logo
WIADOMOŚCI

Imagine z nowym serwisem dla Getin Banku

Mateusz Zawiślak  PR 13.03.2018, przeczytano 248 razy
ilustracjastrzałka

IMAGINE zaprojektowało modułowy, przejrzysty układ nowego serwisu, którego zadaniem jest poprawa konwersji i jeszcze większa prostota w użytkowaniu. Dzięki nowemu podejściu do User Experience będzie ją można dynamicznie dostosować do bieżących potrzeb banku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imagine-z-nowym-serwisem-dla-getin-banku,35779,artykul.html

Jeszcze prościej

Getin Bank swoje produkty i komunikację opiera na Prostych Zasadach i stawia na nowoczesny UX. Ale nowy serwis to nie tylko kolejny ukłon w stronę użytkowników - tym razem wyzwaniem dla agencji było przygotowanie takiego układu modułów, by serwis stał się wygodny w użytkowaniu dla pracowników banku pracujących nad jego treścią.

- Po naszej stronie był projekt UX i UI. Mieliśmy przygotować nowe menu i przejrzysty układ, który da dużą swobodę pracy obsługującemu ją zespołowi. Chodziło też o to, żeby umożliwić elastyczne i szybkie dostosowanie strony do potrzeb klientów
- mówi Krzysztof Iwański, Creative Director w IMAGINE. - Ten projekt pokazuje, że można zupełnie inaczej podejść do informacyjnego serwisu bankowego i całość potraktować jak narzędzie projektowe, które długo nie straci na aktualności.

- W pracy nad serwisem największym wyzwaniem było stworzenie efektywnego i rzeczywiście użytecznego systemu zarządzania treścią, pozwalającego na szybkie i elastyczne wprowadzanie zmian. Z drugiej strony użytkownik miał jeszcze pewniej i szybciej poruszać się po stronie, realizując swoje potrzeby pozyskania informacji lub zakupu produktów bankowych. Takie połączenie dwóch celów to niewątpliwie świeże podejście na tym rynku -
mówi Magdalena Popik, kierownik Marketingu Internetowego z Getin Banku.

IMAGINE pracuje także nad nowym serwisem dla Noble Private Banking - drugiej marki z grupy Getin Noble.

Źródło: IMAGINE

www.imagine.am

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
sobota 23.06.2018, 88 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone