logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Infosystems SA rozwija struktury sprzedażowe

  PR 12.10.2016, przeczytano 1362 razy

Do liczącego obecnie prawie 100 osób zespołu Infosystems SA dołączyli w ostatnim czasie Witold Niemiec i Ryszard Maćkowiak. Obaj panowie, od wielu lat związani z branżą poligraficzną, zajmować się będą wsparciem sprzedaży rozwiązań firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/infosystems-sa-rozwija-struktury-sprzedazowe,30229,artykul.html

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że do naszego zespołu dołączają osoby z tak ogromnym doświadczeniem i znajomością branży poligraficznej, jak w przypadku panów Maćkowiaka i Niemca. Jestem przekonany, że nowa wartość, jaką wniosą do naszej organizacji oraz ich bogate doświadczenie, przyczynią się do wzrostu popularności naszych innowacyjnych rozwiązań w regionach, za które odpowiadają – mówi Mariusz Sosnowski, prezes Infosystems SA.

Witold Niemiec to osoba związana z branżą poligraficzną od dziesięcioleci. Pracował m.in. w polskiej filii Berthold & Stempel, która – oprócz Linotype-Hell – reprezentowała w naszym kraju m.in. takich producentów jak Heidelberg, Stahl, Polar czy Glunz & Jensen. Następnie był zatrudniony w Publishing Institute (ówczesnym polskim przedstawicielstwie Linotype-Hell), by po tym doświadczeniu zawodowym na niemal dekadę związać się z Heidelberg Polska. Pełnił tu m.in. funkcję wicedyrektora sprzedaży odpowiedzialnego za systemy prepress i materiały eksploatacyjne. Od 2007 do 2015 był związany z firmą SG Equipment Leasing Polska, w której pełnił funkcję doradcy w zakresie finansowania inwestycji poligraficznych. Następnie pracował w ABC/Allied Pressroom Products Europe, gdzie odpowiadał za pozyskiwanie nowych, strategicznych klientów w zakresie arkuszowego i zwojowego druku offsetowego, jak też za bieżące kontakty z nimi oraz szeroko rozumiane doradztwo handlowe.

Ryszard Maćkowiak to z kolei osoba kojarzona głównie z Olsztyńskimi Zakładami Graficznymi, gdzie od 1968 przepracował 43 lata. Jest absolwentem Policealnego Technikum Poligraficznego w Warszawie oraz Wydziału Ekonomiczno-Społecznego SGPiS (obecnie SGH). W Olsztyńskich Zakładach Graficznych,  był kierownikiem działu ekonomicznego i przez dziesięć lat kierował wydziałem introligatorni. W 1993 roku wygrał konkurs na dyrektora zakładu, a po przekształceniu go w spółkę akcyjną w 1997 roku został prezesem jej zarządu. Z olsztyńską drukarnią pożegnał się w 2011 roku. W latach 2012-2015 był dyrektorem naczelnym drukarni Skleniarz w Krakowie.
 
Wprowadzenie do zespołu Infosystems SA osób z tak dużym doświadczeniem, którzy w swojej dotychczasowej karierze wspierali firmy z branży poligraficznej w ich rozwoju ma na celu zwiększenie świadomości wśród właścicieli i kadry zarządzającej dotyczącej znaczenia systemów zarządzania PrintManager, iPackManager oraz PuzzleFlow Manager dla rozwoju ich przedsiębiorstw – mówi Mariusz Sosnowski. - Infosystems SA wyprzedza swoją konkurencję nie tylko technologicznie, ale również w zakresie dopasowania odpowiednich rozwiązań do potrzeb poszczególnych grup drukarń. Zaowocowało to wprowadzeniem do oferty systemów zarządzania, które są nie tylko stworzone do wsparcia procesów biznesowych i produkcyjnych w drukarniach, ale wręcz dostosowanych do specyfiki produkcji drukarń. Z uwagi na ogromne różnice w modelu biznesowym, jakie występują między drukarniami dziełowymi, a na przykład opakowaniowymi, trudno wierzyć w to, że taki sam system zarządzania będzie równie odpowiedni zarówno dla jednej jak i drugiej.  W związku z tym Infosystems posiada w swojej ofercie systemy zarządzania dostosowane do specyfiki produkcji drukarń akcydensowych, dla których predestynowany jest system PrintManager, dla drukarń opakowaniowych, których wyjątkowa specyfika została uwzględniona w systemie iPackManager oraz system PuzzleFlow Manager, który posiada wyjątkowe funkcjonalności potrzebne jedynie w drukarniach dziełowych. Każdy z tych systemów  bardzo głęboko wnika i efektywnie usprawnia procesy technologiczne i biznesowe w poszczególnych typach drukarń, jednocześnie nie obarczając użytkowników tych systemów zbędnymi funkcjami, które w ich specyfice produkcji nie tylko są zbędne, ale wręcz utrudniają obsługę systemu.

W związku z tak rozbudowanym portfolio systemów zarządzania ściśle dopasowanych do konkretnej specyfiki drukarni, Infosystems zdecydował się na rozwój działu wsparcia sprzedaży o doświadczonych specjalistów, którzy są w stanie wykazać na konkretnych przykładach przewagę oferty Infosystems nad każdym z poszczególnych systemów oferowanych przez konkurencję na rynku, a nie dopasowanych tak precyzyjnie do specyfiki i potrzeb konkretnych typów drukarń. Okazuje się, że również w zakresie systemów zarządzania aktualne jest stwierdzenie, że „jeżeli coś jest dobre do wszystkiego, to tak naprawdę jest do niczego.

Źródło: Infosystems SA

www.infosystems.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764