Agencja IMAGINE wspiera MMC Car Poland w działaniach związanych z promocją ASX Cool Edition. Dystrybutor wprowadza na polski rynek jedynie 50 sztuk specjalnej wersji tego samochodu. IMAGINE zajęła się przygotowaniem materiałów promocyjnych na potrzeby kampanii ASX Cool Edition w internecie, jest także odpowiedzialna za stworzenie oficjalnej strony limitowanej edycji auta.
Właśnie uruchomiona została oficjalna strona modelu (limitowanej edycji) www.mitsubishi.pl/asx-cool-edition.
Za jej przygotowanie odpowiada agencja IMAGINE, do której zadań należało także przygotowanie linii kreatywnej i materiałów reklamowo-promocyjnych na potrzeby kampanii digital.
Jej celem jest wsparcie sprzedaży limitowanego modelu Mitsubishi ASX Cool Edition. Komunikacja podkreśla limitowaną liczbę dostępnych do kupienia aut modelu ASX Cool Edition oraz unikalne dodatki w wyposażeniu. Materiały będą wyświetlane m.in. na serwisach tematycznych portalu Interia (belki, bannery, screeningi, mailingi, branding serwisu motoryzacyjnego), oraz w Google AdWords. Grupą docelową kampanii są osoby poszukujące unikalnego auta, przede wszystkim mężczyźni w wieku 30-60 lat, znający markę Mitsubishi, specjaliści, przedstawiciele wolnych zawodów i właściciele firm.
Agencja IMAGINE rozpoczęła współpracę z Mitsubishi wygrywając w 2013 przetarg na obsługę digital tego marketera.
Źródło: IMAGINE