logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Imagine wspiera debiut Envelobanku w obszarze digital

  PR 11.10.2017, przeczytano 484 razy

IMAGINE wspiera digitalowo debiut EnveloBanku - cyfrowej marki Banku Pocztowego. Agencja przygotowała dla marki koncepcję i design serwisu informacyjnego, a także wsparcie digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imagine-wspiera-debiut-envelobanku-w-obszarze-digital,34056,artykul.html

Oficjalna premiera marki EnveloBank miała miejsce 4 października. Agencja IMAGINE zajęła się UX, designem i kreacją graficzną strony internetowej www.envelobank.pl oraz produkcją filmów marketingowych i instruktażowych, które możemy znaleźć na stronie.

EnveloBank to nowa marka Banku Pocztowego skierowana do ludzi, którzy najczęściej bankują na telefonie czy tablecie. Celem projektu jest dostarczenie rozwiązania, które ułatwia życie, zgodnie z hasłem przewodnim banku “Finanse w porządku”. Bank oferuje szereg rozwiązań z zakresu planowania i automatyzacji płatności za rachunki i faktury, wygodne formy rozliczeń bezgotówkowych, jak i atrakcyjne programy lojalnościowe.

Agencja IMAGINE w porozumieniu z klientem zaprojektowała serwis, zaczynając od propozycji architektury informacji. Następnym wyzwaniem była koncepcja całościowa strony. Nowa marka skierowana jest przede wszystkim do ludzi młodych, lecz różnych: od wchodzących na rynek pracy, niezależnych singli po młodych rodziców. IMAGINE zaproponowało stworzenie głównej strony serwisu jako kilku historii, każda dopasowana do innej grupy odbiorców. Strony produktowe zostały zaprojektowane z użyciem środków wizualnych, które bardziej oddziałują na wyobraźnię współczesnych młodych.

- Chcieliśmy stworzyć serwis inny niż wszystkie, ale nie jedynie po to, by odróżnić się od reszty. Chcieliśmy, aby ludzie przeglądający envelobank.pl mieli poczucie, że bank rozumie ich styl życia i potrzeby, a oferta produktowa jest zaprezentowana tak, aby wychodzić tym potrzebom naprzeciw. - mówi Filip Iwański, CEO IMAGINE.

Agencja IMAGINE w 2015 roku rozpoczęła współpracę z EnveloBankiem, wygrywając przetarg na przygotowanie serwisu informacyjnego www.envelobank.pl. Odpowiedzialna jest za UX design, projekt strony i materiałów towarzyszących (takich jak mailing, dokumenty i regulaminy), filmy marketingowe i instruktażowe oraz landing page dla pilotażu “Friends&Family”.

Źródło: IMAGINE

www.imagine.am

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764