logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Informacyjny kanał Wirtualnej Polski na Youtube przekroczył 100 tys. subskrypcji

  PR 21.01.2024, przeczytano 315 razy
ilustracja

Kanał Wirtualna Polska News, który skupia się na treściach informacyjnych, ma już ponad 100 tys. subskrybentów na platformie YouTube. Jest to siódmy kanał należący do Wirtualnej Polski Media, który przekroczył tę granicę. Pozostałe to Wirtualna Polska, Pudelek, Autocentrum, JastrząbPost, Didaskalia oraz Pomysł Na Dom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/informacyjny-kanal-wirtualnej-polski-na-youtube-przekroczyl-100-tys.-subskrypcji,402815,artykul.html

Na kanale „Wirtualna Polska News” emitowane są fragmenty programów Wirtualnej Polski takich jak "Tłit" czy "Newsroom", a także transmisje na żywo najważniejszych wydarzeń - konferencji czy posiedzeń sejmowych.

Kanały należące do WP zanotowały w 2023 r. dynamiczne wzrosty. Kanał Didaskalia, utworzony w pierwszej połowie ubiegłego roku, przekroczył już 200 tys. subskrybentów, kanał Wirtualna Polska, subskrybuje już ponad 500 tys. osób.

– W Wirtualnej Polsce zawsze stawialiśmy na jakościowe treści wideo. Wierzymy, że rzetelna informacja i obiektywna publicystyka są potrzebne w social mediach, dlatego staramy się, żeby nasze wideo było obecne na wszystkich platformach. Niezwykle cieszy nas, że z miesiąca na miesiąc treści, które przygotowujemy, angażują coraz więcej widzów, a czas spędzony na ich oglądaniu stałe się wydłuża. Obserwując trendy, mocno stawiamy na krótkie formy - rozwijamy shorty na YouTube'ie, rolki na Facebooku i wideo na TikToku. We wszystkich tych miejscach dostrzegamy wyraźne wzrosty, co tylko zachęca nas do uruchamiania kolejnych projektów – mówi Michał Oblizajek, dyrektor Publishing Growth & Operations w Wirtualnej Polsce Media.

Najnowszym kanałem, który swoją premierę miał w październiku 2023 r., jest "Biznes Klasa". To rozmowy Łukasza Kijka, szefa obszaru biznes i finanse w Wirtualnej Polsce, o prowadzeniu firm w Polsce. Tajniki swoich sukcesów zdradzają m.in. właściciele największych i najbardziej dochodowych organizacji. Po 12 odcinkach materiały obecne na kanale zanotowały już 2,5 mln wyświetleń.

Źródło: Wirtualna Polska Media SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

WBD z prawami do turnieju Legends Team Cup
Warner Bros. Discovery pozyskało prawa do nowego drużynowego turnieju tenisowego z udziałem gwiazd tenisa z minionych lat na czele z Dominikiem Thiemem. Każdy mecz turnieju Legends Team Cup, którego pierwsza runda rozpocznie się 14 sierpnia, transmitowany będzie na platformach WBD - HBO Max i Discovery+.
Magdalena Lewicka po raz drugi na liście „Top Women in Global Cinema”
Magdalena Lewicka, Dyrektor Finansowa i członkini Zarządu Multikino S.A. oraz Multikino Media Sp. z o.o., po raz drugi znalazła się na prestiżowej liście „Top Women in Global Cinema” według Celluloid Junkie.
Gazeta Uchodźców
W piątek, 20 czerwca br. już po raz czwarty ukaże się "Gazeta Uchodźców". W ten wyjątkowy sposób "Gazeta Wyborcza" będzie obchodzić przypadający tego dnia Światowy Dzień Uchodźców. Po raz kolejny odda głos osobom uchodźczym oraz migranckim, by opowiedziały o Polsce, swoich ojczyznach i świecie ze swojej...
Komedie Barei i współczesne kino w kampanii Kino Polska
Kino Polska rozpoczęła ogólnopolską kampanię promocyjną, która stanowi kontynuację zimowej odsłony działań wizerunkowych stacji. Kino Polska, kanał dedykowany w pełni rodzimym filmom i serialom, zaprasza przed ekrany na ponadczasowe klasyki - kultowe komedie Stanisława Barei, oraz na współczesne kino, w tym nominowany do Oscara film „IO”....
RMF FM 8. raz medium z największym zaufaniem wg Reutersa
Radio RMF FM po raz ósmy z rzędu zajęło pierwsze miejsce w zestawieniu mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków, w badaniu prowadzonym przez Reuters Institute for the Study of Journalism. RMF FM pozostaje liderem tego rankingu od początku jego istnienia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764