logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IMSE 2015 – relacja z prezentacji technologii multimedialnych

   23.09.2015, przeczytano 763 razy
ilustracjastrzałka

W Krakowie, w dniach 16-17 września odbyła się druga edycja Integrated Multimedia Systems Event. W trakcie dwudniowej imprezy, organizowanej w obiekcie Expo Kraków można było obejrzeć produkty i rozwiązania światowych marek, a także wziąć udział w licznych prezentacjach oraz panelach dyskusyjnych. Tegoroczna edycja poświęcona była przede wszystkim projektom z sektora edukacji i kultury. Kolejna odsłona IMSE odbędzie się wiosną przyszłego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imse-2015--relacja-z--prezentacji-technologii-multimedialnych,26051,artykul.html

W Strefie Edukacyjnej IMSE 2015 odbyły się konferencje i panele, w trakcie których zaprezentowanych zostało dziewięć case studies z zakresu wykorzystania multimediów w projektach edukacyjnych, kulturalnych i administracji publicznej. Były to m.in. prezentacje dotyczące multimedialnej trasy edukacyjnej w Kopalni Soli w Bochni, systemów AV/IT w kompleksie Hali Stulecia we Wrocławiu, a także projektu Wirtualne Muzea Małopolski. Uczestnicy mieli również okazję zapoznać się z działaniami podejmowanymi przez Miasto Gdańsk w ramach cyfryzacji tej metropolii.

Szczególną uwagę osób biorących udział w prezentacjach poświęconych edukacji zwróciły natomiast multimedialne projekty edukacyjne wdrożone w szkołach i na uczelniach. Omówiono m.in. takie działania jak: e-learning akademicki w edukacji filmowej na Uniwersytecie Warszawskim, czy multimedialny projekt dla szkół niższego stopnia, wdrożony przez Społeczne Towarzystwo Oświatowe nr 4 w Krakowie o nazwie „Interblok”.

Odrębny punkt Strefy Edukacyjnej stanowiły warsztaty i spotkania branżowe prowadzone przez producentów i dostawców rozwiązań oraz stowarzyszenia branżowe: InfoComm, KNX, Polish Digital Signage Association, Samsung, Panasonic, Vidis, New Amsterdam.

IMSE 2015 stało się również miejscem „branżowego dialogu”, który odbył się w formie paneli dyskusyjnych. W trakcie spotkań poruszono m.in.: takie tematy jak: kierunki rozwoju infrastruktury multimedialnej w placówkach publicznych, wykorzystanie multimediów w procesie dydaktycznym, czy multimedia w edukacji muzealnej, sztuce i kulturze.

W strefie wystawienniczej nie zabrakło premierowych na polskim rynku prezentacji  sprzętu i rozwiązań. Obecne na IMSE 2015 nowości w postaci monitorów interaktywnych, kamer i systemów wideokonferencyjnych spotkały się z dużym zainteresowaniem przedstawicieli uczelni wyższych, muzeów i biznesu.

Kolejna edycja Integrated Multimedia System Event odbędzie się już wiosną: 19-20 kwietnia 2016!

Patroni medialni IMSE 2015:

Audiostereo.pl, Audio-Video, Businessman.pl, Businesswomen&Life, Biuro-Kreacja.info, Dziennik Polski, DigitalSignageNews.pl, Exclusive Info Magazyn, Facility Manager, galeriehandlowe.pl, Hotelarz, InAvate, Interia.pl, IMagazine, Krakow.pl, Live Sound&Installation, Magazyn Galerie Handlowe,  MICE Poland, Modern Office Manager, Obraz i Dźwięk - oid24.pl, OOH Magazine, QBusiness.pl, Reseller News, Signs.pl

Organizatorzy: Lockus sp. z o.o. www.lockus.pl oraz Grzegorz Augustyn www.grzegorzaugustyn.com. 


Źródło: Lockus sp. z o.o

www.lockus.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

LG i American Airlines łączą siły w kampanii „Travel light with LG gram”
W nowej kampanii LG Electronics Travel Light with LG gram firma podkreśla mobilność i trwałość swoich ultralekkich laptopów. Kampania jest efektem współpracy z linią lotniczą American Airlines, z którą LG stworzyło ekspozycję LG gram w salonie Admirals Club na międzynarodowym lotnisku w Los Angeles (LAX). Ta ekskluzywna lokalizacja...
Hubert Niedzielski kierownikiem ds. PR i eventów Porsche Polska
1 października 2023 r. Hubert Niedzielski objął nowo powstałe stanowisko kierownika ds. PR & eventów marki Porsche w Polsce. Będzie odpowiedzialny przede wszystkim za współpracę z mediami oraz realizację strategii PR marki.
72 proc. - badanych określa jako bardzo istotne ubóstwo starszych kobiet oraz kwestię wsparcia dla kobiet planujących ciążę i spodziewających się dziecka. Kolejno 69 proc. respondentek uważa, że bardzo istotnym problemem są ograniczone możliwości pracy kobiet w związku z opieką nad dziećmi. Dwie na trzy badane sądzą, że bardzo istotna jest ochrona środowiska, 64...
Ruszyła 12. edycja kampanii Dotykam=Wygrywam
28.09 w Be Happy Museum w Warszawie wystartowała kampania charytatywna DOTYKAM=WYGRYWAM. Głównym jej celem jest promocja dbania o zdrowie piersi poprzez regularne ich samobadanie i noszenie dobrze dobranego biustonosza. Każdy ma szansę włączyć się w projekt. Wystarczy oddać swój stary, źle dopasowany biustonosz do reCYClingu, by wesprzeć stowarzyszenia Polskie Amazonki...
Creative Business Network by Filmteractive
Nawiązywanie relacji biznesowych, wymiana wiedzy, kreatywność. Creative Business Network to wydarzenie skierowane do kadry zarządzającej i właścicieli firm z szeroko rozumianego cyfrowego sektora kreatywnego. Dla osób poszukujących nowych partnerów do dalszego rozwoju biznesu. W 2023 roku motywem przewodnim będzie współpraca europejska. Uczestnikom przybliżone...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764