logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

In-Store Media Polska: Rebranding marki Nałęczowianka w sieci Carrefour

  PR 25.04.2019, przeczytano 845 razy
ilustracjastrzałka

Firma in-Store Media Polska zrealizowała kompleksowy projekt rebrandingu dla marki Nałęczowianka w sieci Carrefour. Akcja objęła bramy, naklejki dywanowe, bramki wejściowe, stoppery oraz wózki konsumenckie. Dzięki nowej identyfikacji wizualnej marka Nałęczowianka jeszcze bardziej wyróżnia się na półce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/in-store-media-polska%3A-rebranding-marki-naleczowianka-w-sieci-carrefour,382218,artykul.html

Marka postawiła na nowoczesność zakorzenioną w tradycji. Na nowym projekcie etykiety wyeksponowano hasło „Nał”. Nawiązaniem do tradycji jest natomiast symbol Nałęczowa i data 1817, kiedy to zbadano właściwości nałęczowskich wód. W ten sposób Nałęczowianka postawiła na nowoczesny design z jednoczesnym podkreśleniem miejsca, z którego pochodzi woda. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa, obejmująca m.in. telewizję, kina, outdoor, VOD i media społecznościowe.

ilustracjastrzałka

Kampania rebrandingowa została zrealizowana kompleksowo w sklepach Carrefour w całej Polsce. Obejmuje całą ścieżkę zakupową konsumenta – począwszy od bramek przy wejściu do sklepu, poprzez wózki konsumenckie z naklejkami (w 49 hipermarketach), shelfstoppery w alejkach z wodą, skończywszy na spektakularnych bramach i naklejkach podłogowych w topowych hipermarketach w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu.

ilustracjastrzałka

- Kategoria wody butelkowanej to największa kategoria wśród napojów bezalkoholowych i trzecia kategoria na rynku FMCG pod względem sprzedaży wartościowej. Nałęczowianka cieszy się zaufaniem milionów konsumentów od wielu lat, a w tym roku postanowiliśmy odświeżyć nasze etykiety i zaproponować konsumentom nowy wizerunek Nałęczowianki, żeby jeszcze bardziej wyróżnić się na sklepowej półce. Chcemy, żeby zakupy kategorii wody były bardziej angażujące, dlatego w ramach naszej akcji wizerunkowej w sklepach Carrefour zdecydowaliśmy się na przełamanie zakupowej rutyny. Wykorzystaliśmy kreatywne nośniki, mocno rzucające się w oczy, które towarzyszą klientom sklepów Carrefour od samego wejścia do sklepu, aż do półki z wodą. Na naszych materiałach podkreślamy, że dzięki określonej kompozycji składników mineralnych, Nałęczowianka to woda, którą można pić codziennie – mówi Łukasz Lewczuk, Trade Marketing Manager w Nestlé Polska S.A., Oddział Nestle Waters.

ilustracjastrzałka

Grupa in-Store Media jest obecna w Polsce od 2011 roku, skutecznie realizując dla Klientów kampanie omnichannel. in-Store Media Polska współpracuje z ponad 85 klientami, w roku 2018 przeprowadziła ponad 300 kampanii, jest obecna w ponad 3200 punktach sprzedaży włączając w to hipermarkety, supermarkety i sklepy dyskontowe należące do partnerów detalicznych takich jak: Carrefour, Kaufland i Biedronka.

ilustracjastrzałka

Źródło: Grupa in-Store Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764