logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Imago PR zadba o wizerunek autostrady A4

   30.04.2010, przeczytano 1441 razy

Nowym klientem agencji Imago PR została firma Stalexport Autostrada Małopolska S.A., zarządzająca odcinkiem autostrady A4 Katowice-Kraków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imago-pr-zadba-o-wizerunek-autostrady-a4,10627,artykul.html

Agencja jest odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacji, bieżące doradztwo, kontakty z mediami oraz działania z obszaru public affairs. Firma Imago PR będzie prowadziła także biuro prasowe spółki i realizowała funkcję rzecznictwa prasowego.

Stalexport Autostrada Małopolska S.A. zarządza A4 Katowice-Kraków na mocy koncesji udzielonej przez Ministerstwo Infrastruktury w 1997 roku. Spółka w ramach Umowy Koncesyjnej odpowiada za utrzymanie i eksploatację autostrady, prowadzi inwestycje zlecone przez ministerstwo i zapewnia ich finansowanie wyłącznie w oparciu o pobierane opłaty.

Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert. Umowę podpisano z ważnością do końca roku z opcją przedłużenia na kolejne okresy.

Źródło: Imago PR

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

dosc latwo zadbac o ich wizerunek... niech na jakis czas przerwa remonty... i juz bedzie pieknie ;) :) (sorry ale nie moglem sie powstrzymac...)

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764