logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Impel Visual Solutions - Stacja Citronex w Zgorzelcu

  PR 18.04.2019, przeczytano 2881 razy

Usytuowany w Zgorzelcu Dyskont Paliwowy zajmuje ponad 35 tysięcy metrów kwadratowych. Klienci mają do dyspozycji 24 stanowiska tankowania, market, niedużą kafejkę, restaurację Picaro i cztery tunele myjni dla TIR-ów. Wykończenie zewnętrzne kompleksu zostało wykonane przez Impel Visual Solutions


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-impel-visual-solutions---stacja-citronex-w-zgorzelcu,382162,artykul.html

Przy projektowaniu stacji pomyślano o wielu potrzebach klientów. Na przykład w strefie rozrywki dzieci zagrają w gry sterowane nogami, dzięki możliwościom interaktywnego projektora. W tym samym czasie rodzice zatankują auto przy użyciu jednego z nowoczesnych dystrybutorów paliw, skorzystają z oferty restauracji i zrobią zakupy w markecie nawet w niedzielę niehandlową. Stacja jest pomyślana jako miejsce na postój przed wyjazdem na zachód. Usytuowana jest przy węźle autostradowym A4 tuż przy niemieckiej granicy. Citronex planuje budowę kolejnych Dyskontów Paliwowych w kraju.

Marek Gmitrowski, Dyrektor Handlowy Impel Visual Solutions wskazuje najciekawsze technologie użyte przy oznakowaniu Stacji Citronex:

  • Elewacje z płyt ALUCOBOND w kolorze dedykowanym klientowi, na specjalne zamówienie. Pod elewacjami umieszczono izolację termiczną dzięki zastosowaniu układu specjalnych profili.
  • Blenda budynku oraz blendy wiat wykonane z paneli ACM również na specjalne zamówienie.
  • Zadaszenie łączące budynek z wiata osobową na konstrukcji stalowej pokrytej płytami z poliwęglanu komorowego. Mocowanie i wykończenie krawędzi specjalnymi profilami systemowymi, zaprojektowanymi do takich celów.
  • Obudowy słupów z blachy aluminiowej walcowanej, malowane w dwóch kolorach.

Źródło: Impel Visual Solutions

www.impel.pl

Galeria: Oznakowanie stacji benzynowej Citronex w Zgorzelcu


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: Anna_nadobna

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764