logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Imago PR dla EEC2012 i Emtel

  PR 27.03.2012, przeczytano 609 razy

Konsultanci Imago PR odpowiadają po raz czwarty za działania komunikacyjne Europejskiego Kongresu Gospodarczego, największej imprezy biznesowej w tej części Europy. Do grona klientów agencji dołączyła również firma EMTEL, producent kardiomonitorów i sprzętu reanimacyjnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imago-pr-dla-eec2012-i-emtel,15088,artykul.html

Zespół Imago PR odpowiada za komunikację Europejskiego Kongresu Gospodarczego po raz czwarty. Poprzednie działania komunikacyjne na rzecz największej imprezy biznesowej w Europie Centralnej prowadzone przez agencję zostały nagrodzone Złotym Spinaczem 2011 w kategorii PR produktu.

Zakres zadań agencji obejmuje m.in. komunikację z mediami w Polsce i za granicą, zarządzanie komunikacją wydarzenia w mediach społecznościowych, prowadzenie biura prasowego online i biur stacjonarnych podczas imprezy, współpracę z licznymi patronami medialnymi Europejskiego Kongresu Gospodarczego oraz rzecznictwo prasowe.

Projekt z ramienia agencji koordynuje Marta Stach, senior account manager w Imago PR, pełniąca również obowiązki rzecznika Kongresu.

Kongres odbędzie się między 14 a 16 maja br. w Katowicach.

Równolegle, do grona klientów agencji dołączyła firma EMTEL, polski producent aparatury monitorującej parametry biologiczne pacjenta oraz sprzętu reanimacyjnego.

Konsultanci Imago PR będą odpowiedzialni za działania z zakresu PR korporacyjnego i produktowego oraz doradztwo strategiczne dla zarządu spółki.

Umowa z EMTEL została zawarta na czas nieokreślony. Działania dla spółki koordynuje Katarzyna Armatys – Wisniewska, account manager w Imago PR.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764