logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Industria Kielce ma nowego sponsora

  PR 11.09.2024, przeczytano 306 razy
ilustracja

ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/industria-kielce-ma-nowego-sponsora,405620,artykul.html

Industria Kielce to 20-krotny mistrz kraju i 17-krotny zdobywca Pucharu Polski. W 2016 roku zespół triumfował w Lidze Mistrzów piłkarzy ręcznych, a w ostatnich latach aż 6-krotnie meldował się w Final Four najbardziej prestiżowych rozgrywek klubowych w Europie.

Z początkiem trwającego sezonu do grona partnerów klubu dołączył ALAB sport. Logotyp platformy oferującej kompleksowe zestawy badań będzie eksponowany między innymi na bandach LED w trakcie meczów ligowych drużyny z Kielc, na rękawkach koszulek sztabu medycznego zespołu, a także w licznych działaniach digitalowych podejmowanych przez klub.

ALAB sport chce wykorzystać wzrost marketingowej wartości piłki ręcznej. Od początku poprzedniego sezonu rozgrywki ORLEN Superligi są transmitowane w Polsat Sport, wskutek czego dostęp do ligowych zmagań szczypiornistów zyskało ponad 20 milionów odbiorców różnych kanałów Polsatu. Sama piłka ręczna od lat utrzymuje się w czołówce najbardziej popularnych dyscyplin sportowych w kraju. Według danych raportu ARC Rynek i Opinia z 2023 roku zainteresowanie szczypiorniakiem deklaruje 40% Polaków.

– Z dumą rozpoczynamy współpracę z Industrią Kielce. To fantastyczna, utytułowana drużyna, która ma liczną, oddaną grupę fanów, którzy z zainteresowaniem i dużym zaangażowaniem śledzą występy swoich ulubieńców. Będziemy chcieli wykorzystać ten potencjał, konsekwentnie zwiększając rozpoznawalność naszej marki. Ważnym elementem współpracy będzie też dostęp do badań laboratoryjnych i najlepsza diagnostyka, którą zapewnimy szczypiornistom. W ten sposób przyczynimy się do ich kolejnych sukcesów – mówi Anna Janas-Sanecka, Dyrektor Marketingu ALAB laboratoria.

– Piłka ręczna to sport o dużej intensywności gry i treningu. Dlatego bardzo ważne są badania zawodników i profilaktyka. Współpraca z ALAB z której jesteśmy dumni, da nam możliwość regularnych badań dla zawodników, co przełoży się na lepszy monitoring ich stanu zdrowia, a w konsekwencji wyeliminuje kontuzje. Dziękujemy naszemu partnerowi za zaufanie – mówi Paweł Papaj, Wiceprezes Industrii Kielce.

Partnerstwo z Industrią będzie kolejną sportową platformą komunikacji marki ALAB sport, która promuje badania laboratoryjne, ale też inspiruje do mądrej aktywności fizycznej oraz korzystania z profesjonalnej diagnostyki bez względu na poziom zaawansowania i wiek. Do grona jej partnerów należą między innymi pięciokrotny olimpijczyk – Paweł Korzeniowski oraz Bartosz Olszewski, maratończyk i autor jednego z najbardziej popularnych blogów biegowych w Polsce.

Źródło: ALAB laboratoria

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP Print AI - również dla dużego formatu
Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP...
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764