logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Influence marketing - bezpłatne warsztaty w poznańskim Idea Hub

  PR 06.08.2018, przeczytano 454 razy

Polskie firmy wciąż stawiają na reklamę. Według badań Starcom, w ubiegłym roku w naszym kraju wydano w sumie 8,8 mld zł na ten cel. Staje się to jednak coraz ryzykowniejszym przedsięwzięciem. Polacy blokują ponad połowę reklam w sieci, ponadto duża część cierpi na tzw. „ślepotę banerową”, uniemożliwiającą dostrzeganie reklam. Jak zatem dotrzeć do świadomości konsumentów? Odpowiedzią na to pytanie jest influence marketing.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/influence-marketing---bezplatne-warsztaty-w-poznanskim-idea-hub,37491,artykul.html

Według raportu Newspoint „Analityka i monitoring influencerów”, aż 72% fanów influencerów uznaje ich posty, jako pierwsze źródło informacji o produktach. W jaki sposób może on pomóc w pozyskiwaniu zaufania coraz większej grupy odbiorców? Już w najbliższy czwartek, 9 sierpnia o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub odpowie o tym Arkadiusz Popiel, Junior Brand Manager w Komputronik Gaming.

Światowe analizy dowodzą, że każdy dolar zainwestowany w influence marketing daje firmie siedmiokrotny zwrot[1]. Największe marki coraz chętniej do współpracy zapraszają najbardziej znanych blogerów, youtuberów czy instagramerów. Zdobyte zaufanie i sympatia odbiorców, które influencerzy zaskarbili sobie jeszcze przed współpracą z konkretnym przedsiębiorstwem, stają się dla firm naturalną drogą dotarcia do klienta. To wzmacnia autentyczność marki, której użyteczność produktu pokazana jest przez osobę trzecią. Wpływa to także na budowanie społeczności wokół marki. Takie praktyczne ujęcie zmniejsza dystans między firmą a odbiorcami, pozwalając na stopniowe zdobywanie zaufania nowych potencjalnych klientów. Produkt przestaje być jedynie produktem. Za jego zaletami przemawiają konkretne, nieprzypadkowe osoby.

Stosunkowo młoda dziedzina marketingu zagościła w polskiej branży dopiero kilka lat temu temu, jednak przez ten czas jego rola w działaniach biznesowych dynamicznie wzrosła i wzrasta do dziś. Prognozy przewidują, że w kolejnych latach infleunce marketing będzie odgrywał coraz większą rolę. Jak więc już dzisiaj skorzystać z możliwości, jakie daje nam ten rodzaj działań? Kim są influencerzy i skąd można się o nich dowiedzieć? Jakie inne korzyści przynosi firmie współpraca z influencerem? Już w najbliższy czwartek, 9 sierpnia o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub w roli eksperta wystąpi Arkadiusz Popiel, Junior Brand Manager w Komputronik Gaming oraz czynny influencer zajmujący się tematyką gamingową. W swojej karierze odnotował również pracę w studiu komentatorskim w Polsat Sport News oraz w działaniach event marketingowych.

Udział w warsztatach jest bezpłatny, wymagany jest jednak zapis pod adresem garbary[at]ihub.pl. Liczba miejsc jest ograniczona.

Źródło: Idea Hub

Dodatkowe informacje:

[1] Raport Newspoint „Analityka i monitoring influencerów”

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aplikacje Samochodowe od A do Z po raz 26.
Od ponad 10 lat, z początkiem wiosennego sezonu aplikacyjnego, Atrium i Ikonos organizują warsztaty pt. „Aplikacje Samochodowe od A do Z”. Łącznie w całym cyklu wzięło już udział ponad 1000 uczestników.
Wyróżnienie firmy Prograf SG w konkursie Fespa 2019
FESPA to najważniejsze wydarzenie branży reklamowej w Europie. Podczas tej imprezy najważniejsi gracze tego rynku prezentują swoje osiągnięcia w zakresie druku - technik i materiałów.
W związku z wątpliwościami natury etycznej, skierowanymi do Rady Etyki Public Relations przez Luizę Jurgiel-Żyłę, Prezeskę Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, REPR oświadcza, iż nie dysponuje faktograficzną wiedzą pozwalającą na wydanie opinii w sprawie publikacji książkowej pt. „Delfin. Mateusz Morawiecki”. Ze względu na jej specyfikę, dla podjęcia odpowiedniego...
„Piąty wymiar” – twórcza przestrzeń w CH Atrium Promenada
Agencja marketingowa Valkea we współpracy z Atrium Poland przygotowała kolejny innowacyjny projekt dla Atrium Promenada. Tym razem na terenie centrum handlowego powstała wyjątkowa przestrzeń twórcza pod nazwą „Piąty Wymiar”. Dzięki niej wszyscy odwiedzający mają od teraz możliwość wzięcia udziału w regularnych i bezpłatnych zajęciach rozwojowych oraz warsztatach...
Walk PR rozpoczął współpracę z Grupą Nosalowy. Do zadań agencji należeć będzie kompleksowa obsługa PR nowego hotelu Grupy – Nosalowy Park Hotel & SPA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764