logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Imprezowa akcja promocyjna Desperados & Żabka

  PR 22.09.2021, przeczytano 829 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa promocja piwa Desperados. Za 15 piw można odebrać bilet wstępu na kolejną kultową imprezę spod znaku tej marki. Akcja trwa do 5 października wyłącznie w sklepach Żabka i wspiera ją szeroka kampania digitalowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imprezowa-akcja-promocyjna-desperados-and-zabka,393090,artykul.html

Imprezy Desperadosa powracają̨.Już 9 października w Gdańsku w klubie B90, w spektakularnej oprawie zagrają gwiazdy sceny elektronicznej: Maya Jane Coles i Tiga i inni. Wirtuozi elektroniki, doskonałe nagłośnienie, kosmiczna scenografia i historyczny budynek pełen tajemnic – takiej imprezy po prostu nie można przegapić. Ale biletów na to wydarzenia nie da się kupić. Można je wygrać tylko i wyłącznie w promocji Desperadosa w sklepach Żabka.

Aby wziąć udział w akcji promocyjnej „Desperados GO Gdańsk 2021”, trzeba między 15 września a 5 października kupić w Żabce 15 dowolnych piw Desperados i każdorazowo przy kasie zeskanować aplikację Żappka. Po zakupie piętnastego piwa w aplikacji pojawi się kod, który następnie trzeba wymienić na wejściówkę.

Na spragnionych dobrej zabawy na to jedną jedyną imprezę Desperadosa w Gdańsku czeka limitowana liczba biletów. Warto więc od razu po otrzymaniu kodu wymienić go na wejściówkę, ponieważ akcja kończy się wraz z wyczerpaniem puli biletów.

Promocję „Desperados Go Gdańsk 2021” wspiera kampania digitalowa, komunikacja na Facebooku i Instagramie oraz materiały promocyjne w sklepach Żabka.

Za koncept wydarzenia oraz realizację odpowiada agencja Crane Działania digital oraz w social mediach realizuje agencja VML&R. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Obsługą promocji w sklepach Żabka zajmuje się Studio Rec.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764