logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Indahash, polska platforma influencer marketingu, przejęta przez Arabyads

  PR 20.10.2022, przeczytano 280 razy

Przejęcie indaHash przez ArabyAds nastąpiło po zamknięciu przez ArabyAds rundy finansowania o wartości 30 mln USD. Firma już wcześniej zapowiadała, że pozyskane środki przeznaczy na globalną ekspansję i przejęcia innych podmiotów branżowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/indahash%2C-polska-platforma-influencer-marketingu%2C-przejeta-przez-arabyads,397684,artykul.html

Inwestycja w indaHash to strategiczna transakcja z punktu widzenia ArabyAds, pozwalająca liderowi sektora AdTech silniej zaznaczyć swoją obecność na globalnym rynku, a także wzmocnić kompetencje zespołu zarządzającego o doświadczenie i wiedzę założycieli indaHash. indaHash - od momentu założenia w 2016 r. - bardzo prężnie rozwija się nie tylko na rodzimym, polskim rynku, ale także na arenie międzynarodowej, stając się w krótkim czasie jedną z największych na świecie platform influencer marketingowych. W tym czasie spółka zrealizowała kampanie marketingowe na 115 rynkach dla ponad 600 marek, w tym m.in. dla takich brandów jak Adidas, Danone, Coca-Cola, McDonald’s, Samsung czy IKEA. Obecnie indaHash posiada zespoły w Dubaju, Dżakarcie, Johannesburgu, Kuala Lumpur, Londynie, Singapurze i Warszawie.

- Jesteśmy dumni, że możemy połączyć nasze siły z indaHash, globalną firmą znaną z ogromnych możliwości i skuteczności swojej platformy. Ten strategiczny ruch umożliwi nam dalsze budowanie długoterminowej wartości dla naszych partnerów i interesariuszy. Zapewni nam także solidną pozycję na nowych rynkach, gdzie indaHash jest już dominującym graczem – skomentował transakcję Mahmoud Fathy, CEO i Co-founder ArabyAds.

- Dwa lata temu postanowiłam związać swoje życie prywatne z Dubajem, ponieważ stało się jasne, że tutejsze biuro indaHash staje się znaczącym centrum biznesowym. Teraz stawiamy kolejny krok w regionie. Cieszę się, że tę nową podróż możemy rozpocząć z ArabyAds. Spotkaliśmy się w bardzo dogodnym czasie – rynek AdTech jest w pełni rozkwitu. Wierzę, że połączenie naszego doświadczenia branżowego, wiedzy i jakościowego przywództwa z różnorodnością geograficzną oraz możliwościami naszej platformy jest znakomitym posunięciem, które wkrótce przyniesie nam bezprecedensowy sukces. Nasza wspólna wizja jest spójna, a do tego partnerska współpraca i oparcie na innowacjach, doprowadzi do wypracowania znaczącej wartości biznesowej. Obecnie koncentrujemy się na rozwoju dwóch nowych produktów - Self-Service i Creator Discovery. Pierwszy z nich jest rozwiązaniem typu „wszystko w jednym”, umożliwiającym marketerom samodzielne wdrażanie lokalnych jak i globalnych kampanii influencer marketingowych – podkreśliła Barbara Sołtysińska, współtwórczyni i prezes indaHash.

- Przejęcie indaHash to kolejny krok w kierunku realizacji naszej globalnej wizji. Już od jakiegoś czasu nasze oczy były skierowana na nowe rynki i międzynarodową ekspansję, a ta współpraca zbliży nas do kolejnych, rozwijających się rynków. W najbliższej przyszłości będziemy dalej podejmować współpracę z technologicznymi liderami, mającymi podobną wizję biznesową i wzmacniającymi naszą obecność na nowych rynkach. Rozpoczęta współpraca z indaHash już teraz pomoże nam dostarczyć skalowalne i skuteczne rozwiązania dla firm e-commerce na całym świecie – podsumowuje Gulrez Alam, Chief Investment i Strategy Officer w ArabyAds.

Źródło: IndaHash, ArabyAds

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764