logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Infosystems SA rozwija struktury sprzedażowe

  PR 12.10.2016, przeczytano 1108 razy

Do liczącego obecnie prawie 100 osób zespołu Infosystems SA dołączyli w ostatnim czasie Witold Niemiec i Ryszard Maćkowiak. Obaj panowie, od wielu lat związani z branżą poligraficzną, zajmować się będą wsparciem sprzedaży rozwiązań firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/infosystems-sa-rozwija-struktury-sprzedazowe,30229,artykul.html

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że do naszego zespołu dołączają osoby z tak ogromnym doświadczeniem i znajomością branży poligraficznej, jak w przypadku panów Maćkowiaka i Niemca. Jestem przekonany, że nowa wartość, jaką wniosą do naszej organizacji oraz ich bogate doświadczenie, przyczynią się do wzrostu popularności naszych innowacyjnych rozwiązań w regionach, za które odpowiadają – mówi Mariusz Sosnowski, prezes Infosystems SA.

Witold Niemiec to osoba związana z branżą poligraficzną od dziesięcioleci. Pracował m.in. w polskiej filii Berthold & Stempel, która – oprócz Linotype-Hell – reprezentowała w naszym kraju m.in. takich producentów jak Heidelberg, Stahl, Polar czy Glunz & Jensen. Następnie był zatrudniony w Publishing Institute (ówczesnym polskim przedstawicielstwie Linotype-Hell), by po tym doświadczeniu zawodowym na niemal dekadę związać się z Heidelberg Polska. Pełnił tu m.in. funkcję wicedyrektora sprzedaży odpowiedzialnego za systemy prepress i materiały eksploatacyjne. Od 2007 do 2015 był związany z firmą SG Equipment Leasing Polska, w której pełnił funkcję doradcy w zakresie finansowania inwestycji poligraficznych. Następnie pracował w ABC/Allied Pressroom Products Europe, gdzie odpowiadał za pozyskiwanie nowych, strategicznych klientów w zakresie arkuszowego i zwojowego druku offsetowego, jak też za bieżące kontakty z nimi oraz szeroko rozumiane doradztwo handlowe.

Ryszard Maćkowiak to z kolei osoba kojarzona głównie z Olsztyńskimi Zakładami Graficznymi, gdzie od 1968 przepracował 43 lata. Jest absolwentem Policealnego Technikum Poligraficznego w Warszawie oraz Wydziału Ekonomiczno-Społecznego SGPiS (obecnie SGH). W Olsztyńskich Zakładach Graficznych,  był kierownikiem działu ekonomicznego i przez dziesięć lat kierował wydziałem introligatorni. W 1993 roku wygrał konkurs na dyrektora zakładu, a po przekształceniu go w spółkę akcyjną w 1997 roku został prezesem jej zarządu. Z olsztyńską drukarnią pożegnał się w 2011 roku. W latach 2012-2015 był dyrektorem naczelnym drukarni Skleniarz w Krakowie.
 
Wprowadzenie do zespołu Infosystems SA osób z tak dużym doświadczeniem, którzy w swojej dotychczasowej karierze wspierali firmy z branży poligraficznej w ich rozwoju ma na celu zwiększenie świadomości wśród właścicieli i kadry zarządzającej dotyczącej znaczenia systemów zarządzania PrintManager, iPackManager oraz PuzzleFlow Manager dla rozwoju ich przedsiębiorstw – mówi Mariusz Sosnowski. - Infosystems SA wyprzedza swoją konkurencję nie tylko technologicznie, ale również w zakresie dopasowania odpowiednich rozwiązań do potrzeb poszczególnych grup drukarń. Zaowocowało to wprowadzeniem do oferty systemów zarządzania, które są nie tylko stworzone do wsparcia procesów biznesowych i produkcyjnych w drukarniach, ale wręcz dostosowanych do specyfiki produkcji drukarń. Z uwagi na ogromne różnice w modelu biznesowym, jakie występują między drukarniami dziełowymi, a na przykład opakowaniowymi, trudno wierzyć w to, że taki sam system zarządzania będzie równie odpowiedni zarówno dla jednej jak i drugiej.  W związku z tym Infosystems posiada w swojej ofercie systemy zarządzania dostosowane do specyfiki produkcji drukarń akcydensowych, dla których predestynowany jest system PrintManager, dla drukarń opakowaniowych, których wyjątkowa specyfika została uwzględniona w systemie iPackManager oraz system PuzzleFlow Manager, który posiada wyjątkowe funkcjonalności potrzebne jedynie w drukarniach dziełowych. Każdy z tych systemów  bardzo głęboko wnika i efektywnie usprawnia procesy technologiczne i biznesowe w poszczególnych typach drukarń, jednocześnie nie obarczając użytkowników tych systemów zbędnymi funkcjami, które w ich specyfice produkcji nie tylko są zbędne, ale wręcz utrudniają obsługę systemu.

W związku z tak rozbudowanym portfolio systemów zarządzania ściśle dopasowanych do konkretnej specyfiki drukarni, Infosystems zdecydował się na rozwój działu wsparcia sprzedaży o doświadczonych specjalistów, którzy są w stanie wykazać na konkretnych przykładach przewagę oferty Infosystems nad każdym z poszczególnych systemów oferowanych przez konkurencję na rynku, a nie dopasowanych tak precyzyjnie do specyfiki i potrzeb konkretnych typów drukarń. Okazuje się, że również w zakresie systemów zarządzania aktualne jest stwierdzenie, że „jeżeli coś jest dobre do wszystkiego, to tak naprawdę jest do niczego.

Źródło: Infosystems SA

www.infosystems.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spiralowanie, klejenie kalendarzy, foliowanie, złocenie - już w 28.05 w Łodzi
Już w przyszłym tygodniu w Łodzi (w dniach 28-31.05) odbędzie się polska premiera prawdopodobnie najbardziej przełomowego rozwiązania w cyfrowym druku książek w ostatnich latach – linii opartej o drukarkę Canon VarioPrint Titan 6330 wraz z oklejarką C.P. Bourg BB3202 i modułem rozcinania arkuszy (maksymalnie z B3 na 2 lub 4 użytki).
XLII PK: Drukowanie wielkoformatowe techniką cyfrową
Drukowanie wielkoformatowe techniką cyfrową to temat kolejnych, XLII Poligraficznych Konfrontacji rozpoczynających się 23 maja. Omówione zostaną m.in. wady i zalety technik druku wielkoformatowego, media oraz farby stosowane w maszynach wielkoformatowych.
Agfa na targach Fespa 2019: Podsumowanie
Sukcesem zakończył się udział firmy Agfa w targach Fespa 2019, odbywających się w dniach 14-17 maja br. w Monachium. Zaprezentowała na nich dwa wielkoformatowe plotery – Jeti Tauro H3300 LED  i Anapurna H3200i LED. Jej stoisko, jak podaje firma, odwiedziły tysiące gości z całego świata, w tym wielu przedstawicieli polskich drukarń i firm produkcyjnych na co dzień...
„Print for Good” – Kodak i Colours Factory w dobrej sprawie
Do programu „Print for Good”, jaki ponad dwa lata temu zapoczątkowała firma Kodak ,w ubiegłym roku dołączył jej polski oddział wraz ze swoim klientem - drukarnią Colours Factory. Efektem tej współpracy była produkcja zeszytów szkolnych, które zostały następnie przekazane (za pośrednictwem fundacji Pomoc Kościołowi w Potrzebie) potrzebującym dzieciom na Ukrainie i w...
Inwestycje firmy Orapac w maszyny sztancujące Iberica
Jedna z fińskich firm specjalizujących się w produkcji pudełek w celu zwiększenia swojej wydajności produkcyjnej niedawno zakończyła proces inwestycji o wartości ponad 4 mln. euro.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764