logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IMM: Onet.pl od ośmiu miesięcy jest najczęściej cytowanym medium

  PR 07.11.2019, przeczytano 340 razy
ilustracjastrzałka

Pierwsze miejsce w rankingu najczęściej cytowanych mediów po raz ósmy zajął portal Onet.pl – podaje Instytut Monitorowania Mediów  w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach w rankingu ogólnym znalazły się dziennik „Rzeczpospolita” oraz portal Wirtualna Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imm%3A-onet.pl-od-osmiu-miesiecy-jest-najczesciej-cytowanym-medium,384624,artykul.html

Według danych IMM w październiku informacje Onet.pl cytowano ponad 4,1 tys. razy.  Inne media powoływały się na informacje zaczerpnięte z portalu Onet.pl w odniesieniu do takich tematów, jak obecność Olgi Tokarczuk na Festiwalu Conrada w Krakowie, wypowiedzi polityków związanych z tegorocznymi wyborami parlamentarnymi czy sprawa związana z pozyskaniem działki przez abpa Jędraszewskiego.

W rankingu głównym, wśród piętnastu najczęściej cytowanych w październiku redakcji, znalazło się pięć dzienników, cztery stacje telewizyjne, trzy portale oraz trzy stacje radiowe.

Nieprzerwanie od czerwca 2019 r. najczęściej cytowanym tytułem prasowym pozostaje „Rzeczpospolita”. Na drugim miejscu, tak jak w poprzednich czterech miesiącach, uplasowała się „Gazeta Wyborcza”. Trzecim najczęściej cytowanym tytułem prasowym w październiku (podobnie jak miesiąc wcześniej) był „Dziennik Gazeta Prawna”.

ilustracjastrzałka

Najczęściej cytowanym tygodnikiem w październiku był „Newsweek”. Tytuł ten zawdzięcza najwyższą pozycję w rankingu materiałom dotyczącym wyborów parlamentarnych czy nowego przywódcy Państwa Islamskiego Abdullaha Kardasza.  Drugie miejsce w zestawieniu przypadło tygodnikowi  „Wprost”. Trzecie miejsce zajął tygodnik „Wspólnota”.

ilustracjastrzałka

W rankingu miesięczników nie zanotowano zmian. Podobnie jak w poprzednich miesiącach prowadzi „Forbes”, a drugie i trzecie miejsce należą kolejno do miesięczników „Press” i „Playboy”.

ilustracjastrzałka

Również w przypadku stacji telewizyjnych ranking wygląda podobnie jak w poprzednim miesiącu. TVN24 prowadzi pod względem liczby powołań w innych mediach. Na drugim miejscu znalazł się TVN, natomiast trzecie miejsce zajął Polsat News ze znacznym wzrostem powołań w stosunku do poprzedniego zestawienia (z 1023 cytowań we wrześniu do 1517 w październiku).

ilustracjastrzałka

Stacją radiową, na którą najczęściej powoływano się w październiku, było RMF FM. Drugie i trzecie miejsce odpowiednio zajęły Radio ZET oraz Program Pierwszy Polskiego Radia.

ilustracjastrzałka

Najczęściej cytowanym portalem internetowym był Onet.pl, od ośmiu miesięcy zajmujący pierwsze miejsce także w rankingu głównym. Na drugiej pozycji, podobnie jak w sierpniu i wrześniu, znalazła się Wirtualna Polska. Na trzecim miejscu znalazł się portal wPolityce.pl.

ilustracjastrzałka

W kategorii mediów biznesowych znalazły się trzy tytuły prasowe i dwa portale. Pierwsze miejsce utrzymał „Dziennik Gazeta Prawna”. Także drugie miejsce zostało obronione przez „Puls Biznesu”. W październiku trzecim najczęściej cytowanym medium biznesowym był portal Bankier.pl.

ilustracjastrzałka

Prasa regionalna oraz regionalne stacje radiowe osiągnęły bardzo zbliżone wyniki. Liderem we wrześniu był „Głos Wielkopolski”, drugie miejsce zajęło Radio Gdańsk, a trzecie – podobnie jak we wrześniu –  Radio Poznań.

ilustracjastrzałka

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pandemiczne trendy w konsumpcji podcastów
Podcasty to biznes niezwykle obiecujący, ale i bardzo jeszcze młody, a więc również dynamicznie się zmieniający. Tym bardziej więc należy docenić insighty „zza Wielkiej Wody”. Podcasty bowiem rosną w siłę, a co więcej, ich konsumpcja zyskuje na jakości. Zamiast medium tła podczas dojazdów do pracy to coraz częściej sposób na spędzanie czasu z...
Robert Burneika w Fantasyexpo
Do portfolio gwiazd stale współpracujących z Fantasyexpo dołącza Robert Burneika, znany także jako Hardkorowy Koksu. Burneika to były kulturysta, zawodnik MMA a przede wszystkim osobowość medialna. Od 10 lat regularnie tworzy materiały na swój kanał YouTube a w TVN Turbo prowadził swój autorski program - Nie ma lipy. Fantasyexpo będzie odpowiedzialne za...
Empik Premium o 50% taniej na rok i miesięczny dostęp do HBO GO

Wraz z początkiem pandemii Empik udostępnił wszystkim dostęp do swojej flagowej usługi całkowicie za darmo. To wsparcie stanowiło zachętę do pozostania w domach,  korzystania z darmowej dostawy zamówień i jakościowego spędzania czasu wolnego. Widząc, że Polacy chętnie korzystają z tego rozwiązania, akcję dwukrotnie przedłużano, a teraz Empik Premium wraz z...
Streetcom kupuje Hash.fm
Agencja Streetcom odkupiła od Konrada Traczyka i koncernu Agora 100% udziałów w spółce Hash.fm.
WP Pilot z aplikacją na Samsung Smart TV
WP Pilot udostępnił właśnie nową aplikację dla użytkowników Samsung Smart TV. Pozwala na oglądanie prawie 100 kanałów telewizyjnych na żywo. Wystarczy do tego połączenie z internetem i pakiet telewizyjny WP Pilot.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764