logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Infobip wprowadza People API

  PR 18.05.2018, przeczytano 636 razy

Infobip, globalna platforma do komunikacji mobilnej Omnichannel dla biznesu wprowadza aktualizację API o nazwie People. Nowa funkcjonalność umożliwia zdalne połączenie baz danych klientów z odpowiednim modułem w panelu Infobip Portal, z poziomu którego realizowane są kampanie mobilne. Dzięki tej zmianie marketerzy nie będą musieli ręcznie przygotowywać baz danych do umieszczenia na platformie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/infobip-wprowadza-people-api,36551,artykul.html

Dzięki nowej zmianie w Infobip API marketerzy oszczędzą czas, który do tej pory poświęcali na przygotowanie bazy danych klientów i umieszczanie jej na platformie.

Teraz możliwe jest połączenie Infobip Portal z formularzem umieszczonym na stronie firmowej, systemami CRM, a także innymi aplikacjami, które zbierają informacje o użytkownikach. Informacje uzyskane od klientów podczas rejestracji w bazie na temat preferowanego kanału komunikacji są automatycznie przekazywane do Infobip Portal przez People API. Dzięki temu powstaje unikalny profil klienta, który umożliwia marketerom łatwiejszą segmentację grup odbiorców i planowanie kampanii mobilnych.

Wszystkie kontakty dodawane są automatycznie i mogą być wykorzystywane przy okazji nowych oraz przeprowadzonych już kampanii mobilnych.

- People API to pomysł Infobip na jeszcze łatwiejsze prowadzenie kampanii mobilnych z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji. Za pośrednictwem Infobip Portal można wysyłać m.in. SMS-y, wiadomości głosowe, powiadomienia PUSH. Celem zmiany było zebranie wszystkich kontaktów w jednym miejscu, aby marketer mógł skupić się wyłącznie na strategicznym planowaniu kampanii – wybraniu grupy docelowej oraz kanałów komunikacji, które zapewniają skuteczne dotarcie do tych klientów.  – mówi Kamila Górna, Menedżer ds. Rozwoju w firmie Infobip.

Poza oszczędnością czasu nowa aktualizacja API poprawia możliwości segmentowania użytkowników poprzez tworzenie odpowiednich tagów. Na przykład możliwe jest zebranie wszystkich klientów, którzy porzucili koszyki w sklepie internetowym oznaczając ich jedną etykietą. W kolejnym kroku można zrealizować wysyłkę SMS do tej grupy odbiorców z pytaniami o przyczyny rezygnacji z zakupu produktów i propozycją bardziej indywidualnej obsługi.

Co to jest API?

API - Application Programming Interface (ang. Interfejs Programowania Aplikacji) to ściśle określony zestaw reguł i ich opisów, w jaki programy komunikują się między sobą. Cały proces odbywa się na poziomie kodu źródłowego. Potocznie możemy napisać, że Infobip API pozwala na korzystanie z funkcjonalności udostępnianych przez inną aplikację w panelu Infobip Portal służącym m.in. do prowadzenia masowych wysyłek SMS.

Źródło: Infobip

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764