015 roku rozpoczęła współpracę z EnveloBankiem, wygrywając przetarg na przygotowanie serwisu informacyjnego www.envelobank.pl. Odpowiedzialna jest za UX design, projekt strony i materiałów towarzyszących (takich jak mailing, dokumenty i regulaminy), filmy marketingowe i instruktażowe oraz landing page dla pilotażu “Friends&Family”.

Źródło: IMAGINE

www.imagine.am

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 152 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone