Imprivata, spółka oferująca zabezpieczenia informatyczne sektorowi opieki zdrowotnej, rozpoczęła dziś kampanię społeczną pod hasłem #DitchPageBoy („Rozstań się z pagerem”). Ma ona na celu zwrócenie powszechnej uwagi na ryzyko, jakie wiąże się z używaniem pagerów w celu komunikacji na terenie szpitala. W serii żartobliwych spotów z udziałem Page Boya, czyli irytującego, wścibskiego i nieudolnego „asystenta” personelu szpitali, który sprawia mnóstwo problemów zarówno lekarzom i pielęgniarkom, jak i pacjentom, Imprivata z humorem przedstawia absurdy wynikające z używania w 2016 r. tak przestarzałego urządzenia jak pager.
"Lekarze i pielęgniarki to ostatnia grupa zawodowa na świecie, która nadal w pracy korzysta z pagerów. Wraz z nastaniem ery komunikacji cyfrowej przeszło dziesięć lat temu pagery, podobnie jak faksy, powinny odejść do lamusa, zwłaszcza tam, gdzie wymagana jest błyskawiczna komunikacja w czasie rzeczywistym, a więc również w szpitalach - powiedział Ed Gaudet, dyrektor generalny Imprivata Cortext Products Group. - Nawet dziś liczba pagerów nadal użytkowanych w szpitalach jest wręcz przytłaczająca i, szczerze mówiąc, przeraża mnie fakt, że nasze życie i zdrowie może zależeć od 50-letniej technologii i przestarzałych procedur".
Jak wynika z badania przeprowadzonego niedawno przez Ponemon Institute, z powodu nieefektywności pagerów podmioty sektora opieki zdrowotnej na każdej zmianie marnują średnio 35 minut czasu przeznaczonego na procedury takie jak przyjmowanie i przenoszenie pacjentów czy koordynacja działań pogotowia ratunkowego. Ten zmarnowany czas przekłada się na rzeczywiste straty pieniędzy - każdy szpital w skali roku traci średnio 1,75 mln dolarów, a w przypadku całego sektora opieki zdrowotnej jest to ponad 11 mld dolarów. Spółka Imprivata Cortext, której centrum badawcze KLAS przyznało tytuł lidera w kategorii bezpiecznych technologii komunikacyjnych, a Amerykańskie Stowarzyszenia Szpitali specjalną akredytację, oferuje platformę bezpiecznej komunikacji dla sektora opieki zdrowotnej, która pozwala usługodawcom szybko i bezproblemowo komunikować się ze sobą za pomocą urządzeń mobilnych, tabletów i aplikacji desktopowych, a tym samym efektywniej koordynować opiekę zdrowotną wśród różnych grup pacjentów i placówek służby zdrowia.
Spoty z serii #DitchPageBoy można oglądać na stronie https://www.imprivata.com/Meet-Page-Boy.
Więcej informacji o kampanii dostępne jest pod adresem: https://www.imprivata.com/Ditch-Page-Boy.
Źródło: Imprivata