logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IMM dołącza do zespołu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

  PR 21.05.2021, przeczytano 302 razy

Grono członków PSPR zwiększyło się o kolejne podmioty z branży PR w tym o Instytut Monitorowania Mediów, IMM. Tym samym Stowarzyszenie stopniowo ewoluuje z dotychczasowej formuły dla osób fizycznych do statusu uniwersalnego, zrzeszając zarówno specjalistów, jak i podmioty współtworzące szeroko rozumiany sektor komunikacji marketingowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imm-dolacza-do-zespolu-polskiego-stowarzyszenia-public-relations,391568,artykul.html

- Wierzymy w efektywność zespołowych działań na rzecz popularyzowania istotności usług public relations na rynku, ponieważ w Instytucie Monitorowania Mediów tak pracujemy na co dzień. Silne grupy ekspertów mają ogromne możliwości sprawcze w kwestiach kontroli jakości, podnoszenia standardów i integrowania branży. Jako aktywny członek wielu organizacji i inicjatyw wspierających specjalistów do spraw komunikacji, pragnęliśmy dołączyć również do Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Dziś możemy oficjalnie potwierdzić nasze partnerstwo, z którego jestem niezmiernie dumny oraz dziękuję przedstawicielom Stowarzyszenia za możliwość nawiązania długofalowej współpracy – mówi Paweł Sanowski, Prezes Instytut Monitorowania Mediów, IMM

Polskie Stowarzyszenie Public Relations jest samorządową organizacją zawodową działającą na rzecz środowiska już od 1994 roku. W gronie członków znajdują się pracownicy działów PR w firmach, agencji PR, w samorządach i administracji, a także wykładowcy wyższych uczelni. PSPR realizuje ważne i korzystne działania na rzecz branży.

W tym samym okresie, oprócz IMM, do Stowarzyszenia dołączyły Agencja Public Relations Planet Partners oraz Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie.

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764