logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Influencerzy testują produkty Aldi

  PR 06.12.2019, przeczytano 808 razy
ilustracjastrzałka

ALDI rozwija kolejny etap kampanii marketingowej, która rozpoczęła się we wrześniu tego roku pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. Głównymi bohaterami kampanii są produkty marek własnych, a do ich testowania zapraszani są klienci i influencerzy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/influencerzy-testuja-produkty-aldi,385010,artykul.html

Słodkie czy słone? Pobudka czy spanko? Niezależnie od pory dnia z Twoją kreatywnością najlepiej dostosujesz produkty ALDI do własnego rytmu i wybierzesz smak, na który masz ochotę - zachęca ALDI w komunikacji z mikro influencerami. Sieć do testowania produktów marek własnych najpierw zaprosiła klientów, gospodarzem Wielkiego Testu czyniąc Sonię Bohosiewicz, a następnie skierowała akcję do wybranych wysokozasięgowych influencerek, jak Olga Frycz, Laura Ogrodowczyk, Maja Bohosiewicz, czy SuperStyler, oraz do mikro influencerów. Do współpracy sieć zaprosiła także Magdę Kordaszewską z portalu zabawkowicz.pl, która już od roku rekomenduje wybrane zabawki z oferty sezonowej ALDI. Obecnie ekspertka nie tylko zaprezentowała w swoich mediach społecznościowych świąteczny asortyment zabawek dostępnych w ALDI, które wspierają rozwój i dostarczają doskonałej rozrywki, ale także przetestuje produkty spożywcze.

Publikacje ukazują się od 12 listopada, a komunikacja ALDI konsekwentnie, jak podczas całej kampanii prowadzona jest w lekkim, swobodnym tonie i z przymrużeniem oka.

- To pierwsze działanie naszej sieci na tak dużą skalę angażujące liderów opinii - blogerów, influencerów. Zasada jest niezmiennie prosta - wszyscy oni otrzymują od nas wybrany asortyment marek własnych do testowania, a ich opinie pozwalają nam budować narrację marketingową wokół produktów oraz zwiększać zasięgi w dotarciu do klientów - mówi Agnieszka Barańska Dyrektor Marketingu i Komunikacji ALDI Polska. - To właśnie konsumenci są w centrum naszej uwagi i między innymi poprzez kolejny etap Wielkiego Testu chcemy zachęcić ich do odkrywania nowych produktów i dzielenia się z nami opiniami. Dzięki temu poznamy ich preferencje i będziemy mogli przygotować kolejne oferty szyte na miarę, wierząc, że kto raz rozsmakował się w produktach ALDI, będzie po nie wracał już zawsze - dodaje.

Wśród testowanych produktów tym razem znalazły się między innymi, ciasto na pizzę z sosem pomidorowym Mama Mancini, Smoothie Pure Fruit, napój kakaowy w proszku Schovit, oryginalne wafle holenderskie, batoniki Gut BIO, kawa Moreno - Caffe Crema we włoskim stylu, chipsy Feurich, mleczne myszki, słynna już czekolada orzechowa z okienkiem Chateau czy pistacje solone Trader Joe’s.

W sierpniu bieżącego roku sieć oficjalnie stworzyła swój profil na Facebooku, ułatwiając szybką i bezpośrednią komunikacją na linii klient - marka i konsekwentnie zwiększając swoją obecność w Social Mediach, między innymi poprzez kolejne odsłony kampanii marketingowej i współpracę z influencerami. Przypomnijmy, kampania ALDI rozpoczęła się we wrześniu od działań wizerunkowych skupionych wokół hasła RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI, jej kolejnym etapem jest komunikacja produktowa oparta o wyniki Wielkiego Testu, skierowana do klientów, a teraz także do influencerów. Dotychczas do testowania produktów marki własnej ALDI zgłosiło się ponad 17 tysięcy chętnych. Wykorzystane nośniki reklamowe obejmują billboardy, spoty radiowe, reklamy prasowe i internetowe. Gospodynią Wielkiego Testu ALDI jest aktorka Sonia Bohosiewicz, która osobiście wręczała paczki wybranym ambasadorom. Relację wideo z tych spotkań oraz więcej informacji na temat samego testu można zobaczyć na dedykowanej stronie internetowej www.zawszealdi.pl.

ilustracjastrzałka

Za opracowanie i wdrożenie koncepcji oraz kreacji odpowiada agencja Scholz&Friends Warszawa Grupa SF, partnerem akcji, który odpowiada za realizację i przeprowadzenie testów jest Streetcom. Zakupem mediów zajął się dom mediowy U2 Media (radio, prasa, outdoor) i agencja Booost (internet). Wszystkie działania online’owe oraz prowadzenie profilu ALDI w Social Mediach powierzono agencji The Digitals Grupa SF.

Źródło: ALDI

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Dyskonty jak delikatesy.

Influencer przekona, że parówka z Aldi jest lepsza nawet od parówki z mięsa.

avatar użytkownika
,

W delikatesach mają lepsze parówki niż w dyskontach...? Na prawdę? A może są po prostu droższe?  

brak ikonki
,

towary droższe zazwyczaj są lepsze, a tanie zazwyczaj są g... warte  

avatar użytkownika
,

W Aldiku nie mają parówek z mięsa? W delikatesach nie płaci się za jakość towarów, ale za ich wybór. Te same parówki w Aldi czy Biedronce mają te samą jakość co w delikatesach. Są tańsze bo duże sieciowe dyskonty mają tańszą logistykę i lepsze ceny u producenta.  

brak ikonki
,

w delikatesach oprócz parówek z masówki masz też te z mięsa po 50zł/kg, i jest w nich więcej mięsa w mięsie, no i nie stoisz 20 min do kasy.  

avatar użytkownika
,

50 zł? No to chyba zawierają grubo ponad 100% tego mięsa...? Dziś masowo produkowane parówki zawierające nawet 97% szynki nie są niczym niezwykłym. Jeśli już, różnice jakościowe wyrażają się nie zawartością mięsa ale użyciem dodatków i konserwantów.   

,

A te zawierające papier i inne wypełniacze....?  

avatar użytkownika
,

Papieru raczej w delikatesach nie znajdziesz, ale takie które zawierają MOM, kaszę mannę albo skrobię ziemniaczaną - jak najbardziej. I nie trzeba ich reklamować bo są tacy co sądzą, że takie rzeczy tylko w dyskoncie...  

,

Jeśli mięsa jest 60-70% to dużo tej mąki i skrobi.
Ani chybi musi być tam jeszcze papier.
  

avatar użytkownika
,

Dlaczego musi?  

,

Jest doskonałym wypełniaczem.
Jest tani.
  

avatar użytkownika
,

Ale wobec faktu że istnieją konsumenci tak wyczuleni na jego obecność jak Ty - być może nie do końca opłacalny zważywszy na koszty marketingowo-wizerunkowe?  

,

Sugerujesz, że ci influencerzy wiedzą, że reklamują parówki z papierem, bo są na to wyczuleni?
  

avatar użytkownika
,

Odbiorcy tacy jak Ty są wyczuleni i doszukają się go nawet tam gdzie go nie ma. A co dopiero tam gdzie jest... To się przecież nie kalkuluje wizerunkowo.  

,

Czyli influencerzy nie wiedzą, że reklamują parówki z papierem?  

avatar użytkownika
,

Widać mają w tej sprawie inne zdanie niż Ty.  

,

Ale wiedzą i reklamują mimo to czy nie wiedzą i reklamują, bo mają zapłacone?  

avatar użytkownika
,

Trudno zgadywać. Można próbować udzielić odpowiedzi sięgając po statystykę i na jej podstawie określić prawdopodobieństwo, że taki influencer daje wiarę opowieściom o papierze w parówkach. Wiadomo, że wszyscy je słyszeli - można by zbadać jaki procent ludzi traktuje je poważnie i na tej podstawie szacować jak mogli zapatrywać się na sprawę influencerzy, którzy podzielają raczej powszechny, a nie specjalistyczny punkt widzenia.  

,

Czyli skoro zapłacone, to można mieć w dupie skład, proces produkcji, humanitarne warunki hodowli zwierząt, poszanowanie praw kontrahentów i tym podobne bzdety?  

avatar użytkownika
,

Sądzisz że influencer albo aktor powinni przeznaczać swoje gaże z udziału w reklamie na badania polecanych przez siebie produktów?  

,

Sądzę, że influencer powinien ponosić społeczną odpowiedzialność za to co reklamuje.
  

avatar użytkownika
,

I w ramach tej społecznej odpowiedzialności rozprawiać się z legendami miejskimi na temat papieru w parówkach?  

Najnowsze w tym dziale

Human Signs dołącza do Związku Firm Public Relations. To kolejna agencja PR, która w tym wyjątkowym roku, zdecydowała się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT rozszerza współpracę z CD PROJEKT RED. W ramach nowych działań zajmie się pracami programistycznymi i designem m.in. dla serwisu playgwent.com, poświęconemu grze GWINT - Wiedźmińska Gra Karciana na globalny rynek.
„Kapitalna impreza” – nowy spot i platforma komunikacyjna Captain Jack
Rusza nowa platforma komunikacyjna marki Captain Jack, której zwiastunem jest spot reklamowy „Kapitalna Impreza”. Piwo o smaku rumu patronuje zabawie w stylu, jaki znamy z czasów sprzed epidemii – nie tylko na kameralnej domówce, ale także podczas pełnej wrażeń podróży po mieście i nocnych klubach.
Rafał Albin nowym Dyrektorem Marketingu i Operacji w polskim oddziale Microsoft
Rafał Albin obejmuje stanowisko dyrektora odpowiedzialnego za zarządzanie obszarem marketingu i operacji w polskim oddziale Microsoft jednocześnie wchodząc do ścisłego kierownictwa firmy. Zastąpił na tym stanowisku Anielę Hejnowską.
Puma: Wulkaniczny krajobraz na koszulkach reprezentacji Islandii
Firma PUMA prezentuje najnowsze stroje domowe Islandzkiej Federacji Piłkarskiej na sezon 2020/21, w którym zagrają: męska i damska drużyna seniorów oraz wszystkie reprezentacje młodzieżowe. Widniejący na koszulce wzór jest symbolicznym przedstawieniem absolutnie wyjątkowego krajobrazu Islandii, którego charakterystycznym elementem są bazaltowe formacje skalne wulkanicznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764