logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Influencerzy po raz pierwszy na dużym ekranie

  PR 31.08.2023, przeczytano 535 razy
ilustracjastrzałka

Trwają zdjęcia do filmu dokumentalnego opowiadającego o życiu najbardziej znanych polskich influencerów. Głównymi bohaterami dokumentu są Natalia Karczmarczyk „Natsu”, Kamil Labudda „Budda” oraz Michał Baron „Boxdel”. Reżyserem jest Krystian Kuczkowski, za produkcję odpowiadają Cinema Craft wspólnie z Platige Image.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/influencerzy-po-raz-pierwszy-na-duzym-ekranie,401212,artykul.html

Kadr z planu. Bohaterowie "Influencera" to (od lewej): Kamil Labudda, czyli „Budda”, Natalia „Natsu” Karczmarczyk i Michał Baron - „Boxdel” Fot. Marcin Kmieciński

Zdjęcia do dokumentu są kręcone w wielu polskich miastach.

Za nami realizacje we Wrocławiu, Warszawie i na torze w Modlinie. Przed nami jeszcze Kraków i Szczecin. Odwiedzimy też Śląsk, bo to rodzinne strony dwojga naszych bohaterów – ujawnia reżyser i producent Krystian Kuczkowski.

Jak dodaje kluczem w dobrze bohaterów filmu, poza ich ogromną popularnością i liczbą fanów, była przede wszystkim ciekawa i nieoczywista historia każdego z nich.

Wiele miesięcy zajęło mi dotarcie do tej właśnie trójki i namówienie ich do wzięcia udziału w projekcie. To bardzo zajęci ludzie, więc nie było to proste. Jestem im wdzięczny za zaufanie, jakim mnie obdarzyli i za bardzo przejmujące, osobiste historie, którymi zdecydowali się podzielić z widzami. To będzie przede wszystkim film o spełnianiu dziecięcych marzeń bez względu na okoliczności i niekiedy trudny, życiowy start – podkreśla reżyser.

Kamil Labudda znany w internecie, jako „Budda” to krakowski youtuber zajmujący się głównie motoryzacją. Znany jest też z głośnych akcji charytatywnych. To właśnie Budda podrzucił niedawno pod drzwi domu dziecka skrzynię z zawartością 100 tys. zł. Rozdał też fanom w różnego rodzaju akcjach milion złotych, wychodząc z założenia, że to właśnie dzięki swoim widzom zarobił te pieniądze.

Michał Baron, czyli popularny w sieci „Boxdel” to współwłaściciel federacji FAME MMA organizującej bardzo popularne gale mieszanych sztuk walki, w których biorą udział influencerzy, celebryci, raperzy, aktorzy i sportowcy.

„Natsu”, czyli Natalia Karczmarczyk to jedna z najbardziej popularnych polskich influencerek i youtuberek. Na swoim Instagramie zgromadziła ponad 1,7 mln obserwujących. Jej kanał na YouTube subskrybuje ponad 1,2 mln osób.

Krystian Kuczkowski był współtwórcą hitowych dokumentów biograficznych „Krzysztof Krawczyk-całe moje życie”, „Maryla. Tak kochałam” oraz filmu „Ania” o życiu aktorki Anny Przybylskiej, który w polskich kinach obejrzało blisko 650 tys. widzów. Film „Influencer” produkuje założona przez niego firma Cinema Craft. Koproducentem filmu jest Platige Image.

Platige Image to polskie studio produkcyjne i postprodukcyjne istniejące od 1997. Laureat prestiżowych nagród, współproducent serialu „Wiedźmin”.

– Media społecznościowe i działający w nich twórcy to bardzo ciekawy i aktualny temat. Cieszymy się, że dzięki naszemu doświadczeniu w produkcji telewizyjno-filmowej możemy wspólnie z Cinema Craft zrealizować film, który pozwoli ich poznać, zajrzeć za kulisy i pokazać ich historie szerszej publiczności – mówi Karol Żbikowski, prezes Platige Image.

– To niesamowite doświadczenie, przyjrzeć się z bliska środowisku twórców polskiego internetu. Każdy z nich wykształcił swój własny sposób komunikacji z odbiorcami, wkładając mnóstwo pracy w stworzenie z nimi relacji. To świat dynamiczny i dający ogromne możliwości. Nasi bohaterowie są otwarci, dzielą się z nami bardzo osobistymi historiami i mamy nadzieję, że widzowie docenią ich szczerość – dodaje Marek Jankowski, producent, Platige Image.

Źródło: Platige Image S.A.

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764