logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IMSE 2015 – relacja z prezentacji technologii multimedialnych

   23.09.2015, przeczytano 783 razy
ilustracjastrzałka

W Krakowie, w dniach 16-17 września odbyła się druga edycja Integrated Multimedia Systems Event. W trakcie dwudniowej imprezy, organizowanej w obiekcie Expo Kraków można było obejrzeć produkty i rozwiązania światowych marek, a także wziąć udział w licznych prezentacjach oraz panelach dyskusyjnych. Tegoroczna edycja poświęcona była przede wszystkim projektom z sektora edukacji i kultury. Kolejna odsłona IMSE odbędzie się wiosną przyszłego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imse-2015--relacja-z--prezentacji-technologii-multimedialnych,26051,artykul.html

W Strefie Edukacyjnej IMSE 2015 odbyły się konferencje i panele, w trakcie których zaprezentowanych zostało dziewięć case studies z zakresu wykorzystania multimediów w projektach edukacyjnych, kulturalnych i administracji publicznej. Były to m.in. prezentacje dotyczące multimedialnej trasy edukacyjnej w Kopalni Soli w Bochni, systemów AV/IT w kompleksie Hali Stulecia we Wrocławiu, a także projektu Wirtualne Muzea Małopolski. Uczestnicy mieli również okazję zapoznać się z działaniami podejmowanymi przez Miasto Gdańsk w ramach cyfryzacji tej metropolii.

Szczególną uwagę osób biorących udział w prezentacjach poświęconych edukacji zwróciły natomiast multimedialne projekty edukacyjne wdrożone w szkołach i na uczelniach. Omówiono m.in. takie działania jak: e-learning akademicki w edukacji filmowej na Uniwersytecie Warszawskim, czy multimedialny projekt dla szkół niższego stopnia, wdrożony przez Społeczne Towarzystwo Oświatowe nr 4 w Krakowie o nazwie „Interblok”.

Odrębny punkt Strefy Edukacyjnej stanowiły warsztaty i spotkania branżowe prowadzone przez producentów i dostawców rozwiązań oraz stowarzyszenia branżowe: InfoComm, KNX, Polish Digital Signage Association, Samsung, Panasonic, Vidis, New Amsterdam.

IMSE 2015 stało się również miejscem „branżowego dialogu”, który odbył się w formie paneli dyskusyjnych. W trakcie spotkań poruszono m.in.: takie tematy jak: kierunki rozwoju infrastruktury multimedialnej w placówkach publicznych, wykorzystanie multimediów w procesie dydaktycznym, czy multimedia w edukacji muzealnej, sztuce i kulturze.

W strefie wystawienniczej nie zabrakło premierowych na polskim rynku prezentacji  sprzętu i rozwiązań. Obecne na IMSE 2015 nowości w postaci monitorów interaktywnych, kamer i systemów wideokonferencyjnych spotkały się z dużym zainteresowaniem przedstawicieli uczelni wyższych, muzeów i biznesu.

Kolejna edycja Integrated Multimedia System Event odbędzie się już wiosną: 19-20 kwietnia 2016!

Patroni medialni IMSE 2015:

Audiostereo.pl, Audio-Video, Businessman.pl, Businesswomen&Life, Biuro-Kreacja.info, Dziennik Polski, DigitalSignageNews.pl, Exclusive Info Magazyn, Facility Manager, galeriehandlowe.pl, Hotelarz, InAvate, Interia.pl, IMagazine, Krakow.pl, Live Sound&Installation, Magazyn Galerie Handlowe,  MICE Poland, Modern Office Manager, Obraz i Dźwięk - oid24.pl, OOH Magazine, QBusiness.pl, Reseller News, Signs.pl

Organizatorzy: Lockus sp. z o.o. www.lockus.pl oraz Grzegorz Augustyn www.grzegorzaugustyn.com. 


Źródło: Lockus sp. z o.o

www.lockus.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764