logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Impactor dla agencji Peppermint

  PR 28.04.2014, przeczytano 2349 razy
ilustracjastrzałka

Agencja kreatywna Peppermint zdobyła nagrodę w najstarszym polskim konkursie marketingowym – IMPACTOR. Nagroda została przyznana w kategorii E-mail marketing, a Projektem Roku została kampania dla NESCAFÉ Dolce Gusto (Nestlé Polska).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/impactor-dla-agencji-peppermint,21497,artykul.html

Projekt Roku w kategorii E-mail marketing został przyznany za bardzo skuteczne budowanie lojalności użytkowników NESCAFÉ Dolce Gusto. – W celu lojalizacji nowych klientów sklepu online NESCAFÉ Dolce Gusto i utrzymania jak największego zainteresowania jego ofertą, stworzyliśmy system mailingów dopasowany do sytuacji – podkreśla Bartek Cymer, dyrektor zarządzający w agencji Peppermint i dodaje – Mailingi wspierają promocje w sklepie, a użytkownicy, którzy czytają je regularnie, stanowią rosnącą grupę klientów marki. Serie dopasowane do potrzeb klientów wspierają cele biznesowe marki.


Działania zostały podzielone na następujące etapy. Na początek „Pierwsze kroki z NESCAFÉ Dolce Gusto“, czyli seria mailingów powitalnych, skierowana do użytkowników, którzy dopiero zaczynają przygodę z marką (kupili ekspres, czy też zarejestrowali się w sklepie online). Począwszy od pierwszej wysyłki, użytkownicy co dwa tygodnie otrzymywali wiadomości, w których prezentowane były korzyści płynące z systemu NESCAFÉ Dolce Gusto: innowacyjność systemu profesjonalnego parzenia kawy w warunkach domowych, design ekspresów i akcesoriów, różnorodność smaków, rodzajów kawy i sposobów jej przyrządzania.


Następnie przyszła kolej na mailingi z cyklu „Promocje NESCAFÉ Dolce Gusto“. Ich rolą było przypominanie o ofercie, a także o promocjach w sklepie online NESCAFÉ Dolce Gusto. Promocje, o których przypominały mailingi, zachęcały do zamawiania różnych rodzajów kawy w kapsułkach, ale ich nadrzędną rolą było budowanie zainteresowania ofertą marki wśród zarejestrowanych użytkowników oraz ich lojalizacja.


Do tego dochodziły również wysyłane raz w miesiącu mailingi z serii „Szalone Weekendy z NESCAFÉ Dolce Gusto“, których celem była aktywizacja użytkowników, poprzez przypomnienie im o ofercie. Najważniejszymi odbiorcami tych mailingów byli użytkownicy zarejestrowani w sklepie od dawna. Wyrazista forma graficzna miała za zadanie przyciągnąć wzrok, wyróżnić się na tle oferty innych sklepów i w dobitny sposób przypomnieć o marce tym użytkownikom, którzy od dawna znają system NESCAFÉ Dolce Gusto.

Źródło: Peppermint

Dodatkowe informacje:

Zespół projektowy:
Aleksandra Marchocka - Art Director, Emilia Żakieta – Graphic Designer, Ewa Cymer – Copywriter, Marta Spychalska - Copywriter, Agnieszka Strzemińska – Senior Strategy Planner, Marcin Piwnicki – Creative Director, Agnieszka Podgorodecka – Account Manager.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764