Agencja Infinity Group zrealizowała serwis internetowy na potrzeby akcji promocyjnej Samsunga pod „bondowskim” tytułem „Licencja na zabijanie – Misja Wietnam”. Akcja skierowana była do partnerów handlowych firmy Samsung Electronics Polska.
Akcja „Misji Wietnam” toczyła się na dedykowanym serwisie, do którego dostęp otrzymało ponad 3 tysiące zaproszonych graczy – przedstawicieli partnerów handlowych Samsunga. Od października 2009 do stycznia b.r. uczestnicy rywalizowali tu o zdobycie nagrody głównej – wycieczki do Wietnamu. Wygrana związana była z realizacją planu sprzedażowego, a także – wykonaniem serii zadań online.
Do Infinity Group należało stworzenie projektów graficznych oddających „szpiegowski” klimat przedsięwzięcia, realizacja zadań-gier (w tym: quiz, złamanie szyfru i flaszowa „ubieranka”) oraz wdrożenie serwisu. Serwis „Misji Wietnam” został zintegrowany z platformą globalnego programu partnerskiego Samsunga „Power Partner Program”. Jako subserwis platformy, musiał spełniać ściśle określone wymogi techniczne, został też zintegrowany z istniejącym systemem logowania.
Założenia akcji promocyjnej i oprawę „off line” opracowała agencja marketingu zintegrowanego Focus Media Group.
Źródło: Infinity Group