logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Influencerzy wspierają program „Serce Rośnie”

  PR 06.11.2018, przeczytano 540 razy
ilustracjastrzałka

Do akcji „Serce Rośnie” firmy  Wawel włączają się znani Influencerzy. Przez najbliższe tygodnie na swoich kanałach opowiedzą o akcji  YouTuberzy: LoJournal, Poliplot, Treneiro, N3JXIOM z ekipą Fantasy i Billie Sparrow. Każdy z nich spotkał się już się z ambasadorami lub podopiecznymi organizacji biorących udział w akcji Wawelu. W swoich materiałach pokazują prawdziwe historie, do których przyczyniła się akcja „Serce Rośnie”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/influencerzy-wspieraja-program-_serce-rosnie_,380022,artykul.html

Zaproszeni do współpracy influencerzy zgodnie stwierdzili, że choć spotkania i wywiady dotyczyły nowych dla nich obszarów, to wszystkie okazały się niesamowicie inspirujące i pełne niecodziennych emocji.

W ramach współpracy, która potrwa od października do listopada, wybrani Influencerzy będą promować akcję,  pokazując, że pomaganie wcale nie musi być trudne, a możliwość niesienia pomocy ma codziennie każdy z nas. Wystarczy kupić dowolny produkt marki Wawel oznaczony serduszkiem i wprowadzić kody z opakowań lub paragony w przypadku zakupów produktów na wagę, na stronie programu.

Nowa kampania realizowana przez markę Wawel ma na celu inspirowanie ludzi do czynienia drobnych gestów dobroci, poprzez wprowadzanie ich w dobry nastrój zgodnie z hasłem „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”.

Pierwsze efekty współpracy z popularnymi YouTuberami można już zobaczyć w mediach społecznościowych:

JAKĄ MASZ WYMÓWKĘ? *prawdziwy challenge* - Treneiro i Jasiek Mela z podopiecznymi Fundacji „Poza Horyzonty”

PŁYNĘ WAM... – Poliplot i Tomasz Schimscheiner z podopiecznymi Fundacji „Wawel z Rodziną”

MECZ EKIPY FANTASY O 2,5 MILIONA ZŁOTYCH! –  N3jxiom z Ekipą Fantasy i z podopiecznymi Akademii Przyszłości.

To już II edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie”, w ramach której każdy, kto kupi produkty marki Wawel oznaczone specjalnym serduszkiem, może przeznaczyć realną kwotę pieniężną na wsparcie jednej z pięciu organizacji charytatywnych: Fundacji Anny Dymnej „Mimo wszystko”, Fundacji „Wawel z Rodziną”, „Akademii Przyszłości”, Fundacji Jaśka Meli „Poza Horyzonty” i Fundacji Ewy Błaszczyk „Akogo?”. Łącznie na pomoc potrzebującym marka przeznaczy kwotę do 2,5 miliona złotych, a moc pomagania ma cała oferta Wawelu dostępna na rynku, w tym również słodycze na wagę. Akcja „Serce Rośnie” trwa do końca roku.

Więcej informacji o akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” na stronie www.sercerosnie.com.pl

Źródło: Wawel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764