logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Informacyjny kanał Wirtualnej Polski na Youtube przekroczył 100 tys. subskrypcji

  PR 21.01.2024, przeczytano 207 razy
ilustracja

Kanał Wirtualna Polska News, który skupia się na treściach informacyjnych, ma już ponad 100 tys. subskrybentów na platformie YouTube. Jest to siódmy kanał należący do Wirtualnej Polski Media, który przekroczył tę granicę. Pozostałe to Wirtualna Polska, Pudelek, Autocentrum, JastrząbPost, Didaskalia oraz Pomysł Na Dom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/informacyjny-kanal-wirtualnej-polski-na-youtube-przekroczyl-100-tys.-subskrypcji,402815,artykul.html

Na kanale „Wirtualna Polska News” emitowane są fragmenty programów Wirtualnej Polski takich jak "Tłit" czy "Newsroom", a także transmisje na żywo najważniejszych wydarzeń - konferencji czy posiedzeń sejmowych.

Kanały należące do WP zanotowały w 2023 r. dynamiczne wzrosty. Kanał Didaskalia, utworzony w pierwszej połowie ubiegłego roku, przekroczył już 200 tys. subskrybentów, kanał Wirtualna Polska, subskrybuje już ponad 500 tys. osób.

– W Wirtualnej Polsce zawsze stawialiśmy na jakościowe treści wideo. Wierzymy, że rzetelna informacja i obiektywna publicystyka są potrzebne w social mediach, dlatego staramy się, żeby nasze wideo było obecne na wszystkich platformach. Niezwykle cieszy nas, że z miesiąca na miesiąc treści, które przygotowujemy, angażują coraz więcej widzów, a czas spędzony na ich oglądaniu stałe się wydłuża. Obserwując trendy, mocno stawiamy na krótkie formy - rozwijamy shorty na YouTube'ie, rolki na Facebooku i wideo na TikToku. We wszystkich tych miejscach dostrzegamy wyraźne wzrosty, co tylko zachęca nas do uruchamiania kolejnych projektów – mówi Michał Oblizajek, dyrektor Publishing Growth & Operations w Wirtualnej Polsce Media.

Najnowszym kanałem, który swoją premierę miał w październiku 2023 r., jest "Biznes Klasa". To rozmowy Łukasza Kijka, szefa obszaru biznes i finanse w Wirtualnej Polsce, o prowadzeniu firm w Polsce. Tajniki swoich sukcesów zdradzają m.in. właściciele największych i najbardziej dochodowych organizacji. Po 12 odcinkach materiały obecne na kanale zanotowały już 2,5 mln wyświetleń.

Źródło: Wirtualna Polska Media SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764