logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Infinity Group dla marki E.Wedel

  PR 07.11.2013, przeczytano 901 razy
ilustracjastrzałka

Pijalnie Czekolady E.Wedel to marka z ponad 160-letnią tradycją. Obecnie w całej Polsce działa kilkanaście lokali. Ich klimat nawiązuje do pierwowzoru z końca XIX wieku – stylowego lokalu mieszczącego się do dziś w kamienicy przy ul. Szpitalnej w Warszawie. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/infinity-group-dla-marki-e.wedel,20151,artykul.html

Teraz każdy, kto para się projektowaniem, może mieć wpływ na nową odsłonę tego słynnego wnętrza. Platforma wnętrzarska Foorni.pl wspólnie z Lotte Wedel uruchomiła konkurs online „PUBLIC foor ME. Zaprojektuj wnętrze Pijalni Czekolady E.Wedel”. O finansowe nagrody walczą w nim projektanci wnętrz, architekci, ale także studenci. W jury zasiadają uznani projektanci, redaktorzy i eksperci z Polski i zagranicy. Konkurs wspierają wydziały architektury jedenastu uczelni technicznych i artystycznych w całym kraju.

Serwis konkursowy wykonała agencja Infinity Group. Ma on charakter nawiązujący do marki i klasycznych produktów Pijalni Czekolady E.Wedel – we współczesnym, minimalistycznym ujęciu. Dodatkowym smaczkiem wizualnym jest wykorzystanie w serwisie efektu paralaksy.

Źródło: Infinity Group

www.foorni.pl/publicfoorme

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764