logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IMS partnerem merytorycznym SKM SAR Effie Awards

  PR 14.04.2016, przeczytano 456 razy

Frima IMS z branży marketingu sensorycznego, została ponownie partnerem merytorycznym SKM SAR Effie Awards – najważniejszego wydarzenia branży komunikacyjnej i marketingowej. Po udanym debiucie w 2015 roku podmioty zdecydowały się kontynuować współpracę – w tym roku eksperci IMS uzupełnią branding sensoryczny marki Effie o warstwę muzyczną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ims-partnerem-merytorycznym-skm-sar-effie-awards,28168,artykul.html

W ubiegłym roku specjaliści z firmy IMS skomponowali unikatowy „Zapach Effie”, jako element brandingu sensorycznego marki. W procesie tworzenia aromatu wykorzystana została struktura wartości brandu, czyli: ambicja, inspiracja oraz sukces. W tym roku branding zostanie uzupełniony o specjalnie stworzoną dla marki Effie warstwę muzyczną, która podobnie jak „Zapach Effie”, będzie oddawać jej najważniejsze aspekty i wartości. Unikalna kompozycja odzwierciedli charakter Effie i pozwoli „usłyszeć markę”. Efekty prac ekspertów IMS zostaną zaprezentowane podczas tegorocznej Gali SKM SAR Effie Awards, która odbędzie się 24 października 2016 roku w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie.

Effie Awards to konkurs marketingowy organizowany w ponad 40 krajach z całego świata. W Polsce jest przeprowadzany od 1999 roku przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Nagrodę Effie uzyskują kampanie marek, które wyróżniają się na rynku efektywnością działań komunikacyjnych oraz wysokością wyników biznesowych.

Na potrzeby ubiegłorocznej Gali SKM SAR Effie Awards została przygotowana również nagroda specjalna od IMS, „Zapach Zwycięstwa”, którą otrzymali triumfatorzy Grand Prix Effie. Ta wyjątkowa nagroda nie ominie również laureatów tegorocznej edycji.

Źródło: IMS

www.ims.fm

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe powstają w Polsce od 2015 roku. Przedstawiamy najnowszy raport o stanie powstających i obowiązujących uchwał krajobrazowych, w ośmiu największych miastach Polski (G8). Ten raport będzie szczególny, ponieważ po ponad 8-miu latach oczekiwania uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie – czy ustawa jest zgodna z konstytucją?
Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764