logo
WIADOMOŚCI

Imagine z nowym serwisem dla Getin Banku

Mateusz Zawiślak  PR 13.03.2018, przeczytano 315 razy
ilustracjastrzałka

IMAGINE zaprojektowało modułowy, przejrzysty układ nowego serwisu, którego zadaniem jest poprawa konwersji i jeszcze większa prostota w użytkowaniu. Dzięki nowemu podejściu do User Experience będzie ją można dynamicznie dostosować do bieżących potrzeb banku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imagine-z-nowym-serwisem-dla-getin-banku,35779,artykul.html

Jeszcze prościej

Getin Bank swoje produkty i komunikację opiera na Prostych Zasadach i stawia na nowoczesny UX. Ale nowy serwis to nie tylko kolejny ukłon w stronę użytkowników - tym razem wyzwaniem dla agencji było przygotowanie takiego układu modułów, by serwis stał się wygodny w użytkowaniu dla pracowników banku pracujących nad jego treścią.

- Po naszej stronie był projekt UX i UI. Mieliśmy przygotować nowe menu i przejrzysty układ, który da dużą swobodę pracy obsługującemu ją zespołowi. Chodziło też o to, żeby umożliwić elastyczne i szybkie dostosowanie strony do potrzeb klientów
- mówi Krzysztof Iwański, Creative Director w IMAGINE. - Ten projekt pokazuje, że można zupełnie inaczej podejść do informacyjnego serwisu bankowego i całość potraktować jak narzędzie projektowe, które długo nie straci na aktualności.

- W pracy nad serwisem największym wyzwaniem było stworzenie efektywnego i rzeczywiście użytecznego systemu zarządzania treścią, pozwalającego na szybkie i elastyczne wprowadzanie zmian. Z drugiej strony użytkownik miał jeszcze pewniej i szybciej poruszać się po stronie, realizując swoje potrzeby pozyskania informacji lub zakupu produktów bankowych. Takie połączenie dwóch celów to niewątpliwie świeże podejście na tym rynku -
mówi Magdalena Popik, kierownik Marketingu Internetowego z Getin Banku.

IMAGINE pracuje także nad nowym serwisem dla Noble Private Banking - drugiej marki z grupy Getin Noble.

Źródło: IMAGINE

www.imagine.am

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Sico Printing Academy 2018 w Krakowie pod patronatem Signs.pl
W Polsce działa kilka tysięcy drukarni wielkoformatowych nie mniej drukarni sitodrukowych. Pracuje w nich kilkanaście tysięcy osób zajmujących się bezpośrednio lub pośrednio drukiem. Możliwość kształcenia w zawodzie sitodrukarza czy wielkoformatowego drukarza cyfrowego jest bardzo ograniczona. Większość pracowników drukarni poza doświadczeniem zdobytym w pracy nie posiada...
Festiwal Druku 2018 z Integart
Festiwal Druku 2018 dobiegł końca. Cieszymy się, że mogliśmy z Państwem spędzić wspólnie ten czas w szczególności, że przybyliście na to wydarzenie tak licznie. Cieszy nas fakt, że nowa oferta będąca wynikiem włączenia firmy AlmaTrend do Integart, spotkała się z Państwa przyjęciem, i że...
Communication Unlimited autorem konceptu salonów Suzuki
Suzuki Motor Poland wprowadza nowy standard wyglądu i wyposażenia salonów sprzedaży. Jest to odpowiedź na zmieniające się potrzeby współczesnych klientów, którzy poszukują inspiracji, indywidualności, dynamizmu i prywatności. Autorem konceptu wizualnego nowych salonów jest agencja Communication Unlimited.
Kerris Group zwiększa zatrudnienie
Do zespołu agencji interaktywnej KERRIS dołączyło 8 nowych osób zasilając działy kreacji, technologii, performance marketingu oraz obsługi klienta. Wśród nich znalazła się m.in. Katarzyna Stefańska, związana wcześniej z DDB&Tribal oraz White Cat Studio.
FC Barcelona w kampanii marki Nesquik
Już 24 września startuje wielka loteria marki NESQUIK mająca na celu dbanie o rozwój dzieci i zwiększanie ich potencjału dzięki odpowiedniemu odżywianiu oraz zachęcaniu do aktywnej zabawy. W akcji promocyjnej marka podjęła współprace z klubem FC Barcelona., której celem jest propagowanie sportowego trybu życia wśród dzieci i ich...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone