Dom mediowy Infinity Media rozpoczął kolejny rok współpracy z serwisem Travelplanet.pl, który w jednym miejscu skupia ponad 100 tysięcy wakacyjnych ofert z różnych biur podróży.
Kampania wystartowała 1 stycznia 2019 i potrwa do końca roku. Spoty, które powstały na jej potrzeby będą emitowane w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Dodatkowo, działania promocyjne zostały wsparte kampanią VOD angażującą użytkowników, którzy nie oglądają tradycyjnej telewizji.
W ramach tegorocznej współpracy dom mediowy jest odpowiedzialny za przygotowanie strategii medialnej oraz planowanie i zakup mediów.
- Niezmiernie cieszy nas fakt, że kolejny rok z rzędu realizować będziemy działania promocyjne dla tak rozpoznawalnej marki. Fakt, że nasi klienci zostają z nami na długo dostarcza nam energii i motywacji do dalszego działania – dodaje Aleksandra Granat TV Planning & Buying Manager Infinity Media.
Źródło: Infinity Media