logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IMM: RMF FM najbardziej opiniotwórczym radiem dekady

  PR 09.05.2024, przeczytano 413 razy
ilustracja

Radio RMF FM znalazło się na 1. miejscu w rankingu najbardziej opiniotwórczych rozgłośni minionej dekady w zestawieniu przygotowanym przez Instytut Monitorowania Mediów. W rankingu wszystkich mediów stacja również znalazła się na podium zajmując 2. miejsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imm%3A-rmf-fm-najbardziej-opiniotworczym-radiem-dekady,404149,artykul.html

Na newsy zdobywane przez dziennikarzy RMF FM inne redakcje powoływały się w latach 2014-2023 aż 209 tys. razy. Jak pisze IMM, wyróżnienie stanowi potwierdzenie, że praca dziennikarzy radia „niezmiennie wpływa na kształtowanie debaty publicznej, a materiały RMF FM cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem pozostałych przedstawicieli polskiej sceny medialnej”.

W rankingu uwzględniającym wszystkie media, RMF FM znalazło się na 2. miejscu, ustępując jedynie portalowi Onet.pl, a pokonując m.in. wszystkie telewizyjne kanały informacyjne, inne rozgłośnie czy opiniotwórcze gazety i magazyny.

„Ta nagroda to dowód skuteczności naszych dziennikarzy, reporterów i korespondentów oraz potwierdzenie wiarygodności i rzetelności naszych newsów. Gratulujemy wszystkim zaangażowanym w tworzenie »Faktów RMF FM«, Radia RMF24 i portalu RMF24.pl oraz wszystkich programów RMF FM. Ogromnie cieszymy się z tej nagrody, która potwierdza zasady, które przyjęliśmy ponad 30 lat temu – podajemy tylko fakty istotne dla słuchaczy. Nagrody są mile, ale będziemy dalej hołdować również innej naszej zasadzie: jesteś tak dobry jak twój ostatni serwis czy program” – mówią Blanka Baranowska i Michał Rodak, zastępcy Dyrektora Informacji RMF FM.

Raport „Najbardziej Opiniotwórcze Media” przygotowywany jest przez IMM od przeszło 20 lat. Od wielu lat w comiesięcznych rankingach RMF FM jest liderem wśród stacji radiowych oraz w czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów. W zestawieniu podsumowującym pierwszą dekadę raportu (za lata 2004-2013) RMF FM, podobnie jak teraz, zajęło pozycję lidera wśród stacji radiowych.

Rzetelność newsów RMF FM potwierdzają też inne badania. Stacja jest liderem zestawienia mediów, którym najbardziej ufają Polacy, przygotowywanego przez Reuters Institute for the Study of Journalism. Jest też rozgłośnią, której Polacy przyznają najwięcej ocen pozytywnych i najmniej negatywnych w badaniu CBOS.

Źródło: Grupa RMF

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Wirtualna Polska 7,2mln PLN
Wydawca Super Express 5,2 mln PLN
Wydawca Do Rzeczy 4,1 mln PLN
Wydawca Sieci 3,7 mln PLN
*****************************
RMF 3,6 mln PLN
*****************************
Polsat 3,1 mln PLN
Media Rydzyka 3 mln PLN
Wydawca Niezależnej 2,8 mln PLN
Republika 2,2 mln PLN
Wydawca Onet, Fakt, Newsweeka 2 mln PLN
Wydawca Rzeczpospolitej 1,2 mln PLN
Infor 1,1 mln PLN
Wydawca Wprost 861 tys. PLN
/za oko.press/

Redakcje i kwoty otrzymane z Funduszu Sprawiedliwości, zasobu, który miał pomagać ofiarom przestępstw a stał się budżetem pijarowym polityka pełniącego funkcję ministra sprawiedliwości i jego partii.
Wyróżnione RMF, opiniotwórcze radio dekady pokazuje jak łatwo jest stracić reputację budowaną latami.

avatar użytkownika
,

Kogo nie ma?  

avatar użytkownika
,

W zestawieniu są najwięksi, znani, których nikt normalny by się nie spodziewał, że sięgną po nienależne im pieniądze i zawrą wątpliwe prawnie transakcje.

A jednak są.
  

avatar użytkownika
,

Najpierw trzeba by się tym transakcjom przyjrzeć aby nazywać je wątpliwymi prawnie. Onet opublikował listę kampanii sfinansowanych z tych pieniędzy. Są tam akcje wspierające ofiary lichwy, stalkingu, przemocy domowej itp. Więc nie jest tak, że każde pieniądze wydane z tego funduszu z definicji były defraudacją przeznaczoną na propagandowy użytek ministra i jego partii. W każdym razie media nie miały powodu robić z góry takiego założenia.  

avatar użytkownika
,

Pieniądze z FS miały służyć OFIAROM PRZESTĘPSTW.

Każde inne ich spożytkowanie jest nie tylko wątpliwe prawnie, ale nawet ma charakter przestępstwa.
  

avatar użytkownika
,

Chyba tylko redaktor Suwart mógłby publicznie twierdzić, że można było pieniądze z FS rozdysponować między chętne do ich wzięcia media.  

avatar użytkownika
,

Jeżeli media przeznaczyły je na kampanie w interesie ofiar przestępstw, to znalazłoby się kilku innych oprócz tego pana Suwarta. Niekoniecznie redaktorów.  

avatar użytkownika
,

Ale te pieniądze nie szły na żadne kampanie.
Szły na pokazanie polityków SolPol w dobrym świetle.

A to dobre światło kreował Suwart.
  

avatar użytkownika
,

Pewnie były i takie przypadki.   

avatar użytkownika
,

Były tylko takie przypadki.

Wie o już cała Polska, tylko redakcja Signs żyje przekonaniem, że Suwart to rzetelny dziennikarz.
  

avatar użytkownika
,

Ciekawe gdzie byś dziś był gdyby nie te media... Zastanawiałeś się nad tym? Nie wiesz nic o tej sprawie, ale zabawiasz się w ferowanie wyroków, bo sądzisz, że to nic nie kosztuje. Kosztuje - w skali społecznej to tak samo rujnujące jak defraudowanie publicznych pieniędzy.  

avatar użytkownika
,

Parę lat temu w UK była taka sprawa, że pewna gazeta musiała zapłacić gigantyczne odszkodowanie za ordynarne kłamstwa, które publikowała.
Już jej nie ma,

NIE MA MIEJSCA w przestrzeni publicznej na media defraudujące publiczne pieniądze pod rękę z politykami.

  

avatar użytkownika
,

A które to media zdefraudowały pieniądze? Bo od tego o czym wspomniałeś, do zarzutu defraudacji jest jeszcze bardzo daleko. A po drodze można zadeptać to, dzięki czemu w ogóle możesz jeszcze wypowiadać się publicznie w tej sprawie.  

avatar użytkownika
,

Polityk wydaje publiczne pieniądze niezgodnie z ich przeznaczeniem.
Media biorą te pieniądze i realizują za nią usługę chwalenia i reklamowania polityka i jego kolegów.
To jest defraudacja. Media, które to czyniły należy wyciąć z rynku.
  

avatar użytkownika
,

Zatem? Które media wzięły pieniądze wydane niezgodnie z przeznaczeniem?  

avatar użytkownika
,

Use gugle Luke!  

avatar użytkownika
,

Na jutubie mówili?  

avatar użytkownika
,

A gugle już przeszukałeś?

Tam jest takie ułatwienie, że wyniki z yutuba są niemal zawsze na początku.
  

avatar użytkownika
,

Widzisz że to nie takie proste? Żeby się wypowiadać, trzeba mieć elementarną wiedzę. Ty powtarzasz tylko clickbajtowe mądrości.   

avatar użytkownika
,

Tak, masz rację. Liste skurwionych mediów która została jakiś czas temu opublikowana wraz z kwotami za które się skurwiły to zwykły klikbajt jest.
Nikt nigdy nie wziął ani złotówki od Ziobry. To oczywiste,
  

avatar użytkownika
,

Widzisz że nie masz racji i próbujesz tanich zabiegów erystycznych, polegających na próbie doprowadzenia tezy do absurdu. Nikt nie twierdzi, że żadne z tych mediów nie sięgnęły po brudne pieniądze. Ale Ty nie wiesz które, więc próbujesz oskarżać wszystkie. Tymczasem nie każde pieniądze wydane na kampanie w mediach służyły interesom partyjnym zamiast ochronie ofiar przestępstw. To oczywiste - ale nie pasuje do Twojej clickbajtowej historyjki, wartej dokładnie tyle ile tłumaczenia ludzi defraudujących pieniądze z Funduszu Sprawiedliwości. Tak się nie przywraca cywilizowanych norm. Przeciwnie.  

Najnowsze w tym dziale

W lipcowej ramówce RMF Classic jednym z wiodących tematów będzie sport, a dokładniej Euro 2024 oraz Igrzyska Olimpijskie. W wakacyjnych programach nie zabraknie też niezwykłej powieści w odcinkach Artura Andrusa i felietonów Michał Rusinka.
Nowy cykl od kanału Urbex History w Radiu RMF24
W letniej ramówce internetowego Radia RMF24 znajdą się dwa nowe programy: „Turystom wstęp wzbroniony” i „Polska gorączka złota”. Oba programy będą też dostępne w formie podcastów na RMFon.pl i RMF24.pl.
Publicis Groupe z certyfikatem Google – Digital TV
Najnowszy certyfikat w ramach programu Google Marketing Partner potwierdza ekspertyzę Publicis Groupe w zakresie wsparcia klientów w adaptacji do dynamicznych zmian sposobu oglądania telewizji i wykorzystywania możliwości reklamy wideo w całym ekosystemie digitalowym.
Max, PKOl i Looney Tunes łączą siły przed Igrzyskami Paryż 2024
Platforma Max, na której dostępny będzie każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024, została oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Warner Bros. Discovery Global Consumer Products i PKOl wraz z firmą LPP ogłosiły również współpracę, której efektem jest specjalna kolekcja ubrań z ukochanymi postaciami znanymi z Looney...
Lato RMF na koncertach i festiwalach
W tym roku RMF FM bawić się będzie wraz ze słuchaczami na największych festiwalach w kraju i koncertach najpopularniejszych artystów, m.in. sanah, Eda Sheerana, Lenny’ego Kravitza czy Justina Timberlake’a. Będzie też zabawa SMS-owa w nowej odsłonie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764