logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Influence marketing - bezpłatne warsztaty w poznańskim Idea Hub

  PR 06.08.2018, przeczytano 477 razy

Polskie firmy wciąż stawiają na reklamę. Według badań Starcom, w ubiegłym roku w naszym kraju wydano w sumie 8,8 mld zł na ten cel. Staje się to jednak coraz ryzykowniejszym przedsięwzięciem. Polacy blokują ponad połowę reklam w sieci, ponadto duża część cierpi na tzw. „ślepotę banerową”, uniemożliwiającą dostrzeganie reklam. Jak zatem dotrzeć do świadomości konsumentów? Odpowiedzią na to pytanie jest influence marketing.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/influence-marketing---bezplatne-warsztaty-w-poznanskim-idea-hub,37491,artykul.html

Według raportu Newspoint „Analityka i monitoring influencerów”, aż 72% fanów influencerów uznaje ich posty, jako pierwsze źródło informacji o produktach. W jaki sposób może on pomóc w pozyskiwaniu zaufania coraz większej grupy odbiorców? Już w najbliższy czwartek, 9 sierpnia o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub odpowie o tym Arkadiusz Popiel, Junior Brand Manager w Komputronik Gaming.

Światowe analizy dowodzą, że każdy dolar zainwestowany w influence marketing daje firmie siedmiokrotny zwrot[1]. Największe marki coraz chętniej do współpracy zapraszają najbardziej znanych blogerów, youtuberów czy instagramerów. Zdobyte zaufanie i sympatia odbiorców, które influencerzy zaskarbili sobie jeszcze przed współpracą z konkretnym przedsiębiorstwem, stają się dla firm naturalną drogą dotarcia do klienta. To wzmacnia autentyczność marki, której użyteczność produktu pokazana jest przez osobę trzecią. Wpływa to także na budowanie społeczności wokół marki. Takie praktyczne ujęcie zmniejsza dystans między firmą a odbiorcami, pozwalając na stopniowe zdobywanie zaufania nowych potencjalnych klientów. Produkt przestaje być jedynie produktem. Za jego zaletami przemawiają konkretne, nieprzypadkowe osoby.

Stosunkowo młoda dziedzina marketingu zagościła w polskiej branży dopiero kilka lat temu temu, jednak przez ten czas jego rola w działaniach biznesowych dynamicznie wzrosła i wzrasta do dziś. Prognozy przewidują, że w kolejnych latach infleunce marketing będzie odgrywał coraz większą rolę. Jak więc już dzisiaj skorzystać z możliwości, jakie daje nam ten rodzaj działań? Kim są influencerzy i skąd można się o nich dowiedzieć? Jakie inne korzyści przynosi firmie współpraca z influencerem? Już w najbliższy czwartek, 9 sierpnia o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub w roli eksperta wystąpi Arkadiusz Popiel, Junior Brand Manager w Komputronik Gaming oraz czynny influencer zajmujący się tematyką gamingową. W swojej karierze odnotował również pracę w studiu komentatorskim w Polsat Sport News oraz w działaniach event marketingowych.

Udział w warsztatach jest bezpłatny, wymagany jest jednak zapis pod adresem garbary[at]ihub.pl. Liczba miejsc jest ograniczona.

Źródło: Idea Hub

Dodatkowe informacje:

[1] Raport Newspoint „Analityka i monitoring influencerów”

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764