logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IMM: browary reklamują zgodnie z Kodeksem Etyki Reklamy

  PR 21.05.2014, przeczytano 1179 razy

Raport przygotowywany przez Instytut Monitorowania Mediów na zlecenie branży piwowarskiej wskazuje, że w I kwartale 2014 r. wyemitowano we wszystkich środkach przekazu łącznie 274 nowe reklamy piwa - 24 reklamy prasowe, 104 internetowe, 106 telewizyjnych, 6 radiowych oraz 34 outdoorowe. Statystyki te wskazują na typową dla tego okresu, niewielką aktywność reklamową branży w skali roku – zbliżona liczba reklam piwa wyemitowana została w analogicznym okresie roku 2013.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imm%3A-browary-reklamuja-zgodnie-z-kodeksem-etyki-reklamy,21693,artykul.html

Samoregulacja piwowarów bez sezonowych wahań

W dziewiątej edycji raportu IMM stwierdzono, że w żadnej z wyemitowanych od stycznia do końca marca reklam piwa nie stwierdzono niezgodności z zaleceniami Kodeksu Etyki Reklamy. Z raportu wynika także, że zdecydowana większość spotów reklamowych została opatrzona znakami odpowiedzialnościowymi „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” oraz  „Alkohol – tylko dla pełnoletnich”. Przekazy przygotowane przez branżę piwowarską przypominały również o zakazie spożycia alkoholu w ciąży. Nowy znak „W ciąży nie piję alkoholu” od września 2013 roku na stałe trafił na opakowania piw oraz na materiały audiowizualne producentów zrzeszonych w Związku  Browary Polskie.

Najnowszy raport analizujący zgodność reklam piwa z zasadami etycznymi kolejny raz wskazuje, ze samoregulacja w obszarze promocji przynosi spodziewane efekty, a dowodem tego jest wysoka jakość przygotowywanych przez nas komunikatów reklamowych. Dobrowolne zobowiązanie, jakie złożyliśmy przed Komisją Europejską, obliguje nas do wspierania odpowiedzialnych postaw w obszarze reklamy i informacji konsumenckiej, co też czynimy niezależnie od sezonu – mówi Danuta Gut, Dyrektor Biura Związku Browary Polskie.

Źródło: ZPPP Browary Polskie

Dodatkowe informacje:

Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie jest organizacją, która skupia największych producentów piwa w Polsce. Reprezentuje członków w relacjach z administracją rządową i samorządową, organizacjami społecznymi oraz związkami zawodowymi działającymi w przemyśle piwowarskim.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obserwacja zachowań 450 tys. konsumentów w ponad 710 obiektach wykazała, że w I kwartale br. ruch w galeriach spadł o blisko 5% rdr. Natomiast odwiedzających było o niecały 1% mniej niż rok wcześniej. Częstotliwość wizyt zmniejszyła się rok do roku o ponad 4%, za to zwiększył się czas spędzany w tego typu placówkach. Ostatnio był średnio dłuższy o ponad 2...
Leasing uwolniony z papieru po 24 latach?
Czy umowę leasingu, podobnie jak umowę kredytu lub pożyczki, będzie można wreszcie zawrzeć elektronicznie? Jest projekt ustawy, który usuwa archaiczny nakaz zachowania formy pisemnej, obowiązujący od 2000 roku . Oszczędności z wyeliminowania papierowych umów leasingu mogą wynieść ok. 15 mln zł rocznie – szacuje Carsmile.
Co Polacy kupują przez internet? Trendy w e-commerce
Klienci, którzy przyzwyczaili się do kupowania w sieci, są w niej coraz aktywniejsi. W konsekwencji z roku na rok w wielu kategoriach poziom wydatków rośnie, a co za tym idzie, zwiększa się także wartość polskiego rynku e-commerce.
Zetki o Zetkach. Jakie jest pokolenie Zet w Polsce?
Roszczeniowi małolaci, którym nie chce się pracować, przyklejeni do smartfona i liczący się jedynie z opinią influencerów? O generacji Zet krąży wiele mitów. Co jest jednak najważniejsze dla osób urodzonych w latach 1997-2012? Jacy powinni być ich zdaniem pracodawcy? Na co najczęściej wydają pieniądze? Czy gromadzą...
Odczyt Barometru EFL na II kwartał br. wyniósł 52,6 pkt. i jest o 0,1 pkt. wyższy w ujęciu kwartalnym i o 4,9 pkt. wyższy w ujęciu rocznym. Obecnie odnotowana wartość to najwyższy wynik od II kwartału 2021 roku (52,8 pkt.), a w ostatnich pomiarach zauważalny jest systematyczny wzrost wartości wskaźnika Barometru. Eksperci EFL zwracają także uwagę na rosnący już od roku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764