IMS events, należący do grupy IMS, specjalizującej się w branży marketingu sensorycznego, dołączył do prestiżowej organizacji - Stowarzyszenia Branży Eventowej. To kolejne ważne wydarzenie dla firmy w tym roku.
IMS events (wcześniej Entertainment Group) realizuje działania przede wszystkim z zakresu event marketingu, a dodatkowo także promocji sprzedaży, produkcji promocyjnej, wsparcia PR oraz promocji w internecie. IMS events posiada 15-letnie doświadczenie w branży eventowej. W tym czasie realizował projekty dla firm z sektora FMCG, informatycznego, finansowego oraz dla instytucji zaufania publicznego (ponad 300 eventów rocznie). Do kluczowych klientów IMS events należą Diageo, Zalando, Superpharm, PKP Intercity czy Baltona.
– Dołączenie do Stowarzyszenia Branży Eventowej to kolejne ważne wydarzenie dla IMS events w tym roku. Niedawno zakończyliśmy integrację z Grupą IMS oraz przeszliśmy rebranding agencji. Obecność w Stowarzyszeniu to dla nas możliwość dzielenia się wiedzą i budowania najlepszych standardów w branży, która pomimo rozwoju komunikacji digital, wciąż stanowi istotny element marketingowej aktywności wielu marek – mówi Paweł Zbiegniewski, dyrektor zarządzający IMS events. – Konsument potrzebuje bezpośredniego doświadczenia, w którym działania eventowe są niezastąpione.
Źródło: IMS events