logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IMM: Onet.pl od ośmiu miesięcy jest najczęściej cytowanym medium

  PR 07.11.2019, przeczytano 195 razy
ilustracjastrzałka

Pierwsze miejsce w rankingu najczęściej cytowanych mediów po raz ósmy zajął portal Onet.pl – podaje Instytut Monitorowania Mediów  w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach w rankingu ogólnym znalazły się dziennik „Rzeczpospolita” oraz portal Wirtualna Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imm%3A-onet.pl-od-osmiu-miesiecy-jest-najczesciej-cytowanym-medium,384624,artykul.html

Według danych IMM w październiku informacje Onet.pl cytowano ponad 4,1 tys. razy.  Inne media powoływały się na informacje zaczerpnięte z portalu Onet.pl w odniesieniu do takich tematów, jak obecność Olgi Tokarczuk na Festiwalu Conrada w Krakowie, wypowiedzi polityków związanych z tegorocznymi wyborami parlamentarnymi czy sprawa związana z pozyskaniem działki przez abpa Jędraszewskiego.

W rankingu głównym, wśród piętnastu najczęściej cytowanych w październiku redakcji, znalazło się pięć dzienników, cztery stacje telewizyjne, trzy portale oraz trzy stacje radiowe.

Nieprzerwanie od czerwca 2019 r. najczęściej cytowanym tytułem prasowym pozostaje „Rzeczpospolita”. Na drugim miejscu, tak jak w poprzednich czterech miesiącach, uplasowała się „Gazeta Wyborcza”. Trzecim najczęściej cytowanym tytułem prasowym w październiku (podobnie jak miesiąc wcześniej) był „Dziennik Gazeta Prawna”.

ilustracjastrzałka

Najczęściej cytowanym tygodnikiem w październiku był „Newsweek”. Tytuł ten zawdzięcza najwyższą pozycję w rankingu materiałom dotyczącym wyborów parlamentarnych czy nowego przywódcy Państwa Islamskiego Abdullaha Kardasza.  Drugie miejsce w zestawieniu przypadło tygodnikowi  „Wprost”. Trzecie miejsce zajął tygodnik „Wspólnota”.

ilustracjastrzałka

W rankingu miesięczników nie zanotowano zmian. Podobnie jak w poprzednich miesiącach prowadzi „Forbes”, a drugie i trzecie miejsce należą kolejno do miesięczników „Press” i „Playboy”.

ilustracjastrzałka

Również w przypadku stacji telewizyjnych ranking wygląda podobnie jak w poprzednim miesiącu. TVN24 prowadzi pod względem liczby powołań w innych mediach. Na drugim miejscu znalazł się TVN, natomiast trzecie miejsce zajął Polsat News ze znacznym wzrostem powołań w stosunku do poprzedniego zestawienia (z 1023 cytowań we wrześniu do 1517 w październiku).

ilustracjastrzałka

Stacją radiową, na którą najczęściej powoływano się w październiku, było RMF FM. Drugie i trzecie miejsce odpowiednio zajęły Radio ZET oraz Program Pierwszy Polskiego Radia.

ilustracjastrzałka

Najczęściej cytowanym portalem internetowym był Onet.pl, od ośmiu miesięcy zajmujący pierwsze miejsce także w rankingu głównym. Na drugiej pozycji, podobnie jak w sierpniu i wrześniu, znalazła się Wirtualna Polska. Na trzecim miejscu znalazł się portal wPolityce.pl.

ilustracjastrzałka

W kategorii mediów biznesowych znalazły się trzy tytuły prasowe i dwa portale. Pierwsze miejsce utrzymał „Dziennik Gazeta Prawna”. Także drugie miejsce zostało obronione przez „Puls Biznesu”. W październiku trzecim najczęściej cytowanym medium biznesowym był portal Bankier.pl.

ilustracjastrzałka

Prasa regionalna oraz regionalne stacje radiowe osiągnęły bardzo zbliżone wyniki. Liderem we wrześniu był „Głos Wielkopolski”, drugie miejsce zajęło Radio Gdańsk, a trzecie – podobnie jak we wrześniu –  Radio Poznań.

ilustracjastrzałka

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Chirurgia plastyczna to prawdziwa plaga wśród ludzi dążących do perfekcji. Niestety, marzenia o byciu idealnym nie zawsze kończą się dla pacjentów dobrze… Zoom TV zaprasza na premierową serię Operacje plastyczne do poprawki, w której najlepsi na świecie lekarze chirurgii plastycznej zmierzą się z najtrudniejszymi wyzwaniami w swoim zawodowym życiu.
Domena .icu, należąca do chińskiego koncernu Alibaba, jest obecnie najpopularniejszą i jednocześnie najszybciej rosnącą na świecie domeną z nietypowym rozszerzeniem. Wyprzedza ona następujące domeny: .top .xyz, .site, .vip, .online, .club, .wang, .live, .shop. W Polsce niezmiennie najpopularniejszą nietypową domeną jest .online, która wyprzedza kolejno: .site, .xyz, .ovh,...
Grupa Kino Polska TV zwiększyła zasięg swoich kanałów
Gametoon HD na stałe w pakiecie Select UPC Polska; Kino Polska Muzyka w najszerszym pakiecie Netii.
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard 2019
Reklama polskiej marki RESERVED z modelką Kendall Jenner zajęła pierwsze miejsce w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za cały 2019 rok. Drugie miejsce na podium należy do spotu promującego Samsung Galaxy Note 10, w którym raper i przedsiębiorca Wojtek Sokół odbywa Bardzo Ważne Spotkanie. Zeszłoroczne podium zamyka wideo z cyklu “Szef i reszta”, w...
Raport IMM: Grudzień - bez zmian na pozycji lidera rankingu opiniotwórczych mediów
Onet, Wirtualna Polska i Rzeczpospolita to najczęściej cytowane media w grudniu 2019 r. według najnowszego raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764