logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Influencer Marketing z sercem na talerzu

  PR 10.09.2020, przeczytano 913 razy
ilustracjastrzałka
Fot. Przemysław Kulikowski

O silne influencerów nie trzeba nikogo przekonywać, a współpraca z największymi osobowościami w świecie online na stałe wpisała się do działań realizowanych przez największe marki na świecie. Choć mówi się, że złota era Influencer Marketingu powoli przemija, istnieją firmy, które wspólnie ze swoimi ambasadorami wciąż potrafią tworzyć chwytające za serca projekty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/influencer-marketing-z-sercem-na-talerzu,388399,artykul.html

Maczfit wspólnie ze swoimi ambasadorami zrealizował inicjatywę, w ramach której opublikował cykl materiałów wideo opowiadających o miłości do marki. Znani i lubiani, którzy na co dzień korzystają z cateringu dietetycznego, zostali zaproszeni do projektu, by szczerze opowiedzieli, za co tak naprawdę go kochają. Każdy z nich opowiada inną historię, spójną nie tylko z prowadzonym trybem życia, lecz także wartościami, którymi od lat kieruje się marka. Materiały zostały zrealizowane w ulubionych miejscach ambasadorów i ambasadorek. Jedna z nich – Kasia Sokołowska – zaprosiła operatorów do własnego apartamentu.

- Żyjemy w świecie, w którym konsumenci przestali wierzyć we wszystko, co jest publikowane w mediach. Poszukujemy prawdziwych recenzji komunikowanych przez rzeczywistych użytkowników produktów czy usług. Siła takiej rekomendacji jest porównywalna do ustnej opinii, jaką otrzymalibyśmy od przyjaciela. Maczfit stawia na autentyczność. Wierzymy, że organiczny materiał przedstawiający ambasadora marki we własnym domu czy pracy, rezonuje z odbiorcą w sposób, którego nie może osiągnąć żadna zaplanowana kampania reklamowa. Stawiamy na długoterminową współpracę, bo taka zapewnia silną relację i więź z marką – mówi Małgorzata Wierzbicka, Dyrektor Marketingu marki Maczfit.

Pomysł spotkał się z uznaniem w mediach społecznościowych, a za jego kreację oraz realizację odpowiada Agencja MagnifiCo Marketing&PR Consultants. Być może nie byłby aż tak wyjątkowy, gdyby nie wspaniale dobrana grupa ambasadorów, którzy od dawna identyfikują się z marką, stali się jej ważną częścią, a przede wszystkim wierzą w jej produkty. Spośród wielu produkcji, które oglądamy na co dzień, zawsze najbardziej przemawiają do nas te, które pokazują prawdziwe emocje. I właśnie taka jest nowa kampania marki Maczfit – „I love Maczfit”.

- Kiedy Ambasador utożsamia się z misją naszej firmy i ma dobre doświadczenia związane z naszym produktem, komunikat, który przekazuje odbiorcom, jest prawdziwy, co pozycjonuje naszą markę jako wiarygodną oraz pozytywnie wpływa na nasz wizerunek – dodaje Małgorzata Wierzbicka.

Materiały wideo możemy obejrzeć na kontach marki w mediach społecznościowych – Instagramie oraz Facebooku wpisując w wyszukiwarkę „Maczfit”.

ilustracjastrzałka

Źródło: MagnifiCo Marketing&PR Consultants

www.magnifico.com.pl
 
 


PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764