logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Inauguracja Brooklyn Pilsner w Polsce

  PR 21.10.2022, przeczytano 1163 razy
ilustracjastrzałka

Brooklyn - nowa lagerowa marka Carlsberg Polska w segmencie piw premium jest inspirowana wielokulturową dzielnicą Nowego Yorku, która tętni różnorodnością i jest uważana za kolebkę wielu stylów oraz trendów od hip-hop’u po street art. W ramach inauguracji piwa w Polsce, trzech influencerów – raper – Ten Typ Mes, muzyk – Wojtek Łozowski i standuper – Kacper Ruciński – poleciało do Nowego Yorku na Brooklyn by pokazać go swoimi oczami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/inauguracja-brooklyn-pilsner-w-polsce,397707,artykul.html

Carlsberg Polska wprowadził do szerokiej dystrybucji ikoniczną markę popularnego w Stanach Zjednoczonych Browaru Brooklyn. Brooklyn pilzner, to lekkie świetnie zbalansowane piwo. Dzięki specjalnej technice chmielenia jest wyjątkowo aromatyczne z delikatną nutą goryczy. Świetnie pasuje do osób szukających jakości, ciekawych świata, nowych doświadczeń, chcących się wyróżnić i być zauważonymi.

Inauguracji piwa w Polsce towarzyszyła m.in. aktywacja z trzema znanymi influencerami: raperem – Ten Typ Mes, muzykiem – Wojtkiem Łozowskim i standuperem – Kacprem Rucińskim. Gwiazdy pokazały Brooklyn swoimi oczami – chodzili po kultowych miejscówkach, odwiedzili m.in. Brooklyn Brewery, gdzie spotkali się z Brewmasterami, by poczuć i móc opisać klimat tego miejsca. Mikro-historie w formacie filmików pokazujących duszę tego miejsca można obejrzeć na kanale YT marki Brooklyn, a zdjęcia z tej wyprawy na Instagramie marki

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764