logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Infosystems SA i Kodak Polska rozszerzają współpracę

  PR 30.03.2011, przeczytano 2878 razy
ilustracjastrzałka

21 marca firmy Infosystems SA i Kodak Polska podpisały porozumienie rozszerzające ścisłą współpracę obu przedsiębiorstw, funkcjonującą od niemal dwóch lat. Zakłada ono, że Infosystems SA stała się oficjalnym partnerem handlowym Kodak Polska w zakresie rozwiązań software’owych tego producenta. Umowa daje jej prawo do sprzedaży oprogramowania Kodak oraz integrowania go z własnymi rozwiązaniami, wchodzącymi w skład systemu PrintManager.JDF.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/infosystems-sa-i-kodak-polska-rozszerzaja-wspolprace,12245,artykul.html

Współpraca firm Infosystems SA i Kodak Polska sięga 2009 roku. Wówczas to podpisały one list intencyjny, zakładający partnerstwo technologiczne i handlowe: wzajemne wspieranie się w działaniach rynkowych, wspólne akcje marketingowe oraz uczestnictwo w imprezach branżowych. Nowe porozumienie, parafowane 21 marca br. stanowi, że Infosystems SA stała się oficjalnym partnerem handlowym Kodak Polska w zakresie rozwiązań software’owych, stworzonych przez Kodak i wchodzących w skład pakietu Kodak Unified Workflow Solutions.

Mówi Swapan Chaudhuri, dyrektor zarządzający Kodak Polska: Świeżo podpisana umowa oznacza zintensyfikowanie działań podejmowanych od pewnego czasu wspólnie z firmą Infosystems SA. Synergię między naszymi rozwiązaniami, przede wszystkim systemami Kodak Prinergy InSite, Kodak Prinergy Powerpack i PrintManager.JDF, dostrzegamy od dawna. Widzą ją także nasi klienci, którzy albo już używają obu tych rozwiązań, albo też są zainteresowani ich jednoczesnym wdrożeniem. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, postanowiliśmy ją jeszcze bardziej wzmocnić. Tym samym witamy firmę Infosystems SA w gronie oficjalnych partnerów handlowych Kodak Polska.

Mariusz Sosnowski, prezes zarządu Infosystems SA, dodaje: Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązanej współpracy handlowej i technologicznej z tak uznanym dostawcą technologii cyfrowych, jakim jest Kodak. Nasze doświadczenia w zakresie zaawansowanych, zgodnych ze standardem JDF systemów MIS i bogactwo systemów workflow, oferowanych przez Kodak umożliwia dostarczanie klientom w pełni zintegrowanych rozwiązań informatycznych. Nasze działania chcemy szczególnie skoncentrować na rynku opakowaniowym i etykietowym, gdzie posiadamy szeroką bazę klientów i w którym Kodak pozyskuje coraz większe udziały. Dodatkową wartością ze strony Infosystems SA będzie z pewnością oferta działającego w ramach naszej firmy Departamentu Funduszy Europejskich, który będzie wspierać wspólnych klientów Infosystems SA i Kodak Polska w pozyskiwaniu środków unijnych na realizację nawet najbardziej wymagających i zaawansowanych projektów.

Pierwszą okazją do zademonstrowania ścisłej współpracy handlowej firm Infosystems SA i Kodak Polska będą kwietniowe targi Poligrafia, na których obaj dostawcy pojawią się na wspólnym stoisku. Przygotowywane z myślą o odwiedzających je klientach prezentacje będą obejmować m.in. ich sztandarowe rozwiązania – system Kodak Unified Workflow Solutions , pozwalający na aktywne włączanie zleceniodawców w proces przygotowywania i akceptowania publikacji, oraz stworzony przez Infosystems SA zintegrowany system informatyczny PrintManager.JDF – zaawansowane narzędzie do zarządzania przedsiębiorstwem poligraficznym.

Nasza współpraca zakłada m.in. aktywne uczestnictwo w różnych wydarzeniach i przedsięwzięciach branżowych – mówi Mariusz Sosnowski, nawiązując również do wspólnego stoiska firm Infosystems SA i Kodak Polska na marcowych targach Packaging Innovations w Warszawie czy niedawnych, wspólnych prezentacji w ramach „Klubu Innowacji”. – Mamy nadzieję, że dzięki temu dotrzemy z naszą ofertą do jak najszerszego grona zainteresowanych

Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska zarówno obecnych jak też potencjalnych użytkowników rozwiązań firm Infosystems SA i Kodak Polska – dodaje Swapan Chaudhuri. – Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania związane ze wspólną ofertą i znajdującymi się w niej zintegrowanymi rozwiązaniami.

Źródło: PrintinPoland
www.infosystems.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764