logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Infinity Group i „Misja Wietnam” – czyli serwis promocyjny dla Samsung Electroni

  PR 31.01.2010, przeczytano 1029 razy

Agencja Infinity Group zrealizowała serwis internetowy na potrzeby akcji promocyjnej Samsunga pod „bondowskim” tytułem „Licencja na zabijanie – Misja Wietnam”. Akcja skierowana była do partnerów handlowych firmy Samsung Electronics Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/infinity-group-i-misja-wietnam--czyli-serwis-promocyjny-dla-samsung-electroni,10145,artykul.html

Akcja „Misji Wietnam” toczyła się na dedykowanym serwisie, do którego dostęp otrzymało ponad 3 tysiące zaproszonych graczy – przedstawicieli partnerów handlowych Samsunga. Od października 2009 do stycznia b.r. uczestnicy rywalizowali tu o zdobycie nagrody głównej – wycieczki do Wietnamu. Wygrana związana była z realizacją planu sprzedażowego, a także – wykonaniem serii zadań online.

Do Infinity Group należało stworzenie projektów graficznych oddających „szpiegowski” klimat przedsięwzięcia, realizacja zadań-gier (w tym: quiz, złamanie szyfru i flaszowa „ubieranka”) oraz wdrożenie serwisu. Serwis „Misji Wietnam” został zintegrowany z platformą globalnego programu partnerskiego Samsunga „Power Partner Program”. Jako subserwis platformy, musiał spełniać ściśle określone wymogi techniczne, został też zintegrowany z istniejącym systemem logowania.

Założenia akcji promocyjnej i oprawę „off line” opracowała agencja marketingu zintegrowanego Focus Media Group.

Źródło: Infinity Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764