logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Inauguracja „wyspy świetlnej” – AMS rozpoczyna rewitalizację wiat przystankowych w Łodzi

  PR 19.06.2019, przeczytano 1189 razy
ilustracjastrzałka

Wiaty przystankowe wyposażone w ładowarki do telefonów i panel cyfrowy informujący o utrudnieniach w ruchu miejskim to już nie tylko domena Krakowa i Poznania. Nowoczesna wiata pojawiła się również w Łodzi. To na razie pilotażowe rozwiązanie. Jednak swój wygląd w ciągu roku zmieni aż 250 przystanków. Firma AMS rozpoczyna właśnie rewitalizację łódzkich wiat.  Każda z nich będzie przypominała „wyspę świetlną”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/inauguracja-_wyspy-swietlnej_-%E2%80%93-ams-rozpoczyna-rewitalizacje-wiat-przystankowych-w-lodzi,382954,artykul.html

Pierwsze cztery, zrewitalizowane wiaty znajdują się na ul. Piotrkowskiej przy pl. Niepodległości. Zamontowano w nich energooszczędne oświetlenie LED, listwy oświetlające wnętrze wiaty, wymieniono w szyby oraz ławki. W wiatach znajdują się również nowe, szklane gabloty na rozkłady jazdy.  

– Naszej firmie niezmiennie zależy na poprawie jakości przestrzeni publicznej – mówi Marek Kuzaka, prezes AMS. – Dzięki zmianom, które przeprowadzimy, łódzkie ulice zyskają nowy wyraz estetyczny. Do oświetlenia wnętrza wiaty, rozkładu jazdy, znaku przystankowego oraz gablot reklamowych zastosowaliśmy energooszczędną technologię LED. Wiaty mogą też, w zależności od potrzeb, być wyposażone w dodatkowe urządzenia multimedialne takie, jak WiFi czy mp3 – deklaruje prezes.

ilustracjastrzałka

Jedna  z wiat na ul. Piotrkowskiej dodatkowo została wyposażona w panel cyfrowy, który  jest kolejnym krokiem AMS w kierunku rozwoju cyfrowej, systemowej komunikacji na ulicach polskich miast. To na razie pilotażowe rozwiązanie, które łodzianie mogą przetestować. Cyfrowy citylight umożliwia prezentowanie reklam oraz plansz z treściami redakcyjnymi i miejskimi. Dzięki temu pasażerowie oczekujący na autobusy i tramwaje mają okazję zobaczyć nie tylko reklamy, ale także informacje dotyczące utrudnień w ruchu czy osób zaginionych. Oprócz komunikatów reklamowych i aktualnych informacji lokalnych na ekranach widoczny jest pasek informacyjny z datą, godziną i prognozą pogody. Ponadto nośnik wyposażony jest w panel boczny z przyciskiem umożliwiającym wyświetlenie mapy okolicy oraz z ładowarkami ze złączem USB, dzięki którym można na przystanku bezpłatnie doładować telefon.

 – Część naszych pasażerów dopytuje o możliwość montażu ładowarek USB w pojazdach. Dostępność takich ładowarek na niektórych przystankach na pewno spełni ich oczekiwania  – podkreśla Krzysztof Kamiński, dyrektor wykonawczy MPK - Łódź.

Zmodernizowane wiaty rozszerzą ofertę AMS o kilkaset paneli reklamowych Premium Citylight. Reklama na nośnikach Premium Citylight jest doskonale widoczna dzięki oświetleniu LED. Ten typ nośnika daje największe możliwości w zakresie niestandardowych rozwiązań reklamowych, m.in. pozwala na wykorzystanie plakatów na specjalnych foliach np. z efektem głębi czy lustra.

ilustracjastrzałka

AMS na podstawie kontraktów z największymi gminami w Polsce wyposażył w wiaty przystankowe i inne rodzaje mebli miejskich już ponad 30 miast. Wśród nich jest pionierska na polskim rynku inwestycja w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego – budowa 1580 wiat w Warszawie.

Liczba łódzkich wiat (1 221 szt.) według stanu właścicielskiego:

  • AMS – 141 szt.
  • CCP – 135 szt.
  • MPK – 184 szt.    
  • Prywatna – 2 szt.
  • UMŁ – 187 szt.
  • ZDiT – 572     

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764