logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Infinity Media rozpoczął międzynarodową kampanię „Europejskich Jabłek Dwukolorowych”

  PR 25.11.2014, przeczytano 538 razy
ilustracjastrzałka

Dom mediowy Infinity Media wystartował z działaniami informacyjno-promocyjnymi kampanii „Europejskich Jabłek Dwukolorowych”, w której odpowiada za kompleksową obsługę medialną projektu oraz logistykę okołotargową w Chińskiej Republice Ludowej oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/infinity-media-rozpoczal-miedzynarodowa-kampanie-europejskich-jablek-dwukolorowych,23322,artykul.html

Kampania „Europejskich Jabłek Dwukolorowych” realizowana będzie przez 36 miesięcy w trzech 12 miesięcznych etapach. Działania zaplanowane w ramach programu w pierwszym roku skupią się głównie na dotarciu do managerów i handlowców poprzez działalność eventową: organizację, obsługę medialną, pr-ową i logistyczną targów, konferencji oraz spotkań z przedstawicielami sieci handlowych. Wydarzeniami, które rozpoczęły realizację programu „Unii Owocowej” były targi WOP DUBAI oraz targi FVF w Pekinie.

Infinity Media w konsorcjum z Legend Group odpowiada za działania informacyjno-promocyjne, obsługę medialną projektu w prasie, internecie oraz na outdoorze. Program kampanii realizowany na rynkach Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz Chińskiej Republiki Ludowej  został zaprojektowany jako wielonarzędziowa kampania informacyjno-promocyjna skierowana do trzech grup docelowych. Najważniejszymi jej elementami  będą działania zmierzające do nawiązania bezpośrednich kontaktów z managerami oraz handlowcami poprzez uczestnictwo w targach i wystawach międzynarodowych, misjach gospodarczych, konferencjach i spotkaniach branżowych, co powinno doprowadzić do nawiązania bezpośrednich negocjacji handlowych. 

Dotarcie do liderów opinii, mediów oraz administracji zapewnią działania internetowe, reklama, PR i prasa. Zaplanowane strategia promocyjna skierowana do wszystkich grup docelowych ma na celu promowanie europejskich jabłek dwukolorowych, do których zalicza się odmiany uprawiane w całej Europie (m.in. Champion, Gala, Golden Delicious, Red Jonaprince, Idared), stworzenie pozytywnego wizerunku na rynkach docelowych, co w rezultacie wpłynie na zwiększenie świadomości produktów w odniesieniu do jakości, smaku, metod produkcji oraz zbuduje pozytywne postawy konsumenckie. 

Działania promocyjno-informacyjne „Europejskich Jabłek Dwukolorowych” są wynikiem wygranego przetargu Stowarzyszenia Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” przez Infinity   Media w konsorcjum z Legend Group.

Źródło: Infinity Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764