logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IMS partnerem merytorycznym SKM SAR Effie Awards

  PR 14.04.2016, przeczytano 617 razy

Frima IMS z branży marketingu sensorycznego, została ponownie partnerem merytorycznym SKM SAR Effie Awards – najważniejszego wydarzenia branży komunikacyjnej i marketingowej. Po udanym debiucie w 2015 roku podmioty zdecydowały się kontynuować współpracę – w tym roku eksperci IMS uzupełnią branding sensoryczny marki Effie o warstwę muzyczną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ims-partnerem-merytorycznym-skm-sar-effie-awards,28168,artykul.html

W ubiegłym roku specjaliści z firmy IMS skomponowali unikatowy „Zapach Effie”, jako element brandingu sensorycznego marki. W procesie tworzenia aromatu wykorzystana została struktura wartości brandu, czyli: ambicja, inspiracja oraz sukces. W tym roku branding zostanie uzupełniony o specjalnie stworzoną dla marki Effie warstwę muzyczną, która podobnie jak „Zapach Effie”, będzie oddawać jej najważniejsze aspekty i wartości. Unikalna kompozycja odzwierciedli charakter Effie i pozwoli „usłyszeć markę”. Efekty prac ekspertów IMS zostaną zaprezentowane podczas tegorocznej Gali SKM SAR Effie Awards, która odbędzie się 24 października 2016 roku w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie.

Effie Awards to konkurs marketingowy organizowany w ponad 40 krajach z całego świata. W Polsce jest przeprowadzany od 1999 roku przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Nagrodę Effie uzyskują kampanie marek, które wyróżniają się na rynku efektywnością działań komunikacyjnych oraz wysokością wyników biznesowych.

Na potrzeby ubiegłorocznej Gali SKM SAR Effie Awards została przygotowana również nagroda specjalna od IMS, „Zapach Zwycięstwa”, którą otrzymali triumfatorzy Grand Prix Effie. Ta wyjątkowa nagroda nie ominie również laureatów tegorocznej edycji.

Źródło: IMS

www.ims.fm

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764