logo
WIADOMOŚCI

Infobip wprowadza People API

Mateusz Zawiślak  PR 18.05.2018, przeczytano 119 razy

Infobip, globalna platforma do komunikacji mobilnej Omnichannel dla biznesu wprowadza aktualizację API o nazwie People. Nowa funkcjonalność umożliwia zdalne połączenie baz danych klientów z odpowiednim modułem w panelu Infobip Portal, z poziomu którego realizowane są kampanie mobilne. Dzięki tej zmianie marketerzy nie będą musieli ręcznie przygotowywać baz danych do umieszczenia na platformie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/infobip-wprowadza-people-api,36551,artykul.html

Dzięki nowej zmianie w Infobip API marketerzy oszczędzą czas, który do tej pory poświęcali na przygotowanie bazy danych klientów i umieszczanie jej na platformie.

Teraz możliwe jest połączenie Infobip Portal z formularzem umieszczonym na stronie firmowej, systemami CRM, a także innymi aplikacjami, które zbierają informacje o użytkownikach. Informacje uzyskane od klientów podczas rejestracji w bazie na temat preferowanego kanału komunikacji są automatycznie przekazywane do Infobip Portal przez People API. Dzięki temu powstaje unikalny profil klienta, który umożliwia marketerom łatwiejszą segmentację grup odbiorców i planowanie kampanii mobilnych.

Wszystkie kontakty dodawane są automatycznie i mogą być wykorzystywane przy okazji nowych oraz przeprowadzonych już kampanii mobilnych.

- People API to pomysł Infobip na jeszcze łatwiejsze prowadzenie kampanii mobilnych z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji. Za pośrednictwem Infobip Portal można wysyłać m.in. SMS-y, wiadomości głosowe, powiadomienia PUSH. Celem zmiany było zebranie wszystkich kontaktów w jednym miejscu, aby marketer mógł skupić się wyłącznie na strategicznym planowaniu kampanii – wybraniu grupy docelowej oraz kanałów komunikacji, które zapewniają skuteczne dotarcie do tych klientów.  – mówi Kamila Górna, Menedżer ds. Rozwoju w firmie Infobip.

Poza oszczędnością czasu nowa aktualizacja API poprawia możliwości segmentowania użytkowników poprzez tworzenie odpowiednich tagów. Na przykład możliwe jest zebranie wszystkich klientów, którzy porzucili koszyki w sklepie internetowym oznaczając ich jedną etykietą. W kolejnym kroku można zrealizować wysyłkę SMS do tej grupy odbiorców z pytaniami o przyczyny rezygnacji z zakupu produktów i propozycją bardziej indywidualnej obsługi.

Co to jest API?

API - Application Programming Interface (ang. Interfejs Programowania Aplikacji) to ściśle określony zestaw reguł i ich opisów, w jaki programy komunikują się między sobą. Cały proces odbywa się na poziomie kodu źródłowego. Potocznie możemy napisać, że Infobip API pozwala na korzystanie z funkcjonalności udostępnianych przez inną aplikację w panelu Infobip Portal służącym m.in. do prowadzenia masowych wysyłek SMS.

Źródło: Infobip

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ranking cytowań w kwietniu 2018
Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Rzeczpospolita (142), za nią: Fakt (106) oraz Gazeta Wyborcza (99). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazła się Gazeta Wrocławska (14), na drugim – Gazeta Krakowska (12), a na trzecim – Polska The Times (9). Wśr&oacu...
Po aferze Cambridge Analytica, prezes Facebooka Mark Zuckerberg ogłosił 21 marca, że ​​firma przeprowadzi audyt w celu zidentyfikowania podejrzanych aplikacji, które mogły wykorzystywać dane użytkowników w niewłaściwy sposób.
Czy conversational messaging przygotuje nas na wejście RCS w Polsce?
Nieokreślony termin wejścia RCS w Polsce studzi entuzjazm rynku i każe rozglądać się za innymi technologiami, które wzbogacą kontakt marek z klientami. Na uwagę zasługuje conversational messaging, który łączy kanały rich media - Messengera, RCS oraz czat w przeglądarce internetowej. Czy rozwiązania tego typu pomogą w szybszym wdrożeniu RCS-a na świecie?
Nazwa.pl wycofuje z oferty sklepy internetowe
Największy w Polsce rejestrator domen i dostawca usług hostingowych wycofuje z oferty sklepy internetowe. Posunięcie to zaskakuje tym bardziej, że polski rynek e-commerce z roku na rok rośnie, a jego wartość w 2018 roku przekroczy 40 miliardów złotych. Dlaczego nazwa.pl wycofuje się z dostarczania tego typu usług?
Senatorowie USA wzywają Google przed Federalną Komisję Handlu
Dwaj amerykańscy senatorowie z Partii Demokratycznej wezwali amerykańską Federalną Komisję Handlu do śledztwa w sprawie funkcjonowania Google, a w szczególności sposobu, w jaki funkcja „Historia Lokalizacji” zbiera dane użytkowników na smartfonach z systemem Android. Po uzyskaniu zgody od użytkownika na gromadzenie takich informacji, funkcja włącza się na wszystkich zalogowanyc...
 
piątek 25.05.2018, 83 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone