logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Infinity Media promuje system carsharingu - Traficar

  PR 26.10.2016, przeczytano 1004 razy
ilustracjastrzałka

Od października dom mediowy Infinity Media rozpoczął promocję Traficar – systemu pozwalającego na szybkie wypożyczenie samochodu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/infinity-media-promuje-system-carsharingu---traficar-,30354,artykul.html

Traficar to projekt firmy Express, dzięki któremu w kilka minut można wypożyczyć samochód do miejskiego użytku. Aby móc skorzystać z pojazdu, wystarczy do tego smartfon oraz zainstalowana aplikacja. Samochód otwiera się dzięki zeskanowaniu kodu QR  znajdującego się na aucie, kluczyki są w schowku, a płatność następuje w aplikacji na telefonie po zakończeniu podróży. Usługa, która dostępna jest od października na terenie Krakowa, rozliczana jest w dwóch taryfach: za wykorzystane minuty oraz  przejechany dystans.

Infinity Media odpowiada za promocję projektu. Przygotował on strategię mediową, która uwzględnia działania w Krakowie i obejmuje: Internet, (mobile/ desktop), OOH m.in. reklamę na i w komunikacji miejskiej, na nośnikach formatu CLP, w biletomatach oraz na siatce wielkoformatowej vis a vis Galerii Krakowskiej oraz Radio - w regionalnych rozgłośniach emitowane są 15 i 30 sekundowe spoty.

Współpraca firmy Express i domu mediowego Infinity Media jest następstwem podpisanej umowy, wygranej w drodze przetargu. W ramach współpracy grupa WALK jest odpowiedzialna za przygotowanie strategii komunikacji oraz idei kreatywnej. WALK Creative zajęło się przygotowaniem materiałów ATL, WALK Social Media jest odpowiedzialne za realizację działań w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram), a WALK PR za obszar media relations.

Partnerami strategicznymi akcji są General Motors Poland oraz BGŻ BNP Paribas.

Źródło: Infinity Media

www. infinitymedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Jak na razie działania Infinity Media chyba całkiem nieźle przekładają się na wyniki Traficara. Internet aż huczy o nowej wypożyczalni, a samochody jeżdżą po ulicach co świadczy o zainteresowaniu.

avatar użytkownika
,

Podzielisz się jakimiś konkretnymi przykładami tego "huku"? Gdzie go obserwujesz?  

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764