logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Infobip wprowadza People API

  PR 18.05.2018, przeczytano 261 razy

Infobip, globalna platforma do komunikacji mobilnej Omnichannel dla biznesu wprowadza aktualizację API o nazwie People. Nowa funkcjonalność umożliwia zdalne połączenie baz danych klientów z odpowiednim modułem w panelu Infobip Portal, z poziomu którego realizowane są kampanie mobilne. Dzięki tej zmianie marketerzy nie będą musieli ręcznie przygotowywać baz danych do umieszczenia na platformie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/infobip-wprowadza-people-api,36551,artykul.html

Dzięki nowej zmianie w Infobip API marketerzy oszczędzą czas, który do tej pory poświęcali na przygotowanie bazy danych klientów i umieszczanie jej na platformie.

Teraz możliwe jest połączenie Infobip Portal z formularzem umieszczonym na stronie firmowej, systemami CRM, a także innymi aplikacjami, które zbierają informacje o użytkownikach. Informacje uzyskane od klientów podczas rejestracji w bazie na temat preferowanego kanału komunikacji są automatycznie przekazywane do Infobip Portal przez People API. Dzięki temu powstaje unikalny profil klienta, który umożliwia marketerom łatwiejszą segmentację grup odbiorców i planowanie kampanii mobilnych.

Wszystkie kontakty dodawane są automatycznie i mogą być wykorzystywane przy okazji nowych oraz przeprowadzonych już kampanii mobilnych.

- People API to pomysł Infobip na jeszcze łatwiejsze prowadzenie kampanii mobilnych z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji. Za pośrednictwem Infobip Portal można wysyłać m.in. SMS-y, wiadomości głosowe, powiadomienia PUSH. Celem zmiany było zebranie wszystkich kontaktów w jednym miejscu, aby marketer mógł skupić się wyłącznie na strategicznym planowaniu kampanii – wybraniu grupy docelowej oraz kanałów komunikacji, które zapewniają skuteczne dotarcie do tych klientów.  – mówi Kamila Górna, Menedżer ds. Rozwoju w firmie Infobip.

Poza oszczędnością czasu nowa aktualizacja API poprawia możliwości segmentowania użytkowników poprzez tworzenie odpowiednich tagów. Na przykład możliwe jest zebranie wszystkich klientów, którzy porzucili koszyki w sklepie internetowym oznaczając ich jedną etykietą. W kolejnym kroku można zrealizować wysyłkę SMS do tej grupy odbiorców z pytaniami o przyczyny rezygnacji z zakupu produktów i propozycją bardziej indywidualnej obsługi.

Co to jest API?

API - Application Programming Interface (ang. Interfejs Programowania Aplikacji) to ściśle określony zestaw reguł i ich opisów, w jaki programy komunikują się między sobą. Cały proces odbywa się na poziomie kodu źródłowego. Potocznie możemy napisać, że Infobip API pozwala na korzystanie z funkcjonalności udostępnianych przez inną aplikację w panelu Infobip Portal służącym m.in. do prowadzenia masowych wysyłek SMS.

Źródło: Infobip

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki badania Gemius/PBI za maj 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Wydatki reklamowe branży handlowej
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży handlowej w maju 2019 roku. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 467,5 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.
„Szczęśliwe Firmy” – nowy projekt „Gazety Wyborczej” dla pracodawców
Co decyduje o tym, że czujemy się szczęśliwi w pracy, czy zadowolony pracownik oznacza również szczęśliwą i dobrze prosperującą firmę, jakie praktyki stosują najlepsi pracodawcy na rynku – m.in. na te pytania będą starali się odpowiedzieć paneliści pierwszej debaty organizowanej w ramach nowego projektu „Gazety Wyborczej” „Szczęśliwe...
Dziecięcy superbohaterowie walczą z hejtem
Wirtualna Polska wspólnie ze Szkołą Podstawową nr 69 w Gdańsku stworzyły mural, którego celem jest walka z hejtem. „Podwórko superbohaterów” powstało na ścianach sali gimnastycznej, a jego inspiracją były rysunki samych uczniów. Ich prace połączył znany gdański artysta, Maciek Salamon.
Po sukcesie pierwszej edycji programu „Big Brother” zarząd TVN Discovery  podjął decyzję o kontynuacji reality show w stacji TVN7. Druga edycja zostanie wyemitowana na antenie Siódemki oraz na platformie player.pl jesienią 2019 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764