logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Immergas z kolejną odsłoną kampanii #razemdlaczystegopowietrza

  PR 29.09.2021, przeczytano 472 razy
ilustracjastrzałka

Kampania jest prowadzona już od dwóch lat. Wraz z nową odsłoną Immergas przygotował dwie platformy: razemdlaczystegopowterza.pl i wiemjakbyceko.pl. Marka chce w ten sposób przekonać do przejścia na ekologiczne źródła ciepła i pomóc nawigować klientów w wyborze pomp ciepła.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/immergas-z-kolejna-odslona-kampanii-razemdlaczystegopowietrza,393174,artykul.html

Cel: przekonać, że małymi krokami możemy zmieniać przyszłość

Akcja wystartowała w połowie sierpnia br. – tuż przed rozpoczęciem sezonu grzewczego, kiedy rokrocznie nasila się problem smogu, a do tego staje się głośny medialnie. Najważniejszymi elementami kampanii są filmy z Adamem Bieleckim i Maciejem Janowskim, którzy promują postawy proekologiczne. Od początku emisji filmy zanotowały łącznie ok. 350 000 wyświetleń w ciągu miesiąca. Myślą przewodnią spotów jest uświadomienie odbiorcom wszechobecności szkodliwego smogu. Jak podkreślają pomysłodawcy kampanii, to najlepszy moment na to, by zastanowić się nad tym, jak pozyskujemy w domach ciepło i czy sposób ten jest dla naszego klimatu bezpieczny.

– Chcemy uświadomić, że to nie tylko problem, który dotyka nas dzisiaj, ale będzie dotyczył również kolejnych pokoleń – naszych dzieci czy wnuków. Zmieniając już tylko niektóre aspekty w naszej codzienności, możemy dać im lepszą przyszłość – tłumaczy Magdalena Oskiera, Dyrektor Marketingu Immergas.

Strategia: edukować i dementować mity

Kampania ma pozycjonować markę jako producenta nowoczesnych i ekologicznych pomp ciepła. Immergas chce nie tylko sprzedawać urządzenia, ale przede wszystkim edukować rynek na temat walki o czyste powietrze i przypominać, że mamy coraz mniej czasu na zmiany. Akcja tłumaczy również zasady działania urządzeń takich jak pompy ciepła czy obala mity dotyczące pomp ciepła. Przyszłość kolejnych pokoleń leży w naszych rękach. Dlatego potrzebna jest zmiana i wspólne działanie.

Przewodnik dla tych, którzy chcą zacząć z ekologicznymi rozwiązaniami

W ramach kampanii powstały dwie strony – razemdlaczystegopowietrza.pl i wiemjakbyceko.pl. Pierwsza skupia swoją uwagę na tym, jakie ryzyko niosą za sobą zanieczyszczenia powietrza. Druga jest naturalną kontynuacją tej pierwszej, prezentującą konkretne, ekologiczne rozwiązania. Od początku kampanii strony, które zawierają treści edukacyjne, cieszą się popularnością – łącznie były odwiedzone ponad 2 miliony razy.

– Zdajemy sobie sprawę z tego, że osoba, która chce wejść w świat ekologicznych systemów grzewczych, może czuć się zagubiona. Nie każdy przecież dysponuje specjalistyczną wiedzą na temat ogrzewania, a mnogość rozwiązań może być dodatkowym utrudnieniem. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się na stworzenie drugiego landing page’a, wiemjakbyceko.pl, który jest swoistym przewodnikiem, pomagającym w wyborze pompy ciepła. Stworzenie dwóch landing page’ów w ramach jednej kampanii było zamierzone. Nie chcieliśmy odciągać uwagi od najważniejszego tematu, czyli problemu czystego powietrza. Naszym nadrzędnym celem jest edukacja – tłumaczy Magdalena Oskiera.

Adam Bielecki i Maciej Janowski

Pomysłodawcy kampanii wskazują, że głównym kryterium wyboru ambasadorów kampanii był fakt, aby były to znane osoby, które angażują się w działania na rzecz planety prywatnie – a nie tylko w ramach współpracy z firmami. W ten sposób wybór padł na Adama Bieleckiego, który żyje blisko natury, a jako osoba podróżująca w odległe rejony świata doskonale wie, jaka jest różnica pomiędzy powietrzem w mieście, na wsi, a tym nieskażonym przez ludzką działalność. Z kolei Maciej Janowski, gwiazda polskiego żużla, od dawna angażuje się w proekologiczne inicjatywy w swoich rodzinnych stronach i udowadnia zarazem, że bez względu na to, czym zajmujemy się na co dzień – każdy z nas może i powinien dbać o środowisko naturalne.

Kampania poza dwoma landing page’ami obejmuje także działania w mediach branżowych i ogólnoinformacyjnych, digitalu, a także na Facebooku, Instagramie i Youtube oraz przez kampanię OOH (billboardy, emisja na Tauron Arena Kraków, tramwaje, autobusy), paczkomaty InPost i radio. Na fanpage’u marki organizowane są regularnie konkursy, w których można wygrać atrakcyjne nagrody związane z czystym powietrzem. Za realizację odpowiada 5-osobowy zespół marketingu Immergas ze wsparciem agencji zewnętrznych. Obecna odsłona #razemdlaczystegopowietrza potrwa do końca 2021 roku.

Źródło: Immergas Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764