logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Impact re:action 2020 na Stronie Głównej Wirtualnej Polski

  PR 27.05.2020, przeczytano 401 razy

Wirtualna Polska i Fundacja Impact nawiązały współpracę przy realizacji kongresów gospodarczych Impact w serwisach Wirtualnej Polski. Współpraca zakłada transmisję wydarzeń organizowanych przez Impact na Stronie Głównej WP, uruchomienie specjalnego studia na potrzeby wydarzenia oraz wspólne działania promocyjne. Pierwszą realizacją będzie kongres Impact re:action 2020 connected by Krakow, który odbędzie się 3 czerwca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/impact-re%3Aaction-2020-na-stronie-glownej-wirtualnej-polski,387182,artykul.html

Impact re:action 2020 connected by Krakow to pierwsze wydarzenia gospodarcze, organizowane przez Impact 100% online i pierwszy kongres w Polsce, który będzie transmitowany na Stronie Głównej Wirtualnej Polski. O nowych regułach rządzących ekonomią, polityką i biznesem opowiedzą liderzy biznesu i kluczowi decydenci: premier Mateusz Morawiecki, wicepremier Jadwiga Emilewicz, Paweł Borys (PFR), Piotr Arak (PIE), Bartosz Ciołkowski (Mastercard), Artur Waliszewski (Google) czy Adam Marciniak (PKO Bank Polski). Impact re:action 2020 connected by Krakow to wydarzenie, którego celem jest wypracowanie i zaprezentowanie realnych rozwiązań. Podzielone zostało na trzy główne ścieżki tematyczne (digital economy, next health oraz borderless science), w ramach których grupy eksperckie pracujące od marca br. w formie raportów zaprezentują konkretne rozwiązania i strategie dotyczące przyszłości: Cyfrowej Gospodarki oraz Cyfrowej Nauki. Polski Instytut Ekonomiczny, partner merytoryczny Impact, zaprezentuje zarys strategii biotechnologii w Polsce.

– Od 2016 roku Impact organizuje wydarzenia, warsztaty, wydaje raporty, zaprasza liderów z całego świata, by dyskutować o wpływie cyfrowej gospodarki oraz cyfrowej rewolucji na gospodarki i życie ludzi. Teraz sami jej doświadczymy organizując pierwsze wydarzenie online. Aby dotrzeć do jak największej liczby uczestników, postanowiliśmy podjąć współpracę z liderem polskiego internetu, który zapewni nam dotarcie do setek tysięcy użytkowników – mówi Lidia Roman, rzecznik prasowy Impact.

– Od pięciu lat współpracujemy jako patron przy organizacji Kongresu Impact. Teraz, kiedy w całości będzie online, nasza rola jest jeszcze istotniejsza. Jesteśmy holdingiem technologicznym, chętnie też przybliżamy użytkownikom to, jak technologie zmieniają świat, gospodarkę, edukację. Jak skutecznie wspierają też organizację i promocję wydarzeń, takich jak Kongres Impact re:action 2020 – mówi Anna Szuszkiewicz, manager ds. promocji i sponsoringu Wirtualnej Polski.

Impact re:action connected by Krakow odbędzie się 3 czerwca o godz. 13:00, ale już o godz. 12:00 na Stronie Głównej WP uruchomione zostanie specjalne studio Impact, do którego dziennikarze Wirtualnej Polski zaproszą kluczowych przedstawicieli świata biznesu, polityki i nauki, aby dyskutować o przyszłości gospodarki, służby zdrowia i edukacji. O 13:00 rozpocznie się streaming Impact re:action, a zaraz po nim uczestnicy ponownie zostaną zaproszeni do studia WP na redakcyjną debatę z członkami kapituły Nagrody Gospodarczej Money.pl. Dziennikarze Wirtualnej Polski i Money.pl, ludzie biznesu i ekonomiści będą dyskutować o najbardziej wyróżniających się osobowościach i przedsięwzięciach biznesowych w minionym roku.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764