logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IMM: Onet.pl od ośmiu miesięcy jest najczęściej cytowanym medium

  PR 07.11.2019, przeczytano 970 razy
ilustracjastrzałka

Pierwsze miejsce w rankingu najczęściej cytowanych mediów po raz ósmy zajął portal Onet.pl – podaje Instytut Monitorowania Mediów  w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach w rankingu ogólnym znalazły się dziennik „Rzeczpospolita” oraz portal Wirtualna Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imm%3A-onet.pl-od-osmiu-miesiecy-jest-najczesciej-cytowanym-medium,384624,artykul.html

Według danych IMM w październiku informacje Onet.pl cytowano ponad 4,1 tys. razy.  Inne media powoływały się na informacje zaczerpnięte z portalu Onet.pl w odniesieniu do takich tematów, jak obecność Olgi Tokarczuk na Festiwalu Conrada w Krakowie, wypowiedzi polityków związanych z tegorocznymi wyborami parlamentarnymi czy sprawa związana z pozyskaniem działki przez abpa Jędraszewskiego.

W rankingu głównym, wśród piętnastu najczęściej cytowanych w październiku redakcji, znalazło się pięć dzienników, cztery stacje telewizyjne, trzy portale oraz trzy stacje radiowe.

Nieprzerwanie od czerwca 2019 r. najczęściej cytowanym tytułem prasowym pozostaje „Rzeczpospolita”. Na drugim miejscu, tak jak w poprzednich czterech miesiącach, uplasowała się „Gazeta Wyborcza”. Trzecim najczęściej cytowanym tytułem prasowym w październiku (podobnie jak miesiąc wcześniej) był „Dziennik Gazeta Prawna”.

ilustracjastrzałka

Najczęściej cytowanym tygodnikiem w październiku był „Newsweek”. Tytuł ten zawdzięcza najwyższą pozycję w rankingu materiałom dotyczącym wyborów parlamentarnych czy nowego przywódcy Państwa Islamskiego Abdullaha Kardasza.  Drugie miejsce w zestawieniu przypadło tygodnikowi  „Wprost”. Trzecie miejsce zajął tygodnik „Wspólnota”.

ilustracjastrzałka

W rankingu miesięczników nie zanotowano zmian. Podobnie jak w poprzednich miesiącach prowadzi „Forbes”, a drugie i trzecie miejsce należą kolejno do miesięczników „Press” i „Playboy”.

ilustracjastrzałka

Również w przypadku stacji telewizyjnych ranking wygląda podobnie jak w poprzednim miesiącu. TVN24 prowadzi pod względem liczby powołań w innych mediach. Na drugim miejscu znalazł się TVN, natomiast trzecie miejsce zajął Polsat News ze znacznym wzrostem powołań w stosunku do poprzedniego zestawienia (z 1023 cytowań we wrześniu do 1517 w październiku).

ilustracjastrzałka

Stacją radiową, na którą najczęściej powoływano się w październiku, było RMF FM. Drugie i trzecie miejsce odpowiednio zajęły Radio ZET oraz Program Pierwszy Polskiego Radia.

ilustracjastrzałka

Najczęściej cytowanym portalem internetowym był Onet.pl, od ośmiu miesięcy zajmujący pierwsze miejsce także w rankingu głównym. Na drugiej pozycji, podobnie jak w sierpniu i wrześniu, znalazła się Wirtualna Polska. Na trzecim miejscu znalazł się portal wPolityce.pl.

ilustracjastrzałka

W kategorii mediów biznesowych znalazły się trzy tytuły prasowe i dwa portale. Pierwsze miejsce utrzymał „Dziennik Gazeta Prawna”. Także drugie miejsce zostało obronione przez „Puls Biznesu”. W październiku trzecim najczęściej cytowanym medium biznesowym był portal Bankier.pl.

ilustracjastrzałka

Prasa regionalna oraz regionalne stacje radiowe osiągnęły bardzo zbliżone wyniki. Liderem we wrześniu był „Głos Wielkopolski”, drugie miejsce zajęło Radio Gdańsk, a trzecie – podobnie jak we wrześniu –  Radio Poznań.

ilustracjastrzałka

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764