logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Industrial Inkjet Solution Center zostało otwarte

  PR 20.03.2008, przeczytano 4992 razy
ilustracjastrzałka

Ponad trzystu zaproszonych gości odwiedziło w dniach 12-14 marca nowo uruchomione centrum ekspozycyjno-szkoleniowe firmy Lambda – Industrial Inkjet Solution Center (IISC), mieszczące się w Poznaniu przy ul. Głogowskiej 248. Okazją ku temu były Dni Otwarte, zorganizowane podczas odbywających się w tym samym czasie targów Euro-Reklama Outdoor Expo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/industrial-inkjet-solution-center-zostalo-otwarte,6998,artykul.html

Przez wszystkie trzy dni można było zwiedzać ten niezwykły – nie tylko w skali naszego kraju – ośrodek oraz wziąć udział w warsztatach oklejania samochodów folią samoprzylepną. Ponadto Lambda znalazła się wśród prawie 170 wystawców poznańskiej wystawy. Na stoisku promowano zarówno materiały obecne w ofercie firmy od wielu lat, jak też niedawno wprowadzone do jej portfolio maszyny i urządzenia poligraficzne, z myślą o których stworzone zostało centrum.

Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne Lambda Sp. z o.o. istnieje od 1990 roku i specjalizuje się w sprzedaży specjalistycznych mediów znajdujących zastosowanie w poligrafii i reklamie. Firma, posiadająca oddziały w kilku najważniejszych miastach Polski jest m.in. generalnym dystrybutorem Orafol GmbH, niemieckiego producenta folii i papierów samoprzylepnych Oracal. Uruchomienie IISC jest efektem podjętej w ostatnim czasie strategicznej decyzji o rozszerzeniu oferty firmy o urządzenia poligraficzne: plotery drukujące (zarówno atramentami utwardzanymi promieniami UV jak i solwentowe) oraz trymery i laminatory.

To naturalny krok w rozwoju naszej firmy – mówi Ewa Głogowska, dyrektor i członek zarządu PHP Lambda. – Po kilkunastu latach działalności osiągnęliśmy na polskim rynku pozycję czołowego dostawcy mediów wykorzystywanych w poligrafii i reklamie, przede wszystkim folii i papierów samoprzylepnych. Biorąc pod uwagę zmieniające się potrzeby rynkowe naszych klientów zdecydowaliśmy, że w ofercie firmy powinny znaleźć się także maszyny i urządzenia poligraficzne do druku wielkoformatowego.

W efekcie Lambda podpisała umowy dystrybucyjne z firmami Agfa Graphics, Algotex i Neolt. Porozumienie z Agfa Graphics, parafowane podczas ubiegłorocznych targów Fespa w Berlinie, zakłada sprzedaż przez firmę Lambda wielkoformatowych ploterów UV z rodziny :Anapurna. Ponadto w ofercie PHP Lambda znalazły się plotery solwentowe firmy Algotex a także drukarki UV, laminatory i trymery włoskiej firmy Neolt.

Przedstawicieli firm reprezentowanych przez PHP Lambda na polskim rynku nie mogło zabraknąć na uroczystości oficjalnego otwarcia IISC, która odbyła się 13 marca. Znaleźli się wśród nich m.in. dr Holgair Loclair i Evelyn Zocher z kierownictwa firmy Orafol; Hans Gerinckx, dyrektor ds. sprzedaży systemów inkjetowych Agfa Graphics i Harry Hoppe, odpowiedzialny za sprzedaż przemysłowych urządzeń inkjetowych Agfy na obszarze Europy Środkowej; Katia Manzini, dyrektor sprzedaży firmy Algotex; Bruno Wijnands – szef marketingu firmy Neolt oraz Janis Katomeris, przedstawiciel firmy Colorgate dostarczającej oprogramowanie do poszczególnych urządzeń. Na uroczystość przybyli też licznie klienci firmy Lambda, pracownicy jej poznańskiej centrali i oddziałów oraz prasa branżowa.

Gości powitała Ewa Głogowska, dyrektor i członek zarządu PHP Lambda, która krótko scharakteryzowała działalność firmy i przedstawiła cele, jakie przyświecały uruchomieniu nowego centrum. Przecięcia wstęgi i tym samym oficjalnego otwarcia IISC dokonał Mikołaj Tomaszewski, prezes zarządu firmy Lambda, wspólnie z ojcem – Pawłem Tomaszewskim, który wspiera syna w codziennych działaniach biznesowych. Po części oficjalnej zaproszeni goście mieli okazję obejrzeć urządzenia zainstalowane w IISC. Znalazły się tu dwa plotery z oferty Agfa Graphics –:Anapurna M i Anapurna XL²W, bazujące na technologii UV i pozwalające na zadrukowywanie zarówno różnego rodzaju płaskich podłoży o grubości do 45 mm, jak też materiałów miękkich (w trybie z roli na rolę) o maksymalnej szerokości – odpowiednio –1500 i 2500mm. Warto podkreślić, że model :Anapurna XL²W oferuje m.in. możliwość druku białym kolorem, a także produkcję dwóch obrazów w tym samym czasie, co znacznie zwiększa jego wydajność. Wśród maszyn drukujących w technologii UV znalazł się również ploter Super Jet M 2050 firmy Neolt o szerokości zadruku 2050 mm i prędkości maksymalnej 39 m2/h (przy trybie 300 x 300 dpi). Dopełnienie oferty stanowią laminatory i trymery firmy Neolt.

Kolejnym zaprezentowanym urządzeniem był ekonomiczny ploter solwentowy – Rainbow Jet RB 325 firmy Algotex o maksymalnej szerokości druku 3250 mm, rozdzielczości 300 dpi i wydajności do 48 m2/h.

Tak szerokie portfolio urządzeń gwarantuje, że jesteśmy w stanie zaoferować każdemu klientowi odpowiednie rozwiązanie, dopasowane zarówno do jego konkretnych potrzeb i zastosowań, jak też budżetu przeznaczonego na inwestycje – podkreśla Ewa Głogowska. – Prezentowane w IISC maszyny można w każdej chwili obejrzeć, przeprowadzić testy w zakresie drukowania, laminacji czy cięcia materiałów. Co więcej, każdą z nich można od ręki nabyć. Nasz ośrodek ma też spełniać rolę szkoleniową. Planujemy tu organizować cykliczne warsztaty w zakresie aplikacji folii samoprzylepnych, m.in. na pojazdach.

Pierwsze tego typu szkolenia odbywały się w czasie Dni Otwartych – od 12 do 14 marca. Wzięło w nich udział kilkaset osób reprezentujących drukarnie cyfrowe, agencje reklamowe i firmy profesjonalnie zajmujące się oklejaniem pojazdów. Poza udziałem w pokazie oklejania samochodu osobowego, uczestnicy mieli też okazję samodzielnego wykonania tego rodzaju aplikacji.

Połączone z warsztatami trzydniowe Dni Otwarte i targi Euro-Reklama Outdoor Expo, na których mieliśmy stoisko, okazały się znakomitą okazją do promocji urządzeń wprowadzonych niedawno do naszej oferty – podsumowuje Ewa Głogowska. – Mamy nadzieję, że nowe centrum demonstracyjno-szkoleniowe oraz rozszerzona o maszyny oferta firmy Lambda spotkają się z dużym zainteresowaniem naszych obecnych i potencjalnych klientów.

Źródło: Lambda


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: jacekd

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764