logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Infinity Group na pierwszym miejscu w konkursie „Sitecore Experience Awards 2014”

  PR 14.01.2015, przeczytano 1019 razy

Agencję Infinity Group nagrodzono w konkursie „Sitecore Experience Awards 2014, Eastern Europe” za realizację dla marki Danwood. Projekt zwyciężył w kategorii  “Best manufacturing, automotive and technology”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/infinity-group-na-pierwszym-miejscu-w-konkursie-sitecore-experience-awards-2014,23651,artykul.html

Sitecore to czołowy dostawca systemów z kategorii Web Content Management oraz rozwiązań wspierających zaangażowanie w świecie cyfrowej komunikacji. W konkursie „Sitecore Experience Awards” wyróżniane są firmy, które wykorzystują możliwości Sitecore do zapewnienia użytkownikom najwyższej jakości interakcji, jednocześnie precyzyjnie realizując cele biznesowe klienta. 

Te warunki spełnia nagrodzone wdrożenie Infinity Group: serwis marki Danwood – producenta domów gotowych. Realizacja obejmowała stworzenie platformy pozwalającej na skuteczną komunikację z użytkownikami i wsparcie sprzedaży na trzech kluczowych dla klienta rynkach: polskim, niemieckim i brytyjskim. Oprócz zróżnicowania językowego, każda z wersji serwisu jest dostosowana do specyfiki i potrzeb pod względem budowy, contentu, sposobu prezentacji oferty.

Efektem wykorzystania możliwości Sitecore jest unikalne doświadczenie użytkownika. Strona www zapewnia mu aktywne wsparcie na każdym etapie interakcji. Dzięki automatyzacji marketingu, personalizacji i precyzyjnemu targetowaniu, ścieżka użytkownika prowadzi go pewnie, krok po kroku, wizyta po wizycie, do odnalezienia oferty skrojonej dokładnie do jego potrzeb. 

„Istotna jest dla nas elastyczność rozwiązania, która umożliwia efektywną integrację z innymi narzędziami marketingowymi. Ogromną zaletą z naszego punktu widzenia jest także łatwość wdrażania kolejnych wersji serwisu, związanych z ekspansją na kolejne rynki. Nowa platforma wpisuje się zatem doskonale w potrzeby biznesowe firmy.”  – komentuje Anna Roszczenko, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Danwood S.A.

Serwis, który z narzędzia marketingowego staje się platformą komunikacji „jeden do jednego”, to wyniesienie komunikacji online na nowy poziom. Dzięki nowym rozwiązaniom marka aktywnie towarzyszy klientowi w niełatwych decyzjach związanych z zakupem domu. A sam serwis skutecznie wspiera proces sprzedaży tego specyficznego produktu.” 

„Na sukces złożyły się nasze unikalne kompetencje technologiczne i marketingowe, połączone z dogłębną znajomością marki i produktu. Stworzyliśmy zaawansowaną platformę komunikacyjną, która w innowacyjny sposób realizuje cele biznesowe klienta. Tym bardziej cieszymy się, że nasz projekt został doceniony w konkursie, pośród wielu innych zgłoszonych wdrożeń.” – dodaje Grzegorz Perkowski, Dyrektor IT Infinity Group.

Agencja od 2013 roku należy do grona certyfikowanych partnerów Sitecore (Sitecore Certified Solution Partner).

Serwis Danwood > http://www.danwood.pl/

Strona Sitecore > http://www.sitecore.net/ 

Źródło: Infinity Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764