logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Indywidualne spotkania z ekspertem firmy Drytac na Festiwalu Druku

  PR 20.08.2015, przeczytano 556 razy
ilustracjastrzałka

API.PL zaprasza agencje reklamowe na indywidualne spotkania z ekspertem firmy Drytac.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/indywidualne-spotkania-z-ekspertem-firmy-drytac-na-festiwalu-druku,25733,artykul.html

W czasie Festiwalu Druku w Warszawie w dniach 9-10 września na stoisku API.PL otwarty będzie „stolik konsultacyjny” dla agencji reklamowych zainteresowanych nowościami w podłożach do druku.

W trakcie indywidualnej rozmowy z brand managerem angielskiej firmy Drytac, Tadeuszem Niedziołką, będzie można zapoznać się z przykładami ciekawych zastosowań nowych mediów do druku funkcjonującymi w świecie, a szczególnie na rynku brytyjskim.

Pokażemy podłoża, które łatwo przykleić bez niechcianych pęcherzyków powietrza, wyposażone w kropelkowe kleje akrylowe lub solwentowe, a także przylegające do gładkich powierzchni bez kleju - dzięki wykorzystaniu napięcia powierzchniowego.

Tegoroczne nowości produktowe Drytac to m.in:

  • folia Polar Higrab do druku z supermocnym klejem na trudne powierzchnie np.: mury
  • folie Spot-on z klejem kropelkowym do łatwej aplikacji bez pęcherzyków powietrza
  • super przezroczyste folie okienne z linii Viziprint do druku UV i ekosolwentowego
  • folie tablicowe Chalkmate do repozycjonowania przydatne w dekoracji wnętrz
  • laminat podłogowy Scuff Guard do produkcji grafik podłogowych w atestem antypoślizgowym

Czas pracy stolika konsultacyjnego godz.10.00-15.30 w dniach 9-10 września 2015 

API.PL zachęca do umawiania spotkań. Ilość miejsc ograniczona.

Lokalizacja: stoisko D 18A API.PL

Źródło: Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań

www.festiwaldruku.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764