logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IMS partnerem merytorycznym SKM SAR Effie Awards

  PR 14.04.2016, przeczytano 403 razy

Frima IMS z branży marketingu sensorycznego, została ponownie partnerem merytorycznym SKM SAR Effie Awards – najważniejszego wydarzenia branży komunikacyjnej i marketingowej. Po udanym debiucie w 2015 roku podmioty zdecydowały się kontynuować współpracę – w tym roku eksperci IMS uzupełnią branding sensoryczny marki Effie o warstwę muzyczną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ims-partnerem-merytorycznym-skm-sar-effie-awards,28168,artykul.html

W ubiegłym roku specjaliści z firmy IMS skomponowali unikatowy „Zapach Effie”, jako element brandingu sensorycznego marki. W procesie tworzenia aromatu wykorzystana została struktura wartości brandu, czyli: ambicja, inspiracja oraz sukces. W tym roku branding zostanie uzupełniony o specjalnie stworzoną dla marki Effie warstwę muzyczną, która podobnie jak „Zapach Effie”, będzie oddawać jej najważniejsze aspekty i wartości. Unikalna kompozycja odzwierciedli charakter Effie i pozwoli „usłyszeć markę”. Efekty prac ekspertów IMS zostaną zaprezentowane podczas tegorocznej Gali SKM SAR Effie Awards, która odbędzie się 24 października 2016 roku w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie.

Effie Awards to konkurs marketingowy organizowany w ponad 40 krajach z całego świata. W Polsce jest przeprowadzany od 1999 roku przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Nagrodę Effie uzyskują kampanie marek, które wyróżniają się na rynku efektywnością działań komunikacyjnych oraz wysokością wyników biznesowych.

Na potrzeby ubiegłorocznej Gali SKM SAR Effie Awards została przygotowana również nagroda specjalna od IMS, „Zapach Zwycięstwa”, którą otrzymali triumfatorzy Grand Prix Effie. Ta wyjątkowa nagroda nie ominie również laureatów tegorocznej edycji.

Źródło: IMS

www.ims.fm

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Galaktus PR – agencja komunikacyjna zajmująca się obsługą marek gamingowych i technologicznych informuje, że do ich bazy klienckiej dołączyły trzy polskie studia developerskie – Ovid Works, 3R Games i QED Games oraz twórcy narzędzia dla artystów oraz ilustratorów – Magma.
Maciej Podgórski obejmuje stanowisko Integrated Strategy Lead w Dentsu Polska
Maciej Podgórski objął stanowisko Integrated Strategy Lead w grupie dentsu Polska, gdzie będzie odpowiadał za integrację usług doradztwa marketingowego, technologicznego i biznesowego świadczonych kluczowym klientom grupy w regionie CEE w ramach pionu Creative.
Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764