logo
WIADOMOŚCI

Imagine z nowym serwisem dla Getin Banku

  PR 13.03.2018, przeczytano 359 razy
ilustracjastrzałka

IMAGINE zaprojektowało modułowy, przejrzysty układ nowego serwisu, którego zadaniem jest poprawa konwersji i jeszcze większa prostota w użytkowaniu. Dzięki nowemu podejściu do User Experience będzie ją można dynamicznie dostosować do bieżących potrzeb banku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imagine-z-nowym-serwisem-dla-getin-banku,35779,artykul.html

Jeszcze prościej

Getin Bank swoje produkty i komunikację opiera na Prostych Zasadach i stawia na nowoczesny UX. Ale nowy serwis to nie tylko kolejny ukłon w stronę użytkowników - tym razem wyzwaniem dla agencji było przygotowanie takiego układu modułów, by serwis stał się wygodny w użytkowaniu dla pracowników banku pracujących nad jego treścią.

- Po naszej stronie był projekt UX i UI. Mieliśmy przygotować nowe menu i przejrzysty układ, który da dużą swobodę pracy obsługującemu ją zespołowi. Chodziło też o to, żeby umożliwić elastyczne i szybkie dostosowanie strony do potrzeb klientów
- mówi Krzysztof Iwański, Creative Director w IMAGINE. - Ten projekt pokazuje, że można zupełnie inaczej podejść do informacyjnego serwisu bankowego i całość potraktować jak narzędzie projektowe, które długo nie straci na aktualności.

- W pracy nad serwisem największym wyzwaniem było stworzenie efektywnego i rzeczywiście użytecznego systemu zarządzania treścią, pozwalającego na szybkie i elastyczne wprowadzanie zmian. Z drugiej strony użytkownik miał jeszcze pewniej i szybciej poruszać się po stronie, realizując swoje potrzeby pozyskania informacji lub zakupu produktów bankowych. Takie połączenie dwóch celów to niewątpliwie świeże podejście na tym rynku -
mówi Magdalena Popik, kierownik Marketingu Internetowego z Getin Banku.

IMAGINE pracuje także nad nowym serwisem dla Noble Private Banking - drugiej marki z grupy Getin Noble.

Źródło: IMAGINE

www.imagine.am

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone