logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IMS Events członkiem Stowarzyszenia Branży Eventowej

  PR 28.07.2015, przeczytano 854 razy

IMS events, należący do grupy IMS, specjalizującej się w branży marketingu sensorycznego, dołączył do prestiżowej organizacji - Stowarzyszenia Branży Eventowej. To kolejne ważne wydarzenie dla firmy w tym roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ims-events-czlonkiem-stowarzyszenia-branzy-eventowej,25530,artykul.html

IMS events (wcześniej Entertainment Group) realizuje działania przede wszystkim z zakresu event marketingu, a dodatkowo także promocji sprzedaży, produkcji promocyjnej, wsparcia PR oraz promocji w internecie. IMS events posiada 15-letnie doświadczenie w branży eventowej. W tym czasie realizował projekty dla firm z sektora FMCG, informatycznego, finansowego oraz dla instytucji zaufania publicznego (ponad 300 eventów rocznie). Do kluczowych klientów IMS events należą Diageo, Zalando, Superpharm, PKP Intercity czy Baltona.

Dołączenie do Stowarzyszenia Branży Eventowej to kolejne ważne wydarzenie dla IMS events w tym roku. Niedawno zakończyliśmy integrację z Grupą IMS oraz przeszliśmy rebranding agencji. Obecność w Stowarzyszeniu to dla nas możliwość dzielenia się wiedzą i budowania najlepszych standardów w branży, która pomimo rozwoju komunikacji digital, wciąż stanowi istotny element marketingowej aktywności wielu marek – mówi Paweł Zbiegniewski, dyrektor zarządzający IMS events. – Konsument potrzebuje bezpośredniego doświadczenia, w którym działania eventowe są niezastąpione.

Źródło: IMS events

www.ims.fm

Dodatkowe informacje:

Stowarzyszenie Branży Eventowej zrzesza agencje eventowe, podwykonawców eventów oraz lokalizacje. Działa na rzecz popularyzacji i profesjonalizacji polskiego rynku wydarzeń poprzez działania edukacyjne oraz probiznesowe, a także dąży do wypracowania standardów współpracy między organizatorami i klientami oraz umacniania pozycji event marketingu na rynku. SBE już po raz dziesiąty w tym roku przyjmuje nowych członków.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764