logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Influencerki agencji Spotlight twarzami napoju Partino w sieci Biedronka

  PR 21.12.2022, przeczytano 1193 razy
ilustracja

Na półki sklepów sieci Biedronka trafiły Partino, czyli nowe bezalkoholowe gazowane napoje, których twarzami zostały topowe influencerki - Natalia “Natsu” Kaczmarczyk, Patrycja Mołczanow oraz Monika Kociołek. Za koordynację współpracy, koncepcję i produkcję materiałów foto i wideo oraz realizację świadczeń w ramach kampanii odpowiada Agencja Spotlight.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/influencerki-agencji-spotlight-twarzami-napoju-partino-w-sieci-biedronka,398421,artykul.html

Twórcy agencji są znani z nietypowych kampanii skierowanych do najmłodszych odbiorców. Tym razem fani będą mieli okazję spróbować gazowanych napojów bezalkoholowych Partino w czterech różnych smakach: jagoda, brzoskwinia, truskawka oraz arbuz.

- Zawsze cieszymy się, gdy nasi twórcy mogą stworzyć produkty dedykowane swoim fanom. Chcieliśmy stworzyć bezalkoholowy napój, który będzie towarzyszył celebracji ważnych, życiowych momentów. Okres, w którym nasze produkty trafiły na półki sklepowe nie jest przypadkowy - wystrzelenie korka z butelki to nieodłączny symbol przywitania Nowego Roku - mówi Olivia Drost, partner zarządzająca w Spotlight Agency.

Nawiązany przez Spotlight kontrakt obejmuje świadczenia wizerunkowe, w tym wykorzystanie wizerunku influencerek na produktach oraz materiałach promocyjnych, udział w sesji fotograficznej i możliwość eksploatacji powstałych materiałów do promocji produktów.

W ramach opracowanej przez Spotlight kampanii powstała również specjalna piosenka z lokowaniem produktu pod tytułem “Kapitan”, która wczoraj miała swoją premierę na Youtubie. Do jej refrenu influencerki przygotowały filmy promocyjne na TikToku, zachęcając obserwujących do nagrywania wideo do trendu muzycznego, do którego powstało już ponad 2 tysiące postów. Świadczenia promocyjne obejmują dodatkowo publikacje na Instagramie. Aktywację wspierają także członkowie flagowych projektów Spotlight - Team X oraz Natsu World - występując w teledysku do “Kapitana” oraz w jednym z odcinków na kanale Team X na Youtubie, w którym twórcy rzeźbili butelkę Partino w bloku lodu.

Partino to nie pierwsza aktywacja sprzedażowa Spotlight Agency w Biedronce. W grudniu ubiegłego roku członkowie Team X we współpracy z firmą Excellence wypuścili na rynek własną linię soków. W tej samej sieci były sprzedawane również sygnowane marką Team X płatki śniadaniowe Yummer's, które okazały się hitem sprzedaży i w kilka tygodni zniknęły z półek.

Źródło: Spotlight Agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764