logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Influence marketing - bezpłatne warsztaty w poznańskim Idea Hub

  PR 06.08.2018, przeczytano 734 razy

Polskie firmy wciąż stawiają na reklamę. Według badań Starcom, w ubiegłym roku w naszym kraju wydano w sumie 8,8 mld zł na ten cel. Staje się to jednak coraz ryzykowniejszym przedsięwzięciem. Polacy blokują ponad połowę reklam w sieci, ponadto duża część cierpi na tzw. „ślepotę banerową”, uniemożliwiającą dostrzeganie reklam. Jak zatem dotrzeć do świadomości konsumentów? Odpowiedzią na to pytanie jest influence marketing.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/influence-marketing---bezplatne-warsztaty-w-poznanskim-idea-hub,37491,artykul.html

Według raportu Newspoint „Analityka i monitoring influencerów”, aż 72% fanów influencerów uznaje ich posty, jako pierwsze źródło informacji o produktach. W jaki sposób może on pomóc w pozyskiwaniu zaufania coraz większej grupy odbiorców? Już w najbliższy czwartek, 9 sierpnia o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub odpowie o tym Arkadiusz Popiel, Junior Brand Manager w Komputronik Gaming.

Światowe analizy dowodzą, że każdy dolar zainwestowany w influence marketing daje firmie siedmiokrotny zwrot[1]. Największe marki coraz chętniej do współpracy zapraszają najbardziej znanych blogerów, youtuberów czy instagramerów. Zdobyte zaufanie i sympatia odbiorców, które influencerzy zaskarbili sobie jeszcze przed współpracą z konkretnym przedsiębiorstwem, stają się dla firm naturalną drogą dotarcia do klienta. To wzmacnia autentyczność marki, której użyteczność produktu pokazana jest przez osobę trzecią. Wpływa to także na budowanie społeczności wokół marki. Takie praktyczne ujęcie zmniejsza dystans między firmą a odbiorcami, pozwalając na stopniowe zdobywanie zaufania nowych potencjalnych klientów. Produkt przestaje być jedynie produktem. Za jego zaletami przemawiają konkretne, nieprzypadkowe osoby.

Stosunkowo młoda dziedzina marketingu zagościła w polskiej branży dopiero kilka lat temu temu, jednak przez ten czas jego rola w działaniach biznesowych dynamicznie wzrosła i wzrasta do dziś. Prognozy przewidują, że w kolejnych latach infleunce marketing będzie odgrywał coraz większą rolę. Jak więc już dzisiaj skorzystać z możliwości, jakie daje nam ten rodzaj działań? Kim są influencerzy i skąd można się o nich dowiedzieć? Jakie inne korzyści przynosi firmie współpraca z influencerem? Już w najbliższy czwartek, 9 sierpnia o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub w roli eksperta wystąpi Arkadiusz Popiel, Junior Brand Manager w Komputronik Gaming oraz czynny influencer zajmujący się tematyką gamingową. W swojej karierze odnotował również pracę w studiu komentatorskim w Polsat Sport News oraz w działaniach event marketingowych.

Udział w warsztatach jest bezpłatny, wymagany jest jednak zapis pod adresem garbary[at]ihub.pl. Liczba miejsc jest ograniczona.

Źródło: Idea Hub

Dodatkowe informacje:

[1] Raport Newspoint „Analityka i monitoring influencerów”

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764