logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Influencer.pl: Whitepress uruchamia portal dla influencerów

  PR 22.07.2016, przeczytano 941 razy
ilustracjastrzałka

Influencer.pl to pierwsze w polskiej sieci miejsce skierowane przede wszystkim do różnego rodzaju twórców internetowych – blogerów, vlogerów i właścicieli popularnych kont w social media. Redakcja portalu publikuje najważniejsze aktualności i wydarzenia związane z polską blogosferą i ogólnie rzecz ujmując mediami społecznościowymi. Publikowane są również praktyczne porady pozwalające rozwinąć swój pomysł, a finalnie zacząć na nim zarabiać jako influencer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/influencer.pl%3A-whitepress-uruchamia-portal-dla-influencerow-,29364,artykul.html

Portal jest podzielony na sekcje: aktualności i wydarzenia, porady (kompleksowy dział obejmujący takie zagadnienia jak SEO, promocja, aspekty prawne i zarabianie na swojej twórczości), wywiady z influencerami i newsy z social media. Znalazło się też miejsce na porady dla agencji marketingowych odnośnie efektywnej i etycznej współpracy z influencerami.

Portal www.influencer.pl jest projektem content marketingowym realizowanym przez naszą firmę” – mówi Paweł Strykowski CEO WhitePress – „chcemy zbudować społeczność wokoło naszego nowego modułu przeznaczonego dla influencerów i zachęcić ich do rejestracji w naszej platformie pod adresem: https://www.whitepress.pl/influencer”.

W serwisie już zostało opublikowanych kilkadziesiąt porad i aktualności. Przeprowadzane są także wywiady z najważniejszymi blogerami i vlogerami. Każdy wywiad jest uzupełniany o autorski portret wykonany przez współpracującego grafika.

Influencer.pl funkcjonuje od początku lipca, a jego celem jest przede wszystkim edukacja rynku i promowanie wysokich standardów współpracy z influencerami. Za redagowanie treści serwisu odpowiedzialne są Patrycja Górecka i Dorota Gryglak. Serwis odwiedziło ponad 15 tysięcy internautów przez pierwsze 2 tygodnie obecności w sieci.

Źródło: WhitePress

Influencer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764