logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IMM: Największe polskie media o nowelizacji ustawy o IPN

  PR 29.03.2018, przeczytano 3001 razy
ilustracjastrzałka

W lutym na pierwszym miejscu uplasowało się RMF FM, a drugie i trzecie miejsce przypadło kolejno TVN24 i „Rzeczpospolitej” – wynika z najnowszego raportu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media”. W tym miesiącu gorącym tematem, który przykuł największą uwagę dziennikarzy,  była sprawa nowelizacji ustawy o IPN.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imm%3A-najwieksze-polskie-media-o-nowelizacji-ustawy-o-ipn,35987,artykul.html

Na czwartym i piątym miejscu znalazły się TVN oraz TVPinfo. W mediach często też pojawiał się temat zatrzymania Władysława Frasyniuka, kwestia podawania pacjentom wadliwych szczepionek oraz echa afery reprywatyzacyjnej.

Prasa

Czołówkę najczęściej cytowanych tytułów prasowych w lutym ponownie otwiera dziennik „Rzeczpospolita”, wyprzedzając „Gazetę Wyborczą” oraz „Dziennik Gazetę Prawną”. „Rzeczpospolita” zawdzięcza swoją wysoką pozycję wypowiedzi Jarosława Sellina na temat nowelizacji ustawy o IPN.

ilustracjastrzałka

Najczęściej cytowanym tygodnikiem stycznia okazał się „Do Rzeczy”. Swoją pozycję zawdzięcza informacjom na temat najnowszego sondażu poparcia partii politycznych przeprowadzonego przez firmę Estymator. Na drugim miejscu znalazły się „Sieci Prawdy”, a trzecie miejsce przypadło tygodnikowi „Newsweek”.

ilustracjastrzałka

„Forbes” znalazł się na pierwszym miejscu wśród miesięczników dzięki rankingowi najbogatszych Polaków. Drugie i trzecie miejsce przypadło kolejno miesięcznikom „Perspektywy” oraz „Playboy”.

ilustracjastrzałka

Telewizja

Wśród stacji telewizyjnych na pierwszym miejscu uplasowało się TVN24. Na drugim miejscu znalazło się TVN, a na trzecim – TVPinfo. TVN24 zawdzięcza pierwszą pozycję wywiadowi z Małgorzatą Dobrzańską-Frasyniuk, żoną zatrzymanego Władysława Frasyniuka oraz rozmowie z Stanisławem Karczewskim, marszałkiem Senatu, na temat ustawy o IPN.

ilustracjastrzałka

Radio

RMF FM jest w lutym liderem cytowalności wśród stacji radiowych, wyprzedzając Radio ZET oraz PR1. Swoją pozycję zawdzięcza m.in. wywiadowi z Witoldem Waszczykowskim, byłym szefem MSZ, w sprawie konfliktu z Izraelem w kwestii nowelizacji ustawy o IPN.

ilustracjastrzałka

Portale internetowe

Najczęściej cytowanym portalem internetowym w lutym została Wirtualna Polska, za sprawą publikacji wypowiedzi Naftali Bennetta, ministra edukacji Izraela, na temat jego wizyty w Polsce oraz jego komentarza o ustawie o IPN.

ilustracjastrzałka

Media ekonomiczne

„Dziennik Gazeta Prawna” uplasował się na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych w Polsce. Wyprzedził m.in. „Puls Biznesu” oraz „Forbes”. „Dziennik Gazeta Prawna” znajduje się na pierwszym miejscu dzięki informacjom o podawaniu pacjentom wadliwych szczepionek, które były przeznaczone do utylizacji.

ilustracjastrzałka

Media regionalne

Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu znalazło się Radio Gdańsk. Na drugim i trzecim miejscu znalazły się kolejno Radio Plus oraz Radio Kraków.

ilustracjastrzałka

Badanie przeprowadzono na podstawie 26 946 przekazów z mediów (materiałów prasowych, programów radiowych, telewizyjnych i materiałów z portali internetowych) z okresu od 1 do 28 lutego 2018 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 27 594 razy (20 842 razy w portalach internetowych, 3 725 w prasie, 2281 w telewizji i 746 w radio).

Analiza obejmuje ponad 1000 gazet i czasopism, wybrane programy w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN Biznes i Świat, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, Polsat News2) i rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, RDC, Radio Maryja, Muzo.fm, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM) oraz portale internetowe, na których regularnie pojawiają się nowe treści, z wyłączeniem źródeł o charakterze agregatorów treści i agencji informacyjnych. Analiza nie obejmuje materiałów z social media i komentarzy umieszczanych pod artykułami w portalach internetowych.

Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio, telewizji i portali internetowych, w których pojawiały się nazwy mediów:

  • prasowych,
  • portali internetowych,
  • stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764