logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

In-Store Media Polska: Komunikacja marki Red Bull przy półce w Carrefour

  PR 13.03.2019, przeczytano 1602 razy
ilustracjastrzałka

Stała zabudowa półki przygotowana przez in-Store Media Polska dla marki Red Bull w sieci Carrefour wyróżnia się niestandardowym oświetleniem. Do jej przygotowania i zabudowy użyto systemu dwóch podświetlanych  shelfstopperów łączących technologię podświetlania krawędziowego i rastrowego, oraz zestawu podświetlanych listew cenowych, topperów i naklejek podłogowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/in-store-media-polska%3A-komunikacja-marki-red-bull-przy-polce-w-carrefour,381608,artykul.html

Dzięki wydzieleniu kategorii na półce przy pomocy shelfstoppera na początku i na końcu kategorii Konsument zwraca uwagę na produkt. Efekt jest dodatkowo potęgowany dzięki podświetleniu. Zabudowę przygotowano w 16 wybranych sklepach sieci Carrefour.

ilustracjastrzałka

- Branding Red Bulla przy półce ma na celu przede wszystkim pomóc Konsumentowi w odnalezieniu kategorii energetyków, która jest jedną z czterech kluczowych wśród napojów bezalkoholowych.- mówi Paulina Bozik, Trade Marketing Manager Red Bull. - Mimo obrotu na poziomie ponad 1,2 miliarda PLN w 2018 roku, kategoria ta jest niejednokrotnie marginalizowana w punkcie sprzedaży. Przejawia się to m.in. łączeniem na półce z takimi kategoriami, jak napoje izotoniczne czy witaminowe (kategorie kilkukrotnie mniejsze od napojów energetycznych). Stąd Red Bull jako ikona kategorii (i jej twórca) oraz najbardziej rozpoznawalna marka energetyków od wielu lat, dokłada wszelkich starań, aby identyfikacja wizualna na półce była nie tylko premium, ale również nawigowała konsumenta do całej kategorii napojów energetycznych. Mamy nadzieję, że takie działania wpłyną pozytywnie nie tylko na budowanie świadomości marki w punkcie sprzedaży, ale również na wzrost odsprzedaży. – dodaje Paulina Bozik.

ilustracjastrzałka

Źródło: Grupa in-Store Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata 2021-2025.
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay uruchamia Suite 13TM:
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Kampania #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764