logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

In-Store Media Polska: Rebranding marki Nałęczowianka w sieci Carrefour

  PR 25.04.2019, przeczytano 1589 razy
ilustracjastrzałka

Firma in-Store Media Polska zrealizowała kompleksowy projekt rebrandingu dla marki Nałęczowianka w sieci Carrefour. Akcja objęła bramy, naklejki dywanowe, bramki wejściowe, stoppery oraz wózki konsumenckie. Dzięki nowej identyfikacji wizualnej marka Nałęczowianka jeszcze bardziej wyróżnia się na półce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/in-store-media-polska%3A-rebranding-marki-naleczowianka-w-sieci-carrefour,382218,artykul.html

Marka postawiła na nowoczesność zakorzenioną w tradycji. Na nowym projekcie etykiety wyeksponowano hasło „Nał”. Nawiązaniem do tradycji jest natomiast symbol Nałęczowa i data 1817, kiedy to zbadano właściwości nałęczowskich wód. W ten sposób Nałęczowianka postawiła na nowoczesny design z jednoczesnym podkreśleniem miejsca, z którego pochodzi woda. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa, obejmująca m.in. telewizję, kina, outdoor, VOD i media społecznościowe.

ilustracjastrzałka

Kampania rebrandingowa została zrealizowana kompleksowo w sklepach Carrefour w całej Polsce. Obejmuje całą ścieżkę zakupową konsumenta – począwszy od bramek przy wejściu do sklepu, poprzez wózki konsumenckie z naklejkami (w 49 hipermarketach), shelfstoppery w alejkach z wodą, skończywszy na spektakularnych bramach i naklejkach podłogowych w topowych hipermarketach w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu.

ilustracjastrzałka

- Kategoria wody butelkowanej to największa kategoria wśród napojów bezalkoholowych i trzecia kategoria na rynku FMCG pod względem sprzedaży wartościowej. Nałęczowianka cieszy się zaufaniem milionów konsumentów od wielu lat, a w tym roku postanowiliśmy odświeżyć nasze etykiety i zaproponować konsumentom nowy wizerunek Nałęczowianki, żeby jeszcze bardziej wyróżnić się na sklepowej półce. Chcemy, żeby zakupy kategorii wody były bardziej angażujące, dlatego w ramach naszej akcji wizerunkowej w sklepach Carrefour zdecydowaliśmy się na przełamanie zakupowej rutyny. Wykorzystaliśmy kreatywne nośniki, mocno rzucające się w oczy, które towarzyszą klientom sklepów Carrefour od samego wejścia do sklepu, aż do półki z wodą. Na naszych materiałach podkreślamy, że dzięki określonej kompozycji składników mineralnych, Nałęczowianka to woda, którą można pić codziennie – mówi Łukasz Lewczuk, Trade Marketing Manager w Nestlé Polska S.A., Oddział Nestle Waters.

ilustracjastrzałka

Grupa in-Store Media jest obecna w Polsce od 2011 roku, skutecznie realizując dla Klientów kampanie omnichannel. in-Store Media Polska współpracuje z ponad 85 klientami, w roku 2018 przeprowadziła ponad 300 kampanii, jest obecna w ponad 3200 punktach sprzedaży włączając w to hipermarkety, supermarkety i sklepy dyskontowe należące do partnerów detalicznych takich jak: Carrefour, Kaufland i Biedronka.

ilustracjastrzałka

Źródło: Grupa in-Store Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Empik Foto stworzył kolekcje gadżetów z polskimi artystami znanymi z Internetu
Empik Foto połączył siły ze znanymi internetowymi twórcami, czego efektem są unikalne kolekcje gadżetów z autorskimi grafikami. Do tej pory marka zaprosiła do współpracy czwórkę artystów: Rynn Rysuje, Bazgram, życie-na-kreskę oraz Grafikk Jasikk. Empik Foto planuje kolejne kolekcje z popularnymi wśród internautów rysownikami i...
ZenBusiness sprawdził, czy słowa rzeczywiście mogą ranić, tym razem jednak nie ludzi, a biznes. Okazuje się, że dla nowych firm negatywne recenzje są ciosem w prawie 100% przypadków, a dla starszych w 97%. Czy słowa Marilyn Monroe: “Nieważne co o mnie myślą, ważne, żeby mnie kochali”, stały się nieaktualne?
Rozpoczynamy drugi dzień Targów Opakowań Packaging Innovations
Drugi dzień targów to kolejna dawka wiedzy, kontaktów i nowych pomysłów na rozwinięcie firmy.
Nieagencja nowym klientem PR Calling
Nieagencja, firma z branży marketingowej specjalizująca się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych, dołączyła do grona klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie strategii PR i jej realizację.
Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”
Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser już teraz można obejrzeć na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764