IMAGINE wspiera digitalowo debiut EnveloBanku - cyfrowej marki Banku Pocztowego. Agencja przygotowała dla marki koncepcję i design serwisu informacyjnego, a także wsparcie digital.
Oficjalna premiera marki EnveloBank miała miejsce 4 października. Agencja IMAGINE zajęła się UX, designem i kreacją graficzną strony internetowej www.envelobank.pl oraz produkcją filmów marketingowych i instruktażowych, które możemy znaleźć na stronie.
EnveloBank to nowa marka Banku Pocztowego skierowana do ludzi, którzy najczęściej bankują na telefonie czy tablecie. Celem projektu jest dostarczenie rozwiązania, które ułatwia życie, zgodnie z hasłem przewodnim banku “Finanse w porządku”. Bank oferuje szereg rozwiązań z zakresu planowania i automatyzacji płatności za rachunki i faktury, wygodne formy rozliczeń bezgotówkowych, jak i atrakcyjne programy lojalnościowe.
Agencja IMAGINE w porozumieniu z klientem zaprojektowała serwis, zaczynając od propozycji architektury informacji. Następnym wyzwaniem była koncepcja całościowa strony. Nowa marka skierowana jest przede wszystkim do ludzi młodych, lecz różnych: od wchodzących na rynek pracy, niezależnych singli po młodych rodziców. IMAGINE zaproponowało stworzenie głównej strony serwisu jako kilku historii, każda dopasowana do innej grupy odbiorców. Strony produktowe zostały zaprojektowane z użyciem środków wizualnych, które bardziej oddziałują na wyobraźnię współczesnych młodych.
- Chcieliśmy stworzyć serwis inny niż wszystkie, ale nie jedynie po to, by odróżnić się od reszty. Chcieliśmy, aby ludzie przeglądający envelobank.pl mieli poczucie, że bank rozumie ich styl życia i potrzeby, a oferta produktowa jest zaprezentowana tak, aby wychodzić tym potrzebom naprzeciw. - mówi Filip Iwański, CEO IMAGINE.
Agencja IMAGINE w 2015 roku rozpoczęła współpracę z EnveloBankiem, wygrywając przetarg na przygotowanie serwisu informacyjnego www.envelobank.pl. Odpowiedzialna jest za UX design, projekt strony i materiałów towarzyszących (takich jak mailing, dokumenty i regulaminy), filmy marketingowe i instruktażowe oraz landing page dla pilotażu “Friends&Family”.
Źródło: IMAGINE