logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Imago PR zadba o wizerunek autostrady A4

   30.04.2010, przeczytano 1351 razy

Nowym klientem agencji Imago PR została firma Stalexport Autostrada Małopolska S.A., zarządzająca odcinkiem autostrady A4 Katowice-Kraków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imago-pr-zadba-o-wizerunek-autostrady-a4,10627,artykul.html

Agencja jest odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacji, bieżące doradztwo, kontakty z mediami oraz działania z obszaru public affairs. Firma Imago PR będzie prowadziła także biuro prasowe spółki i realizowała funkcję rzecznictwa prasowego.

Stalexport Autostrada Małopolska S.A. zarządza A4 Katowice-Kraków na mocy koncesji udzielonej przez Ministerstwo Infrastruktury w 1997 roku. Spółka w ramach Umowy Koncesyjnej odpowiada za utrzymanie i eksploatację autostrady, prowadzi inwestycje zlecone przez ministerstwo i zapewnia ich finansowanie wyłącznie w oparciu o pobierane opłaty.

Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert. Umowę podpisano z ważnością do końca roku z opcją przedłużenia na kolejne okresy.

Źródło: Imago PR

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

dosc latwo zadbac o ich wizerunek... niech na jakis czas przerwa remonty... i juz bedzie pieknie ;) :) (sorry ale nie moglem sie powstrzymac...)

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764